Z pohľadu Justina **
Sedela presne na mojom kamošovi nehovorím že mi to bolo nepríjemné no hneď som začal tvrdnúť. Huzdila sa a hľadala to správane miesto na sedenie no myslím že dokedy ho ona nájde ja už budem.
"Lis nevrť sa toľko.." Povedal som s úškrnom na tváry
"Prepáč." S úsmevom odpovedala no keď ucítila tlak na zadku pochopila čo tým myslím
"Ja som ti vravel aby si prestala.." S úsmevom na perách som sa na ňu pozrel
"Si strašný.. človek sa ťa nemôže ani dotknúť."
"Dotýkaj sa ma koľko len chceš no nie tam kde práve sedíš."
"Nie ?? Tak potom by som asi mala ísť ."
"Teraz?? To určite... pekne si všetko popapkaš čo si si navarila." Lišiacky som sa usmial a ona si zahrýzla do pery.
"Chalani mi ideme hore." Pobedal som a chytil Lis za ruku. Snáď nie je moc vidno tu guču v gatiach.
"Ani sa nečudujem že už idete veď každú chvíľu ti niečo exploduje tam dole." Každý sa s chuti zasmial
"Si debil Fredo." Usmial som sa a s Lis sme vbehli dnu do domu. Vybehli sme po schodoch až do našej novej spálne. Hneď na dverách som ju začal bozkávať chutila skvelo. Jej ruky sa zaplietli do mojich vlasov a ja som mal tak ľahšiu cestu ku Crop topu ktorý som jej dal dole. Hneď po tom som z nej stiahol nohavice a stála predo mnou len v spodnom prádle. Dal som si dole tričko a Lis mi odopla gate ktoré zo mňa len tak spadli dole. Bozkával som ju pomaly vychutnával som si jej prítomnosť. Ľavou rukou som prešiel cez jej bruško až tam dole. Cez nohavičky som jej prešiel po vchode pri čom mi zastonala rovno do úst musel som sa pousmiať. Pravou rukou som ju chytil pod stehno a ona si hneď nohy obmotala okolo môjho pásu prešiel som s ňou rovno do postele ktorá voňala novotou. Stále som ju vášnivo bozkával a nehodlám s tým prestať. Odopol som jej podprsenku a začal si robiť mokrú cestičku cez bruško až dole kde som jej stiahol nohavičky. Jazykom som prešiel po jej vchode na čo dosť hlasno zavzdychala a svoje ruky zaborila znovu do mojich vlasov za ktoré ma slastne ťahala. Jazykom som preskúmal celý jej otvor a ona sa len zvýjala od rozkoše. Pomaly som sa nad ňu naklonil a podoprel sa tak aby som ju neriľahol. Ona už vo svojich rukách drvila moj penis bol to slastný pocit. Rýchlo mi vyzliekla boxerky a odhodila ich preč. Moj kamoš bol už v pozore a čakal len na jedno. Jedným švihom som do nej vnikol a na celú izbu sa ozýval jej slastný ston ktorý ma presvedčil o tom že sa jej to páči. Prirážal som dosť tvrdo a rýchlo no chcel som ju trošku potrápiť ako ona trápila mňa tým jej vrtením. Spomalil som a pomaličky prirážal čo sa jej vôbec nepáčilo.
"Nieee Justin" zavzdychala a zaryla nechty do môjho chrbátu. Ooo nie zlato len pekne pomaličky.
"Prosím Justin" pošepkala mi rovno do ucha a tomu som ja už odolať nemohol začal som prirážať tvrdo a rýchlo tak ako to ma najradšej a jej vzdychy sa začali stupňovať až kým sa nedostala na vrchol pár krát som ešte prirazil aby sme si to obaja užili do poslednej chvíle. Potom som si ľahol k nej a zdychane sa na ňu díval. Vyzerala prekrásne postavil som sa a prikryl nás perinou Lis si zaborila hlavu do mojej hrude a spokojne zaspala ja som ju hladil po holom chrbáte a tiež zaspal.
Z pohľadu Lis**
Zobudila som sa na ostré slnko ktoré prenikalo cez okno myslím že budeme musieť dokúpiť závesy hoc výhľad z okna je krásny. Posadila som sa a oprela sa o čelo postele rukami som si pretrela oči a rozhliadla sa no Justina som v izbe nenašla. Rozhodla som sa ísť osprchovať zo zeme som si pozbierala spodné prádlo a utekala do kúpeľne. Och keby si ja zvyknem na toto všetko. Vstúpila som do toho nádherného sprchovacieho kúta a začala stláčať všetky gombíky aké tam boli každy bol na niečo iné až keď som konečne našla ten správny a konečne sa mohla osprchovať. Už po sprche som si obliekla spodnú bielizeň no moje veci smrdeli za ohňom zo včera tak som vytiahla s komody Jussové biele tričko. Hneď som si ho obliekla a prečesala si vlasy. Vybehla som z kúpeľne a pomaly po schodoch zišla dole do kuchyne kde som zbadala Justina ako len v boxerkách je cereálnie.
"Dobré ránko kráska" usmial sa pri tom ako si vkladal do úst lyžicku.
"Dobré ráno ... Inak kde su všetci ??"
"Myslim že ešte spia.. Dáš si ??" Ukázal na misku ktorú držal v ruke. Ja som sa usmiala a prikývla prišla som k nemu a Jusso mi lyžičkou netrafil do úst takže sme obaja skončili mokrý od mlieka. Je to fakt šikovný chalan.
Tadááááááááááá máte tu novú časť tak snáď sa páčila🙈. Ďakujem Vám za 81K reads🙌!!!! Je to až neuveriteľné vidieť také číslo👀. Dúfam že sa Vám story stále páči🔥a prepáčate za chyby💩
ĽUBKAM VÁSXoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
Luisa 😚😗😙
ESTÁS LEYENDO
Bieber's girlfriend?
FanficLis dievča ktoré ma normálny život. Miluje basket a je v ňom fakt dobrá. Justin BIEBER slávny chalan ktorému leží cely svet u nohách. Stačí jedno stretnutie na to aby sa začali mať viac ako radi ? Go to read BIEBER'S GIRLFRIEND?