Z pohľadu Lis**
Práve sedím v aute ktoré nás spoločne s Taylor odvezie do reštaurácií kde nás už čakajú ostatné baby a manažment. Mám na sebe krásne biele šatičky ktoré vyzerajú dokonalo{média}. Obula som si k ním len jemné nude sandálky. No ak mam byť úprimná som dosť nervózna neviem čo mam čakať no snáď budú aj ostatné baby také ako Taylor. Cesta nebola dlhá no bola dosť dlhá na to aby sa v mojej hlave znovu vystriedala kopa myšlienok. Auto zastalo a my sme hneď vystúpili Taylor sa na mňa hneď usmiala pretože si zrejme všimla že sa dosť bojím.
"Nemusíš sa báť.. sú fakt v pohode uvidíš"
"Ďakujem si zlatá" usmiala som sa a spoločne sme vošli dnu. Všade bolo neskutočne veľa stolov a hlavne ľudí. Čašník nás odprevadil až k stolu kde už na nás čakali. Sadla som si hneď vedľa Taylor je tu pre mňa taký oporný bod. Celá atmosféra pri stole bola veľmi príjemná a to mi pomohlo aby zo mňa opadol všetok stres. Baby boli neskutočne milé niektoré moc preafektované no to k tomu asi patrí.
"Inak kde je Kendall?" Opýtala sa Taylor
"Neviem vraj je v LA ešte niečo pracovne rieši s Bieberom ale dnes by už mala priletieť" keď som to meno počula srdce mi začalo biť rýchlejšie. Vôbec som nerozumela o čom hovorí. Taylor sa na mňa pozrela a ako vidieť z mojej tvári vyčítala že som o tom nevedela. Toto všetko je neskutočne divné nič mi nedáva zmysel. Zvyšok obeda som nemyslela na nič iné ako na to čo sa v LA môže diať. Bola som z toho dosť mimo. Keď sme sa už všetci rozišli nevydržala som to a v aute ktoré nás viezlo s Taylor na hotel som sa rozplakala.
"Lis? Ale noták neboj sa určite to nebude nič znamenať."
"Dopekla nezavolal mi odkedy som odišla a teraz sa dozviem že je tam niekde s Kendall."
"Možno mu s niečim pomáha."
"Tak potom je do toho fakt ponorený pretože nerozumiem prečo mi nenapísal ani len jednu hlúpu správu."
"Neboj vyrieši sa to .." jemne sa usiala a vzala ma do objatia ktoré som teraz vážne potrebovala. V hlave mam taký zmätok ako asi nikdy v živote a to všetko len kvôli Justinovi. Keď sme už konečne prišli naspäť na hotel šla som rovno do horúcej sprchy aby som sa aspoň trochu upokojila. Taylor mi navrhla aby sme sa šli prejsť po večernom Paríži vraj to bude super a zabudnem aspoň na chvíľku na Biebera. Beriem ju naozaj ako dobrú kamarátku prirástla mi k srdiečku. Obliekla som si čierne legíny od Victoria Secret pretože dnes ako som sa vrátila z obedu ma v izbe čakal balíček z vecami od ich značky. Na vrch som si hodila len voľnú mikinu a mohlo sa ísť. Taylor ma už čakala na recepcii. Obe sme vykročili a prechádzali sa po uliciach Paríža. Bola to fakt krása. Vonku už bolo síce trošku chladnejšie no to bude tým že sa zvečerievalo. Obe sme si to neskutočne užívali. Robili sme kraviny a ja som naozaj vypla. Keď už na Paríž priľahla tma všetko sa zrazu rozsvietilo a bol popravde ešte krajší ako cez deň. Nie nadarmo sa mu hovorí mesto svetla.
"Bože som hladná" zaškerila sa Taylor a pohladkala sa po bruchu.
"Tak skočíme niekde na šalát ??" Opýtala som sa s úsmevom.
"Šibe ti šalát? chcem poriadný BIG MAC !! A hneď!"
"Nemáme dodržiavať diétu?"
"Kašli na ňu jeden maličký hamburgerik vôbec nezaškodí" chytila ma za ruku a ťahala rovno smerom k McDonaldu. Taylor hneď objednala aj mne a dala mi ho do ruky.
"Prosím" usmiala sa a hneď sa do toho jej zahryzla. Vyzerala vážne ako keby prvý krát v živote jedla no nemohla som ju v tom nechať. Taylor celý hamburger nahádzala do seba a zjedla aj tu moju nedojedenú polku. Ako ona može mať tak dokonalú postavu? Bolo už dosť neskoro a tak sme sa vrátili späť do hotela. Hneď som sa zvalila na posteľ a zaspala.
***Ráno***
Ráno mi na dvere búchala Taylor. Ešte v pyžame som jej otvorila."Ty čo robíš ?" opýtala som sa jej otrávene.
"Prečo nie si prezlečená veď máme o 10 minút jogu a potom fitko"
"Doriti" hneď som sa šla obliecť no všetko prebiehalo veľmi rýchlo neznášam keď nestíham. Taylor ktorá sedela na mojej posteli si to náramne užívala. Hneď ako som bola oblečená sme obe vyšli na samí vrch nášho hotelu kde bola neskutočne veľka miestnosť na jogu a hneď vedľa fitko. Všetky baby tam už sedeli a rozcvičovali sa. Prišli sme medzi poslednými no stihli sme to.
"Ahojte" usmiala sa na nás Gigi a my sme sa vybrali rovno k nej. Áno je to tá GIGI HAIDI. Skvelo sa s ňou dalo porozprávať a hlavne o tých úplných hlúpostiach. Po asi 15 minútach vošla do miestnosti Kendall s veľkým úsmevom na perách. Pozdravila sa s babami a pripojila sa k nám. Cítila som sa znovu úplne neuvoľnene netuším čo sňou Justin má a tak som zasa neistá. Po celej namáhavej joge a fitku sme mali chvíľku na seba. Zavrela som sa v izbe a oddychovala pretože večer budeme nacvičovať na zajtrajšiu show. Som strašne zvedavá ako to bude celé prebiehať. V telke to vyzerá všetko neskutočne uvoľnené a tak hlavne kvôli tomu sa teším. Ako hlavný spevák príde The Weeknd na ktorého som strašne zvedavá. Dnes asi tak skoro od toľkého vzrušenia nezaspím.
Dúfam že sa Vám páčila 💕. Prepáčte za chyby.
ĽUBKAM VÁSXoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
Luisa 😙😚😗
YOU ARE READING
Bieber's girlfriend?
FanfictionLis dievča ktoré ma normálny život. Miluje basket a je v ňom fakt dobrá. Justin BIEBER slávny chalan ktorému leží cely svet u nohách. Stačí jedno stretnutie na to aby sa začali mať viac ako radi ? Go to read BIEBER'S GIRLFRIEND?