Z pohľadu Lis
Zobudila som sa na n.ečije ruky okolo pása. Pomaly som otvorila oči a zbadala Justina ako ma nesie po schodoch do mojej izby. On ma niesol aj z lietadla ?? Nie nie je normálny.
"Justin" chrapľavým hlasom som povedala
"Pšššššššt len spinkaj shawty"
"Si blázon ty si ma niesol aj z lietadla ??"
"Noo... bola si tak rozkošná že som nemal to srdce ťa vzbudiť"
"Si .."
"Blázon ja viem" dopovedal za mňa.
"Len spinkaj je myslím niečo po 3poobede ja si musím ísť niečo zariadiť"
"Tak fajn a ďakujem" usmiala som sa a poslala mu vzdušnú pusinku
"Milujem ťa a bruuuuu potom ti zavolam"
"Aj ja teba paa" zakývala som mu a Jusso zmyzol v dverách. Konečne sa vyspím poriadne. Hlavu som zaborila do vankúša a stratila sa v ríši snov.
Z pohľadu Justina
•Musíme niečo prebrať príď hneď ako priletíš do štúdia -Scooter•
No to som zvedavý čo sa znovu posralo. Nemam z toho dvakrát dobrý pocit. Odyšiel som od Lis a šiel rovno do štúdia nech to mam za sebou. Zaparkoval som auto vedľa Scootrovho a šiel rovno dnu.
"Ahoj Justin"
"Čau čo sa stalo ??"
"Noo potrebujem s tebou hovoriť..."
"Počúvam"
"Kendall. Myslím že ju poznáš Kardašianka potrebuje zviditeľniť a tak mi volal jej manažér či by si s ňou nenafingoval menší KAMARÁTSKY vsťah. Skôr ako povieš nie tak ti musím pripomenúť všetky tie somariny čo si urobil strašne by nám to pomohlo. Chodili by ste spolu von na večere na rôzne akcie a tak... Čo ty na to??" Fajn a teraz pekne poporiadku ja mam zviditeľňovať niejakú Kardašianku ?? To snáď nie. Nehodlám sa pretĺkať s Kendall po uliciach po obedoch a boh vie kde ešte všade. Som si istý novináry by s toho urobili hneď že podvádzam Lis a že som si našiel niekoho kto sa mi vyrovná bankovým účtom. Toto Lis nemôžem urobiť
"Doriti je toto vôbec normalne ?? Načo je im ešte viac byť zvyditeľnené?? Kurva veď je to KARDASHIANKA tie poznajú všade !! Nie nehodlám to urobiť všetok voľný čas by som musel venovať jej prepáč ale ten rad využijem na príjemnejšie veci" dohovoril som svoj monológ a dúfam že ma pochopí viem že mi chce len pomôcť ale takto nie !!
"Justin zamysli sa trocha bolo by to iba veľké divadlo potrebuješ to !!"
"Ja neviem ... A čo Lis hmmm??"
"Tu by si ochránil pred fotografmi aspoň by sa zamerali hlavne na vás dvoch s Kendall"
"Fajn beriem to ..." Urobím to hlavne pre Lis viem bude ma nenávidieť ale dúfam že sa to dozie ako prvá odo mňa!!
"Tak fajn idem jej zavolať a dnes hneď idete na večeru"
"Už nech to mam za sebou" vzdychol som si a vybehol preč zo študia. Och super toto dobre nebude cítim to v kosťiach !! Sadol som si do auta a šiel domou. Aby som to upresnil idem do domu v LA ktorý som mal kúpelný už skôr je to taká menšia vila. Zatiaľ mi to stačí veď o chvíľku sa aj tak presťahujeme s Lis do nášho spoločného. Vyšiel som z auta a šiel hneď dnu. Šiel som si dať sprchu aby som sa z toho všetkého prebudil a nedostal hneď srdcový kolaps. Keď som odtiaľ vyšiel Pípla mi SMS.
•Dnes o 6-tej ju maš vyzdvihnúť na Ouney street {neexistuje !!} -Scooter•
Skvele mam ani nie hodinu. Natiahol som si na seba chachi sťiahol ich pod zadok na vrch som si vzal tričko od Lis 'I'M FAMOUS BUT HUMAN ' s V vystihom a dal si na hlavu šĺtovku plus okuliare ako je zvykom. No neviete ako divne sa cítim idem s Kendall von nie s Lis ale s Kendall bože nie !! Naštartoval som auto a šiel na tú ulicu čo mi nadiktoval Scooter. Zastavil som pred asi najväčším barákom tuna. Kokos mňa jebne tu býva ??? Ona potrebuje ešte zvyditeľniť ?? Ta je asi riadne nenažraná no nech už mame toto všetko za sebou. Zatrúbil som a čakal kedy výide. Vo vrecku mi začal vybrovať mobil pozrel som sa na displej a bola to Lis. Ou shit. Pozrel som sa hore a uvidel Kendall kráčať k môjmu autu. Hneď si nasadla a pozerala na mňa ako na debila.
"Nedvihneš to ??"
"Ummm nie.... teraz nie" zakoktal som je celkom kus. Ale áno Lis je omnoho prirodzenejšia ako Kendall. Naštartoval som auto a šiel nájsť niejakú reštiku.
"Čo tak Fast food ??"
"Ty a fast food?? To by som nikdy nepovedal" pozrel som sa na ňu prekvapene
"Veď ešte ma ani poriadne nepoznáš"
"To máš pravdu tak KFC??"
"Jasné" zastavil som pred KFC a vyšiel von z auta. A je to milióny svetiel na mne. Z každej strany sa na nás valili fotografi. Keby že je tu Lis tak ju ochraním celým telom ale Kendell si to ako vidím užíva. Vošiel som dnu jasne všetky oči na mňa ako inak. Objednal som si jedlo a šiel nájsť voľný stôl. Hneď potom ku mne prišla Kendell a sadla si.
"Take halo len koli tomu že sme tu" pokrutil som očami
"Mne sa to páči !! Niekto by preto zabíjal a ty tu frfleš"
"Si otravná vieš to ??" Opýtal som sa s ladným úsmevom na perách
"Aj ty ale vydržím to s tebou nie si až taký zlý ako o tebe hovoria Justin"
"To beriem ako kompliment"
"Mal by si a k tomu si vážne sexy"
"Nebaľ ma tu som zadaný !!"
"Kto je ta šťastná znova Selena ?"
"Nie a už nikdy ani nebude !!" Zamračil som sa
"Tak kto to je?"
"Lis"
"Nepoznám ju je modelka ?? Alebo herečka ?? Pobedz priezvisko"
"Nie ani jedno volá sa Angeles"
"To si zo mňa strieľaš ty a niejaké škaredé káčatko ??" Toto si nemala moja Lis je moje všetko. Kurva to som si mohol myslieť keď nie si modelka alebo zazobaná speváčka nie si nič ?? Nechápem ako uvažuje.
"Vedel som že je to hovadina ísť s tebou... "
"Dobre dobre prepáč nechcela som" chytila mi ruku a zapozerala sa mi do očí. Prečo to robi ??
Máte tu novu čast dufam že sa páčila kto máte radi Kendall prepáčte ak na ňu budem vrhať trochu zle svetlo. Btw osobne Kardashianky nemusím {slabé slovo} ale tak prepáčte. Ak sa Vám páčila hoďte vote alebo komentik. Prepáčte za chyby... 😁
ĽUBKAM VÁSXoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
Luisa 😙😗😚
YOU ARE READING
Bieber's girlfriend?
FanfictionLis dievča ktoré ma normálny život. Miluje basket a je v ňom fakt dobrá. Justin BIEBER slávny chalan ktorému leží cely svet u nohách. Stačí jedno stretnutie na to aby sa začali mať viac ako radi ? Go to read BIEBER'S GIRLFRIEND?