Under cover

1K 77 7
                                    

Z pohľadu Lis **

Spoločne sme odišli z lode späť na pevnú zem. Vošli sme do auta a ono nás odviezlo domov. Po celom namáhavom  dni Jaxon zaspal na mojich nohách bol celý zničený  a chudák už to nevydržal. Keď sme prišli domov Justin ho vzal na ruky a odniesol ho do izby. Ja som zatiaľ odniesla veci a pripravila si vaňu som celá slaná a potrebujem oddych. Vlasy som si zopla do drdola a vyzliekla si veci ktore boli na mne. Ostala som len v spodnom prádle no napadlo mi že si skočím ešte po pohár vody dole do kuchyne. Rýchlo som zbehla dole a napila sa. Hneď som sa vrátila do kúpeľne kde už sa mi vo vani vyvaľoval Justin.

"Hééééj !! To mala byť moja vaňa" povedala som nahnevane no musela som sa usmiať lebo toto som vážne nečakala.

"Poď zmestíš sa aj ty...." Usmial sa a oprel sa o okraj. Len som pokrútila hlavou a začala si vyzliekať spodnú bielizeň. Justin so mňa nespustil oči. Rýchlo som vošla do vane a dekolt si zakryla penou ktorej tu Justin dal viac než dosť.

"Justin ?"

"Shawty ?"

"Neviem prečo ale mam chuť ti urobiť bradu z peny smiem ??"

"Jasne ale potom chcem niečo urobiť ja smiem ?"

"Nie lebo to čo chceš ty bude určite niečo perverzne"

"Poznáš ma dokonalo" pokrútila som hlavou a začala do rúk chytať penu ktorú som dávala Jussovi na tvár. Vyzeral rozkošne. A tak som si ho hneď sfotila. Oprela som sa o okraj vane a snažila sa relaxovať no Justin mal iné plány. Na svojom bruchu som cítila jeho ruky  ktorými mi ho hladil.

"Nie Justin dnes len tak oddychujme prosím"

"Tak fajn" smutne odvrkol a pritúlil sa ku mne. Len tak sme ležali v objatí a Justin mi kruživými pohybmi hladil bruško. Ja som sa dokonalo uvoľnila a moju celú váhu som položila na Justina. On sa len pousmial a obaja sme si vychutnávali chvíľku spolu. No počase mi už začala byť zima a tak sme sa rýchlo zababušili do uteráku a vošli do spálne. Rýchlo som si obliekla spodné prádlo a utekala sa ohriať do periny. Justin ešte stále pobehoval po izbe len s uterákom okolo pásu.

"Čo hľadáš ?"

"Boxerky .. Kokos kde som ich dal ?"
Pozrel sa na mňa no ja o nich nemam ani poňatia.

"Tak nič" povedal a odhodil uterák preč. Jednoducho si ľahol vedľa mňa a prikryl sa.

"Mohol si si vziať nové no nie ?"

"Pššššt ..." Určite mu to nenapadlo. Po chvíľke sme obaja zaspali v objatí. Ráno som sa zobudila na neskutočný tlak na zadku. Snažila som si to nevšímať no potom som sa trošku pohuzdila a už som to nevydržala.

"Justiiiiin" povedala som a on sa hneď zobudil

"Čo je ?"

"Mohol by si sa alebo vlastne si HO niekde dať?" nemohla som sa nesmiať pri tom ako som mu to hovorila. Justin sa rozospato pozrel pod perinu a len sa zasmial.

"Zato možeš ty kebyže včera večer mi dáš nemuselo sa to takto skončiť"

"Och Bieber si ty normálny ?" Usmiala som sa a šla sa obliecť. Dala som si len high wasted kratase a čierne tričko na ramienka urobila som si rannu hygienu a poschodoch utekala dole do kuchyne urobiť niečo na raňajky. Po chvíli už poschodoch cupital malý Jaxo s Justinom za ruku. Obaja sa usadili von pri bazéne a ja som im tam doniesla papanie.

"Lis dnes by sme mohli zájsť na basketball.."

"Ou ano !!" Povedala som s radosťou a začal raňajkovať. Zapozerala som sa na ich dvoch bol to pekný pohľad na malého Jaxona a jeho veľkého bráška je až neuveriteľne ako sú si podobný. Jaxon v ňom vidí určite veľký vzor. Justin si všimol ako na neho zízam a daroval mi úsmev.

"Čo keby dnes zájdeme do mesta ??"

"Anooo !!" Vykríkol malý Jaxon

"S Bieberom isť do mesta je vždy zle rozhodnutie .." Poznamenala som a on len s úsmevom pokrutil hlavou.

"Pôjdeme v prestrojení ..." Poznamenal

"Anooo!!" Jaxo je fakt ako Justin úplne rovnako strelený.

"Ako ja môžem niekedy vyhrať keď ma tu vždy prehlasujú dvaja BIEBEROVCI" pokrútila som hlavou a odišla do kuchyne umyť riad. Jaxon a Juss sa za ten čas prichystali a to myslim do slovne. Justin mal na hlave parochňu a nejaké divné fúzy cez celú tvár a Jaxon to isté.

"To takto pôjdete ?"

"Pojdeme .." Podotkol Justin a z poza chrbáta vytiahol ďalšiu parochnu a samolepiace fúzy.

"Tak to určite nie "

"Ale áno .." Usmial sa Justin a bolo tak ako povedal. Prave sedíme v jeho aute. Na hlave mam niečo podobné parochni padá z toho neskutočne veľa vlasov tak možno to celé opadá skôr ako budem musieť výjsť z auta. Jaxon ma očividne iný názor celý je vysmiatý a už len čaká kedy Justin zastaví auto. Hneď ako sme prišli sa za nami objavili 2 ochrankári paráda možno sa skrijem za nich. Prechádzali sme sa centrom a jasne že "nikto" si nas nevšimol. Do 5minút dobehli paparazzi a potom za nimi hneď aj BELIEBES. Justin si to očividne užíval a Jaxon tiež. No príde mi to úplne choré cítim sa ako zviera v ZOO. Trošku nechápem princíp toho aby sme nemohli ísť von len tak a nikto to neriešil. Po pol hodinke našej prechádzky sme sa zašili do kaviarne a tam už bol aspoň na chvíľku pokoj.

"Je ti niečo ?" Opýtal sa ma Justin

"Nie no vlastne ani neviem"

"Viem presne čím to je .." Povedal a pozrel sa na mňa

"Čím?"

"Tým že sme včera nemali sex vidíš aj na teba to zle vplýva.."

"Bože Justin prečo som si myslela že povieš niečo normálne ??" Usmiala som sa a len pokrútila hlavou

"Je to pravda .." Povedal a nahol sa bližšie ku mne.

"Večer ťa Dr.Bieber vylieči" žmurkol a daroval mi fúzatú pusu.

Veľmi sa ospravedlňujem že časť je až skoro po 2 mesiacoch. No nemala som čas si na to sadnúť prepáčte. Snáď sa ešte niekto nájde kto tu ešte ma záujem o story. Určite budem ďalej písať no časti budem pridávať iba v tedy keď budem mať aspoň trošku času no budem sa snažiť✌️.Prepáčte za chyby😅
ĽUBKAM VÁS

Xoxoxoxoxoxoxxoxoxoxoxoxoxoxo
Luisa 😙😗😚

Bieber's girlfriend?Where stories live. Discover now