Mc

2.2K 100 3
                                    

"Ummmm Justin už som určite čistá" usmiala som sa a odtiahla ho

"Keď myslíš" líšiacky sa usmial a ja tiež

"Ešte nás niekto uvidí a nechcem byť zase na titulke"

"Si asi jediná ktorá nechce byť na titulke... a preto ťa milujem"

"Ooooo aj ja teba" naklonila som sa k nemu a pobozkala ho no jasné ako na potvoru sa objavili blesky a 3 fotografovia.

"Poďme radšej" chytil ma za ruku a ťahal k autu

"Aúúúú Justin nemusíš ma držať tak silno!!" Keď ma pustil začala som si čúchať to miesto kde ma tak hnustne držal

"Nie prepáč nechcem aby sa ti niečo stalo chcel som ťa len odtiaľ vziať preč"

"Fajn chápem ťa" nastúpila som si do auta k justinovy {Jussov obrázok na boku}

"Dnes večer mám vianočný 'mini' koncert nechcela by si ísť so mnou ??"

"Anooooo jasne že hej!!"

"Som rád že sa tesíš a potom skočíme na večeru fajn ??"

"Može byť len neviem čo si vezmem" dosť som zvažnila tòn

"Si krásna vo všetkom takže DON't WORRY Baby"

"Prestaň Jusso" začervenala som sa a dala si neposlušné vlasy za ucho. Keď sme už boli pri mojim dome Jusso zastavil auto ja som ho pobozkala len tak nežne na líčko a odcupkala s plnými taškami domou. Bolo myslím 3 hodín poobede kedže sme s justinom v obchodoch strávili necelé 4hodiny ale bolo to fajn. Myslim že každá chvíľa s ním je super nad tým som sa musela pousmiať. Vošla som do kuchyne kde bol na stole položený papierik.

• S ockom sme v meste ' kupujeme ježíška ' niečo si zohrej alebo objednaj pizzu. PS: prídeme až v noci ideme aj na večeru Ľúbim ťa.... mama •

No fajn mam dom len pre seba. Vyšla som do izby a začala si pripravovať veci na večer aby som potom nepanikárila. Pripravila som si červený Crop top s dlhými rukávmi a k tomu koženú čiernu sukňu. Na nohy si dam len čierne podkolienky a tmavo červené martens. Všetko som hodila na stoličku a šla dole do kuchyne pretože mi zvonil mobil ktorý som si tam zabudla.

"Prosím??"

"Lis?? Čau už sme sa dlho nevideli nechceš sa prejsť??"

"Ou ahoj Zack nooo fajn mohli by sme ísť niekde na neskorý obed do MacDonald's ale nebudeš nič skušáť fajn ??" Dufam že si to vezme k srdcu

"Sľubujem tak o hodinu??"

"Fajnok hodinu u mňa"

"Fajn teším sa paaa" a zrušil išla som hneď do sprchy kde som bola pol hodinu ale užila som si ju. V uteráku som vybehla do izby kde som doskakala ku skrini vybrala som si čierne čipkované spodné prádlo čierne rifle a biely svetrík na vrch si vezmem čiernu koženú bundu a na nohy timberland. Keď som už bola oblečená naniesla som si len jemný make up s linkou a pomadou na perách. Všetko dokopy vyzeralo úžasne. Na dvere mi do niekoľkých minút zaklopal Zack.

"Ahoj môžme ísť??"

"Jasne len si vezmem kabelku" vzala som ju s chodby a vyšla z domu ktorý som hneď aj zamkla. Po ceste sme sa rozprávali ako by sa na mojej oslave nič nestalo dokonca sa neopytal na Justina no len aby som tom nezakrýkla. Šli sme rovno do mackáču tam sme si našli miesto a objednali si jedlo.

"Pači sa váš BIG MAC " podala mi to celkom milá baba ktorá na mňa tak divne pozerala

"Ďakujem" vzala som si to a šla rovno za Zackom sedeli sme hneď pri okne

"Ty a BIG MAC??"

"Som neskutočne hladná" usmiala sa a začala ho jesť. Keď som jedla tak som sa okydala majonézou

"Ou shit to sa može stať iba mne" postavila som sa a začala som si utierať nohavice Zack sa postavil tiež a pomohol mi.

"Si ako malá"

"Dik" usmiala som sa utierali sme to miesto obaja až som si nevšimla niejakého chalana ako ma fotí. Bolo to tak divné že som hneď zaplatila svoj MAC a odišla som spolu so Zackom. Pomaly sme sa blížili k môjmu domu.

"Kto bol ten chlapec ??"

"Zack vážne neviem " usmiala som sa aj keď falošne

"Chodiť s BIEBEROM ma aj svoje nevýhody však ??"

"Ale je ich len máličko"

"Vážne ?? Máličko tak keď myslíš"

"Ďakujem že sme dnes niekam šli a že si ma počúvol"

"Aj mne bolo fajn"

"Tak paaa" zakrývala som mu a vošla som do domu bolo myslím 5 a Jusso príde o 6stej takže ide sa pripravovať.

Nová časť!!! Dúfam ze sa páčila ;) ďakujem veľmi pekne za komentáre aj votes. Stále platí že kto by chcel aby som mu venovala niejakú časť tak stačí napísať do komentárov a ja to rada urobím. PS.. Prepáčte za chyby :*
ĽÚBKAM VÁS

Xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
Luisa 😚😗😙

Bieber's girlfriend?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz