Shhhhh...

1.9K 90 5
                                    

Z pohľadu Justina

Zastavil som pred parkom. Lis nešlo do hlavy prečo sme tu ale proste musel som jej to tu ukázať. Je to pre mňa strašne dôležité miesto. Obišiel som auto a šiel jej otvoriť.

"Tak poď kráska" chytil som ju za ruku a ťahal von z auta

"Óóó aký Gentleman" vystúpila a spolu sme šli do parku. Bolo tu už dosť malo ľudí a to mi neskutočne hralo do karát. Spoločne sme si sadli na lavičku oproti stromu a jazierku. Lis som si pritiahol k sebe a ona neprotestovala.

"Asi by som ti mal povedať prečo sme tu.."

"Vidíš ten strom ??" Ukázal som prstom a Lis prikývla

"Tak tam som prvý krát pobozkal dievča bola to moja prvá láska. Ani nevieš ako hlúpo som ju ľúbil. Shay ma milovala skôr ako som sa stál tým čím som teraz Cvičenou opičkou. Pamätám si že práve tu bolo naše prvé rande sedela vedľa mňa presne tak ako ty teraz a rozprávali sme sa o úplných hlúpostiach."

"Prečo ste sa rozišli ??"

"Musel som odýsť do Ameriky veď asi vieš prečo a tak sme si dali zbohom nech to nie je take tažké"

"To je smutné" úprimne sa na mňa usmiala a ja som ju schmatol za ruku a ťahal ju k tomu stromu. Postavil som sa pred ňu a pritiahol som si ju tak aby som jej videl do očí.

"Tu som dostal prvý bozk a chcem aby si mi dala ty ten posledný a pravý" Lis neváhala a prilepila sa mi na pery. Pomaly pohybovala jej krásnymi perami aby nič nepokazila. Vedela že to pre mňe veľa znamená. Chytil som ju za jej sánku a snažil som sa jej naznačiť že o nič neide. Obaja sme do toho bozku vložili veľa. Nechápem ako som bez tohto stvorenia dokázal prežiť toľko rokov. Po chvíli sme sa odtiahli a ja som si spomenul na niečo čo som pre Lis pripravil a čo miluje!!

"Ummmm počkaj ma tu hneď prídem" prikývla a ja som utekal do auta po picnikový kôš a deku. Schmatol som veci a bežal za mňou. Hneď ako videla čo držím v ruke rozžiarili sa jej oči

"Poznáš ma dokonalo !!" Povedala a pomohla mi roztiahnúť deku. Otvoril som kôš a vybral z neho sendviče, hrozno a rôzne jedlo. Lis si to užívala je to asi jedine dievča pri ktorom stačí zamával picnikovým košom pred očami a je u kolien.. A to sa mi páči proste v jednoduchosti je KRÁSA!!

"Lis??" Opýtal som sa keď sme ležali na deke a len tak v tichosti si užívali prítomnosť toho druhého

"Hmmmm??"

"Vieš že ťa milujem však ??"

"Áno viem Juss"

"Si pre mňa všetko úplne všetko!!"

"Aj ja ťa milujem" usmiala sa a pobozkala ma na pery. Viete ako skvelo chutia !! Bozkávali sme sa už dĺžsiu dobu až kým nezačalo liať !!!

"Prší!!" Zakričal som a spolu s Lis sme začali rýchlo baliť veci. No aj tak tak rýchlosť nebola dostatočná. Sme totálne zmočený a to nie sme ešte ani u auta. Bežal som otvoriť auto a Lis nasadla.

"Nemáš niečo na sedadlo ?? Pomočíme ti kožu v Liske"

"Kašli na to keď tak dám ju prečalúniť"

"Ummmm tak fajn" mykla plecom a ja som zaradil rýchlosť vonku lialo ako šialené !! Auto som zaparkoval do garáže a s Lis sme vošli dnu do domu. Všetci už zasa spali jasne veď je 12 hodín kto by nie. Spolu s Lis sme vošli potichúčky do našej izby totálne premočený a ani to mi nezabránilo k tomu aby som urobil to čo chcem!! Vyzliekol som jej tu premočenú košeľu a hodil ju preč. Pritlačil som Lis o stenu a vrhol som sa jej na krk pomali som si ju označkoval a ohrýzal si ju. Bolo dokonale počúvať jej stony vyvolané mnou. Vyzliekol som jej hneď aj tričko a nohavice veď teraz su úplne zbytočne !! Stála predo mnou len v spodnej bielizni vrrrrrrrr. Kúsol som si do pery a znova ju pritlačil ešte bližšie k stene aby sa vyplnila každá medzierka medzi nami. Chytil som ju za zadok a Lis už inštinktívne si obmotala nohy okolo môjho trupu. Ooooo áno Shawty vieš na čo myslím !! Hodil som ju na posteľ a vyzliekol si rifle a tričko. Natiahol som sa nad ňu a začal jej bozkávať čas pŕs ktorú nezakrývala podprsenka. Lis si zahrala ruky do mojich mokrých vlasov a jemne ma za ne ťahala. No ani ja som sa neubránil vzdychom. Stiahol som s nej tu podprsenku aj nohavičky a Lis mi už nedočkavo drvila kamoša cez boxerky. Zhodil som ich zo seba a krásne prudko do mnej vnikol. Dosť ale vážne dosť hlasno zavzdychala.

"Zlatko tichšie" usmial som sa a pobozkal ju na pery. Pre Lis to bolo ako mučenie samej seba chúďa aj mne chýbajú tie jej stony a vzliky. No nedá sa nič robiť. Potichy a umučene mi vzdychala do ucha. Ja som ju držal rukami za jej pánvu a prirážal.

"Justin" precvedila cez zuby a ja viem čo tým myslí bude tu jej vrchol. Cítil som ako jej steny zvierajú môj úd v nej.

"Shawty ak sa neprestaneš sťahovať nevydržím dlho" vzdychol som a Lis zastonala ako inak mne do uška. Prirazil som ešte niekoľko krát a vyšiel z nej. Bože to bolo skvelé.

"Prepáč" zadychčane som vydal zo seba tieto slová

"Začo ??" Pozrela sa na mňa a prikrývla nás dekou

"Za to že si nemohla tak hlasno veď vieš" usmial som sa a pobozkal ju do vlasou

"Dúfam že nič nepočuli vôbec som si to neuvedomovala"

"Všimol som si"

"Si strašný vieš o tom ??" Buchla ma do ramena a ja som si ju pritiahol čo najbližšie k sebe

"Neboj viem to Shawty" a spoločne sme zaspali

Čudujete sa čo ?? Už po dvoch dňoch máte ďalšiu čast ja viem som dokonala ale nieeeee dnes večer budete mať sprijemnený dúfam že sa páčila.. Prepáčte za chyby ✌️
ĽUBKÁM VAS

Xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
Luisa 😙😗😚

Bieber's girlfriend?Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt