Tak a sme tu je tu nenormálne veľa deciek a hudba z reprákov ma omámila hneď pri príchode..Zašla som k baru sama lebo hneď pri vchode Kelly čakal Paul a ako inak šli hneď spolu tancovať .. Posadila som sa na barovú stoličku a vzala si miešaný drink bol vážne dobrý a poriadne písal. Keď som sa spamätala mala som v sebe už asi 5 drinkov. V hlave mi dunela hudba a určite aj niekoľko promile vo mne. Išla som sa prejsť lebo v dome to bolo strašné... Dotackala som sa k dverám a vyšla na ulicu prešla som asi len 12 metrov a sadla si na lavičku bola som ako omámená. Hlavu som si oprela o múr za mnou a nohy si pritiahla k telu. Predo mnou sa zjavilo čierne BMW a za volantom povedomí chalan nemala som silu sa na neho lepšie pozrieť a tak som to nechala tak...
***Z pohľadu Justina***
Bol som na ceste domou keď som započul dosť hlasnú hudbu .. Chcel som sa zabaviť a tak som zaparkoval neďaleko domu kde bola ta party .. Dúfal som že ma tam nikto nespozná ... Keď som už vystupoval zbadal som ju sedela na lavičke 'neviem prečo ale odvtedy ako som ju prvý krát zbadal tak sa mi zapáčila myslím že vie kto som ale vôbec to tak nebrala bola normálna a to sa mi páčilo.. Sadol som si vedľa nej a doširoka sa na ňu usmial ...
"Ahoj Lis rád ťa znovu vidím "
"Ahoj... Počkaj veď ty si Justin "
"Áno som ... Vidím že si sa už bola odreagovať dnu" dvihol som obočie a pozeral na ňu v tej chvíli sa oprela o mňa a hlavu položila na moje rameno
"Prepáč nevadí ti to " ospalými očami sa na mňa pozrela
"Nie jasne že nie " usmial som sa na ňu a ona sa ku mne pritúlila , bola strašne rozkošná ... Po chvíli som pocítil že zaspala tak som sa natiahol a do uška jej pošepol
"Lis vezmem ťa domov ??"
"Ummm .. Čože nie ja som tu svojim autom " pošuchtala sa a ukázala mi kľúče
"Aha ale veď v takom stave ťa nemôžem nechať šoférovať .. Ak chceš odveziem ťa na tvojom aute"
"Tak fajn ďakujem " usmiala sa a zaklepala od zimy
"Si studená je ti určite zima tu máš moju mikinu" vyzliekol som si mikinu a dal jej ju aby si ju obliekla
"Ďakujem " usmiala sa
Podoprel som ju aby nespadla a vyrazili sme k jej autu ...otvoril som dvere a ona nastúpila, dvere som zavrel a nastúpil ja. To auto bolo BMW bolo vidieť že Lis vie čo si má kúpiť za fáro. Povedala mi že býva na ulici číslo 84 čiže býva niekoľko metrov odo mňa skvele . Keď sme už stáli pred jej domom videl som že zaspala bola tak sladká och mal by som už prestať slintať ale nemôžem to dievča sa mi páči.... Vystúpil som a vzal Lis na ruky ... Ako som videl bola prekvapená a usmievala sa.
"Izbu mám na druhom poschodí " lišiacky sa usmiala a pozerala pri tom na mňa
"Fajn odnesiem ťa rovno do postieľky"usmial som sa a nohou zavrel dvere od domu .. Lis som držal na rukách a otváral som dvere od jej izby lakťov... Keď som zbadal jej krásnu veľkú posteľ pousmial som sa a položil ju na ňu
"Tak a už si tu "
"Ďakujem ti " vlepila mi bozk na pery ... V tej chvíli som mal na ňu strašnú chuť ale budem to musieť potlačiť. Bozk som ukončil až po chvíli
"Prečo to robíš Lis??"
"Prečo nepáči sa ti to ??" Vycerila na mňa zúbky
"Nie páči ale ..." Nestihol som odpovedať a zasa ma pobozkala. Teraz bozk ukončila ona a pozrela sa na mňa
"Ďakujem že si ma odviezol máš to u mňa " žmurkla na mňa
"Nemáš začo a už spinkaj lebo verím že to potrebuješ"
"Sladké sny " zase si ma pritiahla k sebe a pobozkala ma ... Och ja umriem prečo to robí keby som mohol tak už som v nej ale viem že sa vôbec nepoznáme a nie som taký aby som to robil s opitou Lis ... Odtiahol som sa od nej a usmial
"Aj tebe " dal som jej bozk na čelo a odišiel som z jej izby hneď na to som zišiel po schodoch a zavrel za sebou hlavné dvere ..Lisiny rodičia už určite spali a bol som rád že som ich nezobudil ... Išiel som si peši po moje auto pred ten dom kde bola party .. Cesta nebola dlhá lebo party sa konala na ulici číslo 81 takže som si celkom vyvetral hlavu :) keď som kráčal po chodníku zbadal som svoje auto presne tam kde som ho nechal z vrecka som vytiahol kľúče a nasadol ... Vystúpil som pred našim domom alebo vilou neviem ako to nazvať ..potichúčky som otvoril dvere aby som nezobudil rodičov a hlave Jaxona s Jazzy ' to sú moji súrodenci ' keď som vyšiel na poschodie zavrel som sa do izby a vyzliekol sa zo všetkých vecí nechal som na sebe len boxerky a hodil sa do postele ... Stále mi hlavou behalo len jedno meno Lis... veď prečo ma pobozkala? Možno len preto že bola opitá neviem ale jedno viem určite tá baba sa mi páči a ten bozk bol pre mňa niečo omamujúce a chcem to znovu zažiť len neviem či to tak cítila aj Lis ... Keď som už konečne prestal myslieť na ňu zaspal som ako malé bábätko ....
Prepáčte za chyby ale snažím sa ...dúfam že sa Vám táto časť páčila ;) :*
Xoxoxoxoxoxo
Luisa ;)
YOU ARE READING
Bieber's girlfriend?
FanfictionLis dievča ktoré ma normálny život. Miluje basket a je v ňom fakt dobrá. Justin BIEBER slávny chalan ktorému leží cely svet u nohách. Stačí jedno stretnutie na to aby sa začali mať viac ako radi ? Go to read BIEBER'S GIRLFRIEND?