Z pohľadu Justina
Yovanna sa o mňa obtiera už dosť dlho nato aby som bol dostatočne nádržaný. Jej zadok je tak veľký !!!! Bože prečo si obdaril práve ju !! Môjho trčacieho vtáčika si všimla a otočila sa ku mne.
"Tak čo chrobáčik ideme na to ??"
"Ja jednoznačne áno ale nie s tebou" žmurkol som na ňu a vybral som sa hľadať Lis. Popri tom som si zašiel ešte do baru po pivo. Vzal som si ho zo sebou a šiel nájsť Lisku. Uvidel som ju na gauči medzi chalanmi. Ououou sedí na Khalilovy radšej idem hneď teraz zakročiť.
"Vráť mi ju" povedal som zatiaľ pokojne Khalilovy
"Justin ?? Tak čo už ťa nechala Yovanna??" Otočila sa ku mne Lis
"Ty vieš že ja milujem len teba" pobozkal som jej vlasy a ona sa usmiala
"Pôjdeme Lis ??" Opýtal som sa s malou dušičkou
"Ummm... s tebou aj na koniec sveta" žmurkla na mňa a ja som jej podal ruku aby sa mohla dostať z Khalila.
"JUSTIN !!! JUSTIN !!" Volala na mňa Heyli
"Poď sfúknuť sviečky" to vážne ?? Ja si chcem zasunúť nie sfúkavať sviečky
"Len bež" pošepkala mi Lis do ucha a ja som poslúchol. Chytil som ju za ruku a ťahal ju k stolu kde bola torta a asi milión ľudí okolo nej. Všetci začali spievať HAPPY BIRTHDAY !!! a ja som sfúkol sviečky na torte a viete čo som si želal ?? Aby nas už všetci nechali a aby sme si s Lis mohli dnes poriadne užiť. Ale nie neberte ma vážne. Ja si už od mojich 13 neželám nič .. Prečo ?? Lebo všetko čo som v živote mohol dosiahnuť už mam !!! A najväčšie výtazstvo aspoň pre mňa je osoba s ktorou práve idem po schodoch do mojej spálne.
"Počkaj!! Kým začneme chcem ti dať darček" usmiala sa Lis a ukázala na krabičku ktorú mala v ruke.
"Lis !! Povedz mi prečo si mi niečo kupovala mne ako darček stačíš nahá"
"Si strašný...pači otvor si to" podala mi krabičku ktorú som otvoril a tam ležali ROLEXKY z novej kolekcie. Asi si poviete že ma takýto darček nemôže vôbec nadchnúť kedže si ich môžem dovoliť tisíce. Ale opak je pravdou viem že na ne musela minúť všetké úspory aké mala a za to ju zaškrtím !!
"ROLEXKY ?? Prečo si mi kupovala tak drahý darček ??" Pozrel som sa na ňu naštvane
"Lebo som chcela" dala mi pusu na líce a podala mi ďalšiu tašku
"To sme ešte neskončili ??" Zasmial som sa
"Ešte toto" v taške bolo biele tričko s nápisom IM FAMOUS BUT HUMAN !! To ma dostalo no nemilujte ju
"Si skvelá ďakujem za ROLEXKY za tričko za teba !! MILUJEM ŤA"
"Aj ja teba" usmiala sa a ja som ju pobozkal na jej krásne pery. Začali sme sa bozkávať dosť drsne. Jej rúž som mal asi všade ale je mi to jedno. Zvalil som ju na posteľ a začal vyzliekať. Stiahol som z nej to tričko či sveter či čo to bolo a začal si robiť mokrú cestičku k jej rifliam. Tak božský voňala nie že by mala na sebe niejakú voňavku. Voňala proste ako Lis. Vyzliekol som jej rifle a odhodil ich preč. Pozrel som sa na ňu a líšiacky sa usmial.
"Toto je tiež nové však ??" Prešiel som po leme jej nohavičiek a ona sa len usmiala
"Ako vieš ??"
"Ja viem všetko a hlavne všetko o tebe shawty" Lis chytila lem môjho trička a prevliekla mi ho cez hlavu. Hneď keď uvidela moje telo zahryzla si do pery ja viem ja viem som krásny. No Lis pokračovala chytila do rúk moje nohavice a stiahla ich dole aj s boxerkami. Nadklonil som sa nad ňu a odopol jej tu krásne čipkovanú podprsenku áno viem odceniť ak sa niekto snaží. Cmúľal som jej bradavku pokiaľ nestvrdla pri tom mi Lis krásne vzdychala každým mojím dotykom mala viac a viac zimomriavok na tele. To isté som urobil aj s druhou bradavkou a keď som tam hore bol hotový išiel som kam inam ako tam dole. Strhol som jej nohavičky a začal ju lízať. Lis sa zvýjala v roskoši. Strčil som do nej hneď 2 prsty a začal nimi pohybovať postupne som pridávaj na tempe ale aj prsty. Mal som v nej 4. A Lis sa urobila.
"Justin !!!" Zakričala a to ma utvrdilo v im že je na vrchole. Hneď som do nej vošiel celou dĺžkou. Vrážal som vážne drsne myslím že ju to aj poradne bolelo a tak som sa snažil to trošku zjemniť.
"Bolí to veľmi ?? Mám spomaliť??" Opýtal som sa zadychčane
"Nie !!!! Poď ešte hlbšie" to bolo to čo som chcel počuť. Chytil som sa čela postele a začal ešte viacej prirážať cítil som ako hlboko som v nej tak blízsky sme si ešte neboli. Vrazil som do nej ešte 5krát a už som sa urobil aj ja a hneď po ďalšom príraze aj Lis
"Justin !!!" Výkríkla a zahryzla si do pery. Môjho kamoša som z nej vytiahol sa zvalil sa vedľa Lis ktorá sa nesmierne zadychčane usmievala.
"Ja som mala 2 a ty len jeden !!" Usmiala sa a začala klesať dole až k mojimu jerrymu. Chytima ho do ruky a strčila si ho do úst.
"Kurva Lis " vzdychol som keď som to ucítil. Oblizala špičku a začala určovať tempo. Dokonaca ma aj pohrýzla ale bolo to dokonalé. Chytil som jej vlasy a určil si vlastne tempo až po kým som sa neurobil Lis do úst. Tá to poslušne prehĺtla a vrátila sa späť hore.
"Milujem ťa najviac ako sa len dá tento večer už nikdy nič v mojom živote neprekoná !!" Povedal som jej a pobozkal ju na pery.
"Mám to rovnako Juss.." bozk mi vrátila a ja som nás prikryl perinou ktorá ležala na zemy. Lis sa mi otočila chrbtom no ja som si ju chytil okolo pasu a pritlačil ju bližšie k sebe. Prstami som jej začal po chrbte kresliť neviditeľné obrázky a ona pomaličky zaspávala.
Asi 18+ 😂😂 ale nie je tu trošku viac toho... no veď ste to čítali 😅 konečne som sa vypísala. Ty ktorý neobľubujete takéto časti tak by ste mali prestať čítať túto story 😂🔫 Ale nie dúfam že sa Vám páčila ak áno nechajte komentík alebo votes alebo obe. Prepáčte za chyby 😳
PS: dnes mam vážne divný deň 😂😂😂😁
ĽUBKAM VÁSXoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
Luisa 😚😗😙
YOU ARE READING
Bieber's girlfriend?
FanfictionLis dievča ktoré ma normálny život. Miluje basket a je v ňom fakt dobrá. Justin BIEBER slávny chalan ktorému leží cely svet u nohách. Stačí jedno stretnutie na to aby sa začali mať viac ako radi ? Go to read BIEBER'S GIRLFRIEND?