Z pohľadu Lis
Pomali som otvorila oči. Poobzerala som sa okolo a uvidela Justina ako sa na mňa usmieva.
"Justin prečo si ma nezobudil ??"
"Beauty to by som nikdy neurobil si nádherná keď spinkáš" usmial sa a pohladil ma po vlasoch.
"Takúto posteľ chcem domou je úplne úžasná" usmiala som sa a zaborila hlavu do vankúša. Pri tom ma Jusso škrabkal po chrbate čo milujem !! Len tak sme si oddychovali a zrazu sa rozleteli dvere od izby. Na postel nam vyskočili JAZZY a JAXON
"Justin !!! Lis !!! Konečne ste tu !!" Začali kričať na celý dom
"Ahojte" usmiala som sa a postrapatila vlasy Jaxonovi
"Máte ísť dole mamka urobila raňajky !!!" Rozkošne povedala Jazzy
"Fajn tak bežte dole my sa oblečieme a hneď sme tam " žmurkol Justin na nich a obaja sa vyparili. Ja som sa postavila z postele a šla sa obliecť. Vzala som si len šórtky a na vrch obyčajne voľne biele tielko.
"Lis už si ?"
"Áno poďme dole" potiahla som ho za ruku a spoločne sme zišli dole na poschodie ;)
"Dobré ránko" usmiala som sa a pozdravila jussovu mamu
"Ahoj Lis tak dlho som ta nevidela" milo sa usmiala a na stôl začala chystať raňajky. Po raňajkách som pomohla Pattie utrieť riad a počas toho sme sa celkom fajn porozprávali hovorila o tom či mi už Jusso povedal že chce so mnou bývať a aby som jej na neho dávala pozor. Je fakt milá !!
"Počujte dne ideme do DISNEY LANDU" zakričal Justin
"Jupiiiiiiii !!" Zapištal Jaxon.
"Súhlasíš Lis? " Justin ma objal zo zadu a pritlačil si ma čo najbližšie k sebe
"Jasne že ano musím priznať že som tam v živote nebola"
"Ešte že som si ťa našiel !! Inak neviem kto by ti to tam ukázal !! Som expert"
"Važne ??" Usmiala som sa a snažila sa vymaniť z jeho zovretia
"To vieš že áno shawty milujem DISNEY LANDS" zaškeril sa a pobozkal ma na líčko. Veci som odložila a bežala do izby vybrať si niečo vhodné do Disney Landu. Vzala som si svetlé jeany ktoré boli trošku roztrhané na vrch som si vzala dosť inflantilné tričko s mickym a na vrch si vezmem kockovanú červenú košeľu. Jemne som sa nalíčila a vybehla už oblečená dole za nimi.
"Si pekná" pochválil ma Jaxon
"Ou ďakujem" usmiala som sa a postrapatila mu vlasy
"Hej hej stačí Jaxon !! Je moja" zasmial sa Justin a spoločne sme všetci nastúpili do Jussovho auta. Po asi 20 minútach sme boli v Diney Lande. Preboha to je tak veľké?? Pomaly som otvorila dvere a nespustila zrak z toho veľkého parku predo mnou.
"Čo je shawty ??"
"Wow už nech sme dnu!!" Toto určite oľutujem lebo juss bude určite chcieť ísť na každú atrakciu aká tu je. Chytil ma za ruku a aj Jazzy a ja Jaxona. Justin nam kúpil lístky a vošli sme dnu. Jasne že heď ako sme tam vošli sa každy obzrel a začal si Justina fotiť. Ja si na to asi nikdy nezvyknem!! Sklonila som hlavu a pokúsila si to užívať aj keď mi to lezie poriadne krkom.
"Tu musíme isť" zakričali spoločne Jaxon Jazzy a Justin.. Noo rodina sa nezaprie
"Omg !!! Tu ma nedostanete !!" Ukázala som prstom na tu hrôzostrašnú horskú dráhu !!!! Bola popletená všetkými možnými spôsobmi sveta tak ten kto si na to sadne je riadny blázon. Ani ma neprekvapuje že tam Jusso chce ísť .
"Ale no taaak shawty prosím poď a večer ťa vezmem niekam bude to prekvapenie"
"Počkať čiže ja mam vliezť na túto horskú dráhu aby som mala prekvapenie??" Guľatá som očami na jussa
"No.." Zamyslenie odpovedal
"Neznie to ako vydieranie ??"
"Nie vôbec shawty prosiiiiim poď budem celý čas s tebou!!"
"Ani keby ma tam odniesol Schwarzenegger!! Nedostaneš ma tam !!" Líšiacky sa usmial a prudko ma chytil za ruku. Jasné privolala som si to sama.
"Pôjdeš tam !!" Prehodil si ma cez rameno a šiel k okienku kúpiť lístky. A k tomu sa na nás všetci pozerali ako na debilov no ale to som si už zvykla .. Kopala som ho aj udierala do chrbáta vôbec nepovolil bože ja ho Z-A-B-I-J-E-M !!! Pripútal ma a ja som bola v pasci.
"Milujem ťa" poslal mi vzdušnú pusu a sadol si vedľa mňa a decká za nás do ďalšieho radu
"Nechaj si to !!" Odvrkla som naštvane. Zrazu to spustili a ja som myslela že porodím!! Išlo to tak nehorázne rýchlo čož by mi ani tak nevadilo ale tie rýchle spásy dole !!! Pamätáte sa ako som Vám hovorila že tu by si sadol len blázon no jasne sedím tu aj ja. Ja prisaham že ak sa odtiaľto dostanem živá Justin NIE !!!
"Áááááááááááááááaááá" kričala som ako najväčší blázon jasne že Justin Jaxon a Jazzy sa na mne zabávali!! Bolo to tak rýchle že som nestíhala si ani uvedomiť kde vlastne som !!! Konečne sme zastali a chalan čo to mal na starosti ma vytiahol z toho diabolského sedadla.
"No vidíš shawty zvládla si to !!" Pobavene povedal Justin a ja som myslela že mu ublížim. Začala som ho naháňať po celom Disney Lande !!!
"Justin keď ťa chytím tak si ma neželaj !!" Zavrčala som a vyskočila na jeho chrbát. Spoloče sme spadli na trávu. A on sa na mňa ospraveslnujúco usmial
"Ale no taaaak nikdy by si mi neublížila" žmurkol a mňa išlo poraziť ?!
"To si myslíš len ty skoro som skolabovala videl si aké to bolo porepletané a čo všetko sa mi mohlo stať a nehovoriac o tom...." Prilepil sa mi na pery a nenechal ma dohovoriť ale zato ten bozk bol stršne sladký
"Prepáč" povedal a daroval mi ešte maličký božtek na líčko
"Ešte uvidím" usmiala som sa a spolu s Jazzy a Jaxonom sme sa vybrali na zmrzku. Tie deti vedia jesť lepšie zmrzku ako Justin zasa bol celý od nej aach je to vážne jedno veľké dieťa. Usmiala som sa a spoločne sme nastúpili do auta smer domov.
"Mami a keby si videla Lis ako jačala !!" Všetci sa bavili na moj účet. Pozrela som sa na Justina ktorý sa rehotal ako malý no keď videl že sa na neho pozerám hneď prestal a prišiel ku mne.
"Ten dnešok chcem odčiniť .... A preto dnes večer ti niečo ukážem"
"Čo to bude"
"PATIENCE zlatko" žmurkol na mňa a ja som bola celá vo vytržení čo to tak asi môže byť. Okolo 7 mej som sa začala chystať a spoločne s Justinom sme sa vybrali k autu. Vonku už bolo šero ale po uliciach stále deti hrávali hokej bolo to strašne zlate ako behali za pukom !! Nakoniec Justin zastavil pred niejakým parkom..
Taaaaak nech sa páči nova čast. Nepáči sa mi ale dúfam že ste si ju užili je to už 50tá!! Neverím že tak dlho ma to drží a strašne pekne ďakujem!! Prepáčte za chyby ...SEE YOU SOON ✌️
ĽUBKAM VÁSXoxoxoxoxoxoxxoxoxoxoxoxoxoxo
Luisa 😙😗😚
YOU ARE READING
Bieber's girlfriend?
FanfictionLis dievča ktoré ma normálny život. Miluje basket a je v ňom fakt dobrá. Justin BIEBER slávny chalan ktorému leží cely svet u nohách. Stačí jedno stretnutie na to aby sa začali mať viac ako radi ? Go to read BIEBER'S GIRLFRIEND?