O niekoľko hodin neskôr ...
Z pohľadu Lis**
"Crrrrrrrrrrrrn" z môjho krasne tvrdého spánku ma vytrhol debilný telefón. Ktorý kreten mi môže volať práve teraz?! Som vyšťavená po lete domov ale nie veď prečo by som nemohla ešte dvíhať telefóny-.-
"Nooo?" Bez toho aby som sa pozrela kto volá som ho dvihla najodpornejšie ako viem.
"Shawty ?? Zobudil som ťa"
"Skús hádať ...."
"Prepáč ... No zapni si telku na MTV" natiahla som sa po ovládač a zapla MTV. Chvíľu som len spoznávala melódiu no potom mi došlo že to je WHAT DO U MEAN ??
"Woooow je to neskutočné!!! Preboha " hneď som sa prebrala a hltala každé slovo ktoré Justin v tej pesničke spieval.
"Tak čo páči sa ti..?" Pomaly som zabudla že ešte stále telefonujem s Jussom ...
"Že páči ?? Nechcem ťa prechváliť ale je to .... no.... Aké slovo by to tak presne opísalo ..?"
"Najdokonalejšie čo si kedy počula?"
"PRESNE!!!"
"Sme proste skvelý tím .. A prepač že som ťa zobudil .."
"To je v pohode "
"Tak dobrú noc ti želám aj keď je teda 10hodin"
"Haah ďakujem paaa"
Z pohľadu Justina**
"Tak čo povedala ??"
"Bola z nej hotová asi tak ako aj ja .."
"Bro keby si videl ako to trhá rekordy už máš viac vzhliadnutí ako ostatný za týždeň "
"Ooooo len tak ďalej !! " zasmial som sa a ďalej sme s chalanmi pozerali hokej v TV. No vždy som mal taky divný pocit veď predsa práve teraz som dal pesničku von a chcem vedieť ako na to reagujú ostatný... Je to dosť divný pocit no to mám vždy keď niečo na čom mi záleží ukážem ostatným ..asi sa bojím že sa to nechytí no čísla na YT tomu nenasvedčujú snáď to pôjde takto ďalej... S chalanmi sme pozerali zápas až do konca boli sme u Lila celkom mi spríjemnili deň o čo mi aj šlo kedže s Lis nebudem lebo je hotová z cesty domov. Veď ani sa nečudujem.. No okolo obedu mi zavolal Scooter mal som obavy mu dvihnúť určite to bude mať niečo s pesničkou a ja zle správy počuť nechcem..
"Anoooo???"
"Justin ??? Na zajtra si ty a Lis nerobte žiadne plány !!"
"Čože prečo ??"
"Volal mi Jimmy Fallon chce ťa tam mať hneď zajtra a Lis tiež"
"Prečo tak odrazu ?"
"Odrazu?? veď si práve najpočúvanejší spevák v štátoch kto by takého nechcel mať v show ..."
"Ou ...tak fajn povedz že prídeme.."
"Ďalšie info ti dam večer a inak gratulujem k No.1 v rebríčku Billboard"
"To nie je len moja zásluha ale tak ďakujem.."
Celkom sa teším k Jimmymu je to neskutočný chlap. A popravde som už dosť dlho nerobil žiaden takýto rozhovor. Len to musim ešte oznámiť Lis čo bude asi to najzložitejšie ... Kedže som moc nechcel aby sa po mojom boku cítila stredobodom pozornosti. Nemam dobrý pocit keď ju zaťahujem do mojej práce.. No dúfam že to nebude mať pre ňu zle následky.
Z pohľadu Lis**
Spala som s úsmevom na perách som neskutočne rada že tá pesnička ma takýto úspech najradšej by som vyskočila z okna... Dobre to znelo trochu divne no je to tak Justinivi sa začína dariť aj keď mu turné už skončilo a tak to ma byť. Je to vážne skvelý skladateľ a ešte lepší spevák každí jeho tón znie 1000krát krajšie keď ho spieva naživo a nehovorím už ani o tom keď to spieva iba pre vás v tedy sa vážne cítite tak dôležito a potrebná pre toho druhého. Milujem keď je Juss pozorný a ako si ma krásne stráži.
Z pohľadu Justina**
Vypol som motor môjho auta a pomaly vystúpil. Kľúče som si hodil do vrecka a kráčal k balkónu. Všade v dome bola tma no aspoň z vonku to tak vyzeralo. Do rúk som nabral malé kamienky z prijazdovej cesty a pojednom ich začal hádzať do dverý ,okna no prosto všade len aby som ju zobudil. Už som bol pripravený hodiť ďalší keď zrazu Lis vystačila z okna jej roztrapatené vlasy a nenamaľovanú tvár. Bože je tak krásna !!!
"Možem??" Opýtal som sa s úsmevom na perách
"Ach Rómeo môj poď hore a nabudúce ti prídem otvoriť hlavné dvere"
"Nie ... Rád sa pred tebou hrám na siláka" našlapol som si na maly murik tak ako som to robil vždy a odrazil sa hore.
"Haah siláka ??? Keď prídeš hore rada si prezriem ten tvoj P-U-P-E-K" ironicky poznamenala a ja som dostal ešte väčšiu chuť ju zobrať a vyštreliť z nej všetko ..
"Za ten pupek si to ešte odskačeš !!"
"Ale jasne že ÁNO... No pochybujem že tadiaľto vylezieš už si na to starý "
"Dievča moje budeš dnes trpieť !! "
"Chlapče môj radšej nerozprávaj aby si si šetril kyslík ..."siláci" ako ty vraj pri vykonávaní fyzickej námahy majú tendenciu na zadýchanie a tiež aj...." Nestihla to dopovedať pretože som už stal pred ňou a hodil som ju surovo na posteľ chúďa nevedela čo povedať.
"Takže mi chceš povedať že svaly nemam ?? A toto je čo" nadvyhol som si tričko tak ako to robím na koncertoch a ukázal jej sixpack. Bola rozkošná ako si zahryzla do pery.
"Toto?? Je páru malých tehličiek no nie??" Vrrrrr....obkročmo som si na ňu sadol ležala podobnou a ja som mal nad ňou moc. Rýchlim ťahom som z nej stiahol kraťasy a začal ju dráždiť.
"Justin ....." Zastonala ... Ee toto ju bude stáť dnes ešte veľa. Jazykom som ju dráždil cez nohavičky. Krúžil som s ním do každej strany a ona len mučivo vzdychala. Neoplatí sa ma dráždiť vrátim Vám to 100násobne. Pomaly som jej sťahoval nohavičky no v tom sa z chodby ozval hlas.
"Liiiiis si doma ???" Bola to Lisina mama grrrrrrr... Lis skoro prestrieklo. Kebyže teraz jej mama otvorí dvere tak uvidí Lis s mučivým pohľadom a mňa ako ju prave ...no šak viete čo. Rýchlo som jej nasadil nohavičky a obaja sme robili ako keby nič.
Jooooooj moji krásny prepáčte ze nebola čast aspon 6svietelných rokov no nemala som čas. Bola som na lyžiarskom a tak som sa na to uplne vykašľala... Snáď sa Vám čast páčila😃 a Prepáčte za chyby😅
XoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoĽUBKAM VÁS
Luisa 😚😚😙
YOU ARE READING
Bieber's girlfriend?
FanfictionLis dievča ktoré ma normálny život. Miluje basket a je v ňom fakt dobrá. Justin BIEBER slávny chalan ktorému leží cely svet u nohách. Stačí jedno stretnutie na to aby sa začali mať viac ako radi ? Go to read BIEBER'S GIRLFRIEND?