Z pohľadu Justina
Zdrhol som odtiaľ ako sa len dalo Lisin otecko nevyzeral veľmi natešene že ma tam vidí. A nestihol som sa ani rozlúčiť s Lis a to ma štve asi najviac. Práve sedím v aute a idem domou normálne som až zvedavý čo bude s Lis a so mnou dufam že sa budeme môcť stretávať lebo ak nie som ochotný sa s jej oteckom porozprávať. Konečne som zaparkoval auto a idem domou. Hneď ako som otvoril dvere vyskočili na mňa Jazzy a Jaxon.
"Justin Justin kde si bol celú noc??" Skočili na mňa ako malé opičky
"Jazzy pozor veď spadneme dole" chytil som sa o stolík vedľa dverí
"Justin prosím povedz mi kde si bool??" Dotieral jaxon
"Bol som s kamarátkou" žmurkol som na neho
"Mami ,mami Justin má frajerku !!!" Ako ja milujem svojich súrodencov
"Čože dobre počujem justin??" To už aj naši ?? :D
"No nie veď som ti povedal jaxon že je to len kamarátka"
"Ale k tomu si ešte aj žmurkol čiže to nieje kamarátka určite" čo že chlapec má 6rokov a toto pochopil ??
"Ale och jaxon prestaň" chytil som ho dole hlavou ako to robím s nimi vždy
"Nie Justin dole daj ma dole" smial sa ako malý položil som ho dole a vybehol po schodoch do izby. Zvalil som sa na posteľ a užíval si že som už doma a že včera všetko vyšlo s Lis tak ako malo. Chcel som jej zavolať alebo len napísať ale bojím sa že mobil ma jej otecko a nechcem aby mala ďalšie problémy.
"Justin obed!!" Po chvíli zakričala mama z kuchyne a tak som vybehol pretože som bol už brutálne hladný.Keď sme dojedli a jaxon a jazzy išli von sa vyšaliet do snehu mama si ma zavolala.
"Bol si už dufam nakúpiť darčeky" WTF??? Darčeky veď je 22. ou shit ja som totálne zabudol.. no budem musieť trošku zaklamať pretože mama neznáša keď robím veci na poslednú chvíľu.
"Ummmm.. no hej hej už asi 2tyžne ich mám" ešte aby to bolo uveriteľné som sa usmial najkrajšie ako viem
"To vážne ??"
"Čo neveríš mi ??" Ruku som si dal na hruď aby to vyzeralo že som sa urazil
"Tak fajn verím ja len že v živote si nebol nakupovať darčeky skôr ako 23." Usmiala sa a ukázala na kalendár
"No tak tento rok som to stihol" hrdinský Som odpochodoval do obývačky a nalial si vodu do pohára.
"A Justin niekedy by si mohol doniesť tu tvojú "kamarátku" ukázať"
"Fajn niekedy ju pozvem na večru ok??"
"To nieje zlý nápad... Verím že najhoršie je pre ňu to že na každom kroku sú s vami tiež aj fotografi"
"To radšej ani nespomínaj" vzal som si vodu a šiel do izby
*****o 4 hodiny*****
Bože už ma s toho internetu boli hlava je myslím 5večer a až teraz som vypol svoj MacBook. Poodpisoval som asi "všetkým" belieberkam haaah jasne robím si srandu všetkým sa aj tak nedá. Musím ísť za Lis strašne mi chýba a ani neviem ako to všetko dopadlo. Obliekol som si čierne chachi na seba si dal biele tričko a na vrch čiernu koženú bundu. Dole som si ešte obul jordans a vzal si čiernu čiapku. Nasadol som do mojho lamburginy a šiel rovno k Lis. Radšej zaparkujem o dom ďalej myslím že keby Lisin otecko zbadal lamburginy pred svojim domom nedomyslel si že som to ja. Zaparkoval som a vyšiel z auta. Do ruky som nabral sneh a hodil ho rovno do balkonového okna v Lisinej izbe. Keď neotvarala hodil som ešte jednu.
Z pohľadu Lis
Prezerám si poštu na Mobile a popíjame horúcu čokoládu. V tom mi na okne pristala snehová guľa skoro som zinfarktovala. Vybehla som z teplej deky a šla otvoriť a pozrieť sa čo je to za idiota. Keď som balkón pomaly otvorila hneď ma zasiahla ďalšia snehová guľa rovno do hlavy.
"Auuuuu" sykla som od bolesti
"Jejda Lis nevidel som ťa" a začali sme sa smiať.
Nová časť je tu ... Verím že sa bude páčiť a myslím že by som mohla začať kedže už tu bude o chvíľu 30časť s venovaniami. Čiže ak niekto chcete aby som Vám venovala jednu časť tak mi napíšte do komentáru. Ps.. Prepáčte za chyby.
ĽUBKAM VÁS😙😗😚Xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
Luisa
YOU ARE READING
Bieber's girlfriend?
FanfictionLis dievča ktoré ma normálny život. Miluje basket a je v ňom fakt dobrá. Justin BIEBER slávny chalan ktorému leží cely svet u nohách. Stačí jedno stretnutie na to aby sa začali mať viac ako radi ? Go to read BIEBER'S GIRLFRIEND?