Z pohľadu Justina
"Nechceš si oddýchnuť ?? Vyzeráš strašne"
"Och ďakujem !!" Škaredo sa na mňa pozrela ale vie dobre vedela že ju len podpichujem.
"Nie nemyslel som to tak .."
"Ja viem Jussko .. Nepôjdeme sa niekde prejsť ??"
"Chcela by si ??"
"No aj hej tabletky už začali účinkovať čiže hlava je v poriadku"
"Tvoja hlavička nikdy nebude v poriadku shawty"
"Niekto nám tu dnes pojedol vtipnú kašu ??"
"Ale nie som strašne rád že sme zasa spolu "
"No vidím" uštipačne sa zasmiala a ja tiež
"Idem sa prezliecť počkaj tu"
"Ale-e.."
"Ostaň !!" Prikázala mi so zdvihnutým ukazovákom.
"Tak fajn" sklonil som hlavu a ruky si založil na hruď takto sa BIEBER roby urazeným no dnes to ziavne nefunguje. A tam som tam sedel a sedel a čakal a čakal ... Považujem sa za dosť trpezlivého človeka ale toto je veľa aj na mňa. Potichu som sa postavil a prešiel aź ku kúpeľni. Pootvorila som dvere a tam Lis poskakovala pred zrkadlom mala na sebe len šórtky a na vrchu podprsenku. Za taku dobu by som už bol oblečený 5krát.
"Shawty nezabudla si na mňa ??"
"Nie... prepáč "
"No fajn .." Vzdychol som frustrovane
"Jusso nebuď smutný prepáč už si dám len tričko a môžme ísť"
"No neviem toto si budeš musieť odpracovať !!"
"Odpracovať ??"
"Presne... a som si istý že vieš čo tým myslím" lišiacky som sa na ňu pozrel a podišiel k nej. Svoje ruky som obmotal okolo je holého pásu a pritlačil sa k nej.
"Takto mi to bude trvať ešte dĺžšie" povedala s úsmevom na perách
"Teraz mi to už nevadí" usmial som sa a pobozkal ju na krk. Ona sa natiahla a snažila sa domaľovať no ja som neprestal a naďalej jej obsypával krk maličkými bozkmi.
"Si strašný !!!"
"Ja viem" usmial som sa a rozhodol sa jej na krku urobiť cucflek. Prisal som sa na jej pokožku a začal ju sať. Lis potichúčky zastonala. Ja viem som proste profík. Sal som ju až pokiaľ sa jej tam neobjavil fialový fliačik. Potom som sa od nej odťiahol a bez slova som odišiel späť do jej izby. Som na seba hrdý keby ste videli ten krásny fialový fliačik na jej krku och ÁNO !!
**Z pohľadu Lis**
Tento chalan nie je normálny. Po chvíľke sa odomňa odtiahol a nechal mi na krku cucflek!! To ma byť za to že tak dlho čakal ?? Rýchlo som sa domaľovala a vošla do izby kde sedel Justin na mojej posteli!!
"Môžme ísť .."
"Fajn tak poďme" usmial sa a vzal si moju ruku do jeho. Spolu sme nastúpili do auta a vyrazili sme. Justin sa na mňa zapozeral a pomaličky sa zamračil.
"Kde jej ten môj majstrovsky výtvor ??"
"Myslíš ten fľak ??"
"No ten prenádherny fialový fliačik !!"
"Tak ten je skrytý pod make upom"
"Si zlá!!"
"Vieš čo dnes ti takýto 'maličký' fliačik urobím aj ja a som zvedavá či s nim budeš chodiť po ulici"
"Tak na to sa teším" usmial sa tak nadržane ako ešte nikdy pred tým !!
"Veď aj ja .. A kam to ideme ?"
"Pôjdeme si zajazdiť " bez dvojzmyslov prosím :D
"Skateboard ?? V živote som na ňom nestála"
"Neboj naučím ťa to"
"Môj život je v tvojich rukách" obaja sme sa zasmiali a po pol hodine Justin zastavil pred veľkým skateparkom niekde v parku. V živote som tu nebola. Justin šiel po skejty a spolu sme na nich naskočili.
"No vidíš ide ti to" usmial sa a ja som ho chytila ešte pevnejšie za ruku.
"Len to nezakríkn-ii" a BUM !! Som ja ale šikuľka však ?? Striskala som sa zo skejtu dole na zem. Justin hneď vystrašene pribehol.
"Si v pohode nič si si nezlomila ??"
"Nie len som si odrela nohu a lakeť"
"Božě môj vystrašila si ma !!"
"Mal si sa vidieť" zasmiali sme sa obaja a on ma vzal ako princeznú na ruky.
"Justin ale mne nohy neodpadli"
"No ale ešte si ublížiš!!"
"Chôdzou??"
"Nikdy nevieš " usmiala som sa a nechala ho aby ma niesol. Doniesol ma až k rampe. Tam som sa posadila a on vedľa mňa. Naklonil sa a pobozkal ma na pery.
"Nabudúce vyberieme niečo menej nebezpečné" usmial sa a pohladil ma po vlasoch.
"Justiiiiiiiiin !!! Hej Justiiiiiin" obaja sme sa od šoku obzereli a uvideli asi 30 jačiacích dievčat kráčať k nám. Justin sa usmial a postavil sa k ním. Objímal ich a tiež sa s nimi odfotil. Ja som len sedela na rampe a pozorovala ho aký je šťastný. Je to nádherne sa na neho takto pozerať je vidieť že mu na nich záleží !! Je to krásne prepojenie medzi ním a jeho Beliebers.
"Justin ukáž nám nejaké triky !!" Skrývalo jedno dievča a Justin ako inak sa musel predviesť čo vie a tak si vzal skejt a šiel na to. Robil tam take triky ktoré ani neviem ako sa volajú existuje šport ktorý mu neide ?? Dievčatá šaleli a Justin si to užíval. Ja som si vytiahla mobil a začala ho natáčať. Keď už bol totálne vyšťavený odložil skejt a prišiel späť ku mne.
"Pôjdeme ??" Chytil ma za ruku a ja som prikývla. Šli sme k autu až kým na nezastavilo jedno malé dievčatko. Justin ju hneď vzal na ruky a ona skoro skolabovala
"Ako sa voláš ??" Opýtal sa jej
"Som Elly"
"Chceš fotku ??"
"Áno ale aj s Lis !!" Justin sa doširoka usmial a položil ju späť dole. Juss vytiahol mobil a cvakol nás.
"ĎAKUJEM Vám " povedala a už jej nebolo. Ja a Justin sme nasadli do auta a vyrazili späť domov.
"Ešte trochu a preberieš mi mojich Beliebers"
"O tom pochybujem"
"Ani nevieš ako mi odľahlo že ťa takto prijali väčšinou sú strašne defenzívny ale teraz nie asi vedia že ťa milujem" na nič som sa nezmohla iba sa usmiať. Juss ma odprevadil domov a ja som hneď vybehla hore do postele som strašne vyšťavená !! A zajtra škola no super! Vošla som do izby a zapla si TV a hneď tam šlo niečo ako celebrity news.
"Mame tu pre vás horúcu ale pekelne horúcu novinku. Justin sa opäť objavil s Lis na verejnosti.Žeby ho omrzela Kendall?? To už pre nás bude len záhadou ale ako môžte vidieť na fotke vyzerajú strašne zamilovane tak uvidíme či to nieje zasa len na týždeň. ĎALŠIE NOVINKY SA DOZVIETE ZAJTRA" je skvele byť zasa s Justinom. Iba pri ňom sa cítim skvelo. Ale teraz do postele zajtra škola !!
Takže moji milí ďalšia čast je tu. Páči sa Vám ?? Dúfam že áno😘 Prepáčte za chyby.
ĽUBKAM VÁSXoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
Luisa 😙😗😚
YOU ARE READING
Bieber's girlfriend?
FanfictionLis dievča ktoré ma normálny život. Miluje basket a je v ňom fakt dobrá. Justin BIEBER slávny chalan ktorému leží cely svet u nohách. Stačí jedno stretnutie na to aby sa začali mať viac ako radi ? Go to read BIEBER'S GIRLFRIEND?