Soon..

1.6K 71 10
                                    

Z pohľadu Justina

"Tak aké to je ??"

"To ste zložili vy dvaja ??" Pozrel sa nechápavo na nás dvoch s Lis Scooter.

"Sme dobrý však ?" Povedala Lis s malím uškrnom

"Dobrý ?? Je to neskutočné !!!!" Usmial som sa a Lis si pritiahol k sebe bližšie. Len mi darovala usmev.

"Toto keď vyjde von bude mať úspech cítim to v kostiach máte už aj niečo nahrané ??"

"No hej v noci sme stihli začiatok ale potom sme už šli spať"

"Tak sem s tým !!" Povedal nadšene Scooter a ja som to pustil. Chvíľu nehovoril nič len sa vžíval do rytmu a textu piesne. My s Lis sme si pohmkávali melódiu. Nechápem ako skvelo nam to s Lis včera šlo. Potrebuje to ešte vyšperkovať ale inak to bude šupa. Nie je to len také obyčajné sklamanie slov do viet aby sa rýmovali. Nikdy som ani takto pesničky nesklamal ale táto ma niečo do seba sám neviem čo to je ale asi som sa zaľúbil...Je tuším niečo po 12stej a to znamená že je čas na obed!! Nič som ani poriadne nejedol včera v noci sme nahrávali do noci a nemali čas na nič. 

"Pôjdeme na obed ??" Opýtal som sa Lis ktorá sedela na kresle a bavila sa so Scootrom.

"Ehm...jasné som neskutočne hladná"hneď sa postavila a spolu sme vyšli von zo študia. Ešte som hodil Tweet na Twitter

*WHAT DO YOU MEAN? Coming soon*

Viem že nikto netuší čo tým myslím no aspoň takto sa s nimi musim podeliť. Sedíme v aute a mame pustené rádio ako vždy Lis si pohmkávala pesničku keď zrazu začala hrať As Long As You Love Me tu pesničku som daroval jej hneď som sa pousmial a zapol to najsilnejšie ako sa len dalo.

"Narcištek!!" Pokrútila hlavou nad tým čo prave robím. No čo môžem ja za to že je ta pesnička tak dobrá alebo že som tak dobrý ja ?? Určite Nie!! Pesničku vystredali nejaké Celebrity News a to som hneď vypol inak by som mal väčší krvný talk ako 90 ročný dedo.

"Kam sa pôjdeme najesť ??" Otočila zrak na mňa

"Do reštiky kde robia najlepšie špagety"

"Uhm... Už nech sme tam som strašne hladná !!"

Zaparkoval som pred reštauráciou a ruka v ruke sme vošli dnu. Aj keď tu bolo dosť ľudí stôl pre BIEBERA sa predsa len našiel. Ľudia sa za nami obzerali no nevšímal som si to chcem sa len najesť!!

"Čo si dáš??" Opýtal som sa Lis

"Teba" usmiala sa a ja som sa len lišiacky usmial

"Aj to bude ...No teraz si niečo vyber ešte mi umrieš od hladu a to by som si neodpustil" žmurkol som na ňu a hodil jej menü. Obaja sme si dali špagety čašníčka bola dosť milá a musím uznať je aj pekná a jasne že so mnou chcela naviazať nejaký ten kontakt. No keď som videl vraždiaci pohľad Lis tak som sa radšej stiahol. Keď sme dojedli zaplatil som a chceli sme odísť preč no bohužiaľ len chceli. Pred reštiku bolo milión idiotských novinárov ktrých musel zavolať nejaky dobráčisko.

"Kurva !!" Povedal som keď som si spomenul že auto mam dosť ďaleko od tiaľ. Vytiahol som svoj mobil a zavolal Scootrovi.

"Mam problém" vysypal som hneď

"Počúvam"

"Som v reštike a nemôžem z tadiaľ preč!!!" Rozčúlene som povedal

"Pošlem ti tam ochranku daj mi chvíľku " a zložil no super.. Bol som vytočený a to bolo zle !! Lis sa na mňa vystrašene pozrela a ja som si uvedomil že by som sa mal ovládať.

"Volal si Scootrovy ??" Opýtala sa tichým hláskom. Prikývol som a hneď ju objal. Bola dosť mimo z toho čo som urbil no veď aj ja sám neviem prečo ju prave objímam možno z nervov alebo z nedostatku spánku sám neviem.

"Zlato už je tu ochranka" povedala a ja som sa odtiahol vzal som jej ruku najsilnejšie som ju držal ako sa len dalo. Nesmú jej nič urobiť!! Okolo nás sa objavili ochrankári a vytvorili nam koridor k autu  so šoférom ktoré sem doviezli oni. Novinári mali blbé otázky stále sa pýtali či sme už spolu spali, kedy bude svadba a kraviny ohľadom Seleny toto milujem a vie mi to zdvyhnut náladu z hroznej na ešte horšiu -.- len som sklopil hlavu a s Lisinou hlavou skrytou v hrudi sme prešli do auta. Som vytočený a všetka radosť z rána vyprchala. Toto prežívam už skoro 8 rokov no vedia ma vytočiť ale ovládam sa zatiaľ ... Len koli nej koli Lis. Nahnevaný som si sadol na kreslo a prehrabol si vlasy. Väčšina ľudí vie že ak potrebujem svoj priestor tak mi ho maju dať. A poznajú že so mnou nie je reč keď som nahnevaný. No bohužiaľ Lis nie je väčšina. Fredo alebo Khalil by ma nechali o samote nech vychladnem a dám si hlavu do kopy no ona nie. Súcitne sa na mňa usmial no ja na usmev náladu nemam. Očami som pozoroval svet za oknom a Lis sa ku mne pritúlila. Cítil som ako mi rukou prešla po sánke a otočila si moju hlavu k tej jej. Nemal som náladu na nič ale ona sa priblížila ku mne a pobozkala ma len tak zľahka sa optrela o moje pery. Má ma omotaného okolo prsta. Pomali som otvoril oči a Lis sa jemne usmiala.

"Kašli na nich! Sám vieš že prestne toto chcú.. Chcú aby si začal byť nahnevaný a oni ťa pri tom nachytali aky si agresívny a ďalšie kraviny no nemôžeš sa nechať ovplivnovať nimi. Jasné viem že ti to hovorí tá najskúsenejšia ale skus sa nad  tým zamyslieť sám najlepšie vieš aký si tak im úkaž že su ti ukradnutý! " každé jej slovo som hltal ma pravdu a veľkú.

"MILUEJM ŤA" pošepol som už vôbec nie nahnevaný

"Aj ja teba" jemne sa usmiala a postrapatila mi vlasy. Ako tak rozmýšľam mal by som sa dať už ostrihať tie vlasy sú už važne dlhé.

"Nad čím rozmýšľaš?" Opýtala sa ma

"Asi sa dam ostrihať" povedal som len tak

"Nie !!! Vieš čo mal by si sa prefarbiť na blod vydieť ti už šediny" zasmiala sa no to bolelo ale blond ?? To nie je zlý napad..

Strašne pekne ďakujem za Komentáre!! Milujem ich čítať a niekedy aj viac krát !! V tejto časti sa toho veľa ani neudialo tak snáď sa páčila. PREPÁČTE ZA CHYBY!!!

ĽUBKÁM VÁS

Xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
Luisa 😚😗😙

Bieber's girlfriend?Where stories live. Discover now