Juss

4.6K 177 10
                                    

Zaspala som takmer okamžite. Ráno ma zobudila SMS ospalími očami som sa pozrela na mobil a pozerala od koho je 'jasné od koho iného ako Kelly ' pomyslela som si .. "Verím tomu že ťa moja SMS práve zobudila takže dobré ránko" len som sa pousmiala a zhodila zo seba perinu. Pomaly ale vážne pomaly som sa došuchtala do kúpeľne a tam som sa osprchovala .S osuškou okolo tela som otvorila šatník a začala vyťahovať veci na prezlečenie. Obliekla som si moje obľúbené rúžové tepláky a biele obyčajné obtiahnuté tričko . Keď som bola hotová vybehla som z izby v kuchyni už pilne pripravovala raňajky moja mamča.

"Ahoj " hodila som na ňu úsmev

"Ahoj slniečko " opätovala mi ho

"Dnes večer idem na party takže ma nečakaj neviem kedy prídem "

"Fajn veď je sobota len choď "

"Ďakujem " zase ten môj úsmev

"Nejaká si šťastná dnes " lišiacky sa na mňa usmiala 

"Neviem prečo ale myslím že tento deň bude jeden z tých najlepších "

Dopapala som a rozhodla som sa že sa pôjdem prejsť len tak ... Poobliekala
som sa už teplejšie lebo bolo dosť zlé počasie vzala som si dlhé svetlé jeansy a na vrch biele tričko na ramienka na ktoré som si prehodila ešte košeľu 'červenú' ... Zišla som dole schodmi a šla sa obuť vzala som si červené converse :) a vyrazila som....do uši si dala slúchadla a nevnímala okolie ...... Zrazu som započula nejaké trúbenie a tak som si slúchadlá vytrhla z uší pretože som sa zľakla otočila som sa a za mnou zastavilo čierne BMW myslím že to bolo X6 za volantom sedel mladý chalan a stiahol okienko spolujazdca.

"Ahoj 'usmial sa ' nemôžem nájsť ulicu s číslom 85 pomôžeš mi ?? Prosíííííím " podišla som k nemu a naklonila som sa tak aby ma počul

"Ahoj jasné musíš prejsť cez túto cestu smerom hore a potom už iba zabočíš do prava"

Ten chalan sa usmial doširoka a pozeral priamo na mňa

"Ďakujem ti veľmi pekne a prepáč že som sa nepredstavil som Justin "

"Ou aha ja som Lis " Justin sa začal na mňa škeriť

"Čo je ti Juss ?" Táto prezývka mi napadla hneď

"Ale nič len Lisa sa volalo moje prvé auto :)" zaškeril sa

"Aha " usmiala som sa

"A ako si ma to nazvala ?? Juss??" Pozeral na mňa

"Áno Juss prečo aj takéto meno ma nejaké z tvojich áut ??" Pousmiala som sa

"Nie tak také ešte nemám .. Rád som ťa spoznal ...si taká normálna "

"Ou ďakujem veď niekedy aj ľudia ako si ty potrebujú poradiť BIEBER "zaškerila som sa a odstúpila od auta .. On sa usmial a do rúk mi vložil papierik na ktorom bolo jeho číslo a podpis JB len som sa pousmiala a odpochodovala som domov .. Keď som sa vrátila bolo už asi 5 hodím je najvyšší čas začať sa chystať ... Zo skrine som vytiahla čierne roztrhané rifle a na vrch som si dala biele tričko ktoré malo pol rukávy... A aby mi nebola zima vzala som si na seba koženú bundu na nohy si vezmem čierne Martensky :* keď som už bola hotová zazvonil mi mobil jasne kto iný ako Kelly ..

"Ahoj už si hotová ??"

"Jasne Kelly už sa chystám po teba "

"Tak fajn budem ťa čakať pri dome už sa na teba teším " zložila a ja som vybehla z izby bolo už asi 9:35 hneď som vzala kľúče od môjho autíčka a išla som po Kelly ... Ako inak Kelly už poslušne čakala pred domom hneď nastúpila

"Čauko vyzeráš úžasne " pochválila ma

"Ďakujem aj ty si dnes krásna " usmiala som sa na ňu a vyrazili sme keď sme už boli blízsko Rayovho domu zaparkovala som .. Obe sme vystúpili a už zďaleka sa ozývala hlasná hudba.

Bieber's girlfriend?Where stories live. Discover now