Z pohľadu Lis
Ráno som sa zobudila na slabé buchnutie dvier. Otočila dom sa za zvukom a zbadala Jussa len v boxerkách ako zatvára dvere.
"Stalo sa niečo ?" Opýtala som sa rozospato
"Nie kľudne ešte spinkaj... Jeremy prisiel po Jaxona tak som ho šiel odprevadiť.."
"Tak skoro?" Pošúchala som si hlavu a odomkla svoj mobil na ktorom bolo asi len 6ráno.
"Yep ochviľku im letí lietadlo."
"Aha.." Len som chápavo prikývla a hlavu zaborila náspäť do mäkkého vankúša.
"Shawty dnes budem musieť ísť do štúdiá."
"Už to začína čo ?" Opýtala som sa s úsmevom na perách
"Áno.. Bude to teraz trošku ťažšie ale budeme spolu čo najčastejšie sľubujem." Krásne sa usmial a ľahol si vedľa mňa. Len tak sme ležali a užívali si krásne letné ráno v postieľke. Okolo 8mej sa šiel Jusso osprchovať a pripraviť si veci ktoré potreboval vziať zo sebou do štúdia. Už teraz ho nechcem pustiť bude tam tráviť veľa času a to si ani neviem predstaviť. Vyšuchtala som sa z postele nakoniec aj ja a snažila sa odhrnúť biele závesy na okraj okna. Popravde to šlo horšie ako som predpokladala vždy sa to zaseklo a tak som musela ním trochu trhmúť. No nejako som sa zašputala a ocitla som sa na zemi. Justin ku mne hneď pribehol a zhrozene sa na mňa pozrel.
"Bolí ťa niečo ?" Chytil ma za ruku a pomohol mi sa postaviť.
"Nie ...som v pohode" usmiala som sa lebo mi fakt nič nebolo.
"Bože ako ťa môžem nechať samú " zasmial sa a daroval mi božtek na pery. No potom jeho ruky obkľúčili moje telo a bozk hneď prehĺbil. Držal ma v zovretí a vášnivo bozkával.
"Ummm... Utekaj už " povedala som medzi bozkmi
"Budeš mi chýbať." Smutne povedal a daroval mi ešte jeden božtek a hneď odišiel.
"Aj ty mne" povzdychla som si už len pre seba. Len v spodnom prádle som zbehla schody dole do kuchyne a urobila si rýchle raňajky čo je len pomarančový džús a jablko. V tom mi zazvonil mobil bola to Kelly.
"Kelly ??"
"Ahoj Lis ..."
"No konečne že si sa vôbec ozvala."
"Prepáč no mala som toho veľa. A na dovolenke som si nemohla dovoliť venovať sa niekomu inému ako Ryanovi."
"Haah jasné to chápem.." Usmiala som sa
"Čo keby si dnes vyrazíme?? Pustí ťa Bieber?"
"Juss je dnes celý deň v štúdiu takže myslim že by sme mohli niekde skočiť"
"Vážne ?? Tak potom navrhujem nákupi a potom club čo povieš ?"
"Znie to skvelo .."
"Tak o hoďku som u teba. Ľúbim ťa" a zložila
"Aj ja teba .." Fakt dnes asi nikto nečaká na moju odpoveď vždy odídu skôr ako niečo poviem.. paráda. Napisala som SMS Justinovi aby vedel kde budem. Nechcela som ho vyrušovať no potom by mi aj tak volal.
• Idem s Kelly na nákupi a večer možno do klubu. Ty pekne pracuj 💕•
• Fajn 😔 ale večer budeš moja 😏..•
•BIEBER!! Venuj sa notám a mikrofónu 😐 nemysli na sprostosti•
• vedel by som o jednej sprostosti ktorá by sa ti páčila 😏•
•Bieber!! Nenávidím ťa 😂•
• Väčšinou kričíš niečo iné😈 ...•
Tu som to radšej ukončila. Fakt nepotrebujem mať nadržaného Biebera na svedomí. Vybehla som späť do izby mobil som hodila na posteľ a začala si vyberať veci na seba. Rozhodla som sa pre vzdušnú pletenú súpravu. Boli to tmavo orandžové pletené raťasy a na vrch som si vzala z rovnakého materiálu aj top. Vlasy som si vyžehlila a snažila si urobiť len letný make up. Do kabelky som si nahadzala všetky potrebné veci a utekala pred dom kde ma už čakala Kelly. Rýchlo som nastúpila a objala ju.
"Aaach strašne rada ťa vidím ..." Povedala a úprimne sa usmiala. Ja som jej úsmev hneď vrátila strašne mi chýbali tieto chvíle s ňou. Hneď som siahla na tlačidlo volume a spoločne sme sa rútili do centra LA. Celú cestu sme si spievali a počúvali pesničky neskutočne som sa uvoľnila no kamka je proste len jedna. Ale popravde som myslela aj na Jussa ktorý musí byť zavretý v štúdiu budem mu to musieť nejak vynahradiť aby mu z toho nepreplo. Keď sme zaparkovali pred nákupným centrom obe sme mali iskručky v očiach. Hneď sme vystúpili a rozutekali sa ako malé po obchodoch. Kúpila som si spústu nového oblečenia vybrala som si aj niečo na večer no neviem preste kde ma Kelly vezme a tak to nechám na náhodu snáď niečo skombinujem. Už unavené sme sa vybrali do Starbucks po osviežujúci refresh ktorý nam padol fakt skvelo. Všetky tašky sme nahrádzali do kufra auta a vybrali sme sa do Hollywoodu skreslo to v Kellinej hlave veď ako inak ideme sa pozrieť na walk of fame. Hneď ako sme prišli som zbadala tie horby ľudí ako sa tadiaľ prechádzajú. Paráda. Spoločne sme vyšli so Starbuckom v ruke a zapojili sa do davu ľudí. Neviem ani ako ale asi po 5 metroch som našla Jussovu hviezdu. Je to fakt divné všade ma prenasleduje. Kelly mi s jeho menom urobila fotku a ja som mu ju hneď poslala.
*Lis*
•fakt dúfam že ho niekedy stretnem. 😔•*Juss*
•aj ja😂•*Lis*
•myslíš že je to dobrý chalan ?😏•*Juss*
•ten najlepší pre teba 💕•Tadááááááááááááá ... Snáď sa páčila 😌 ďakujem za komentiky ktoré mi vždy necháte pri jednotlivých častiach vážne to poteší😁 a cením si to💕. Prepáčte za chyby 😅
ĽUBKAM VÁSXoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
Luisa😚😗😙
KAMU SEDANG MEMBACA
Bieber's girlfriend?
Fiksi PenggemarLis dievča ktoré ma normálny život. Miluje basket a je v ňom fakt dobrá. Justin BIEBER slávny chalan ktorému leží cely svet u nohách. Stačí jedno stretnutie na to aby sa začali mať viac ako radi ? Go to read BIEBER'S GIRLFRIEND?