Z pohľadu Lis
V ten moment som zasa cítila chuť jeho pier ktorá mi už nesmierne chýbala. Teraz konečne chápem ako strašne mi chýbal. Milujem keď sa ma dotýka keď sa na mňa smeje alebo len sa na mňa pozrie. Od tiahla som sa aj keď nerada a pozrela sa mu do očí.
"Chýbala si mi" pošepol mi na pery.
"Aj ty mne" sklopila som hlavu a usmiala sa
Myslím že prave na nás čumi každy kto je v dome vrátane Kelly a Zacka. Vôbec som si to neuvedomila ale v tuto chvíľu mi to je úplne jedno. Chytila som Justina za ruku a ťahala hore do mojej izby. No ani poriadne som si neuvedomila čo robím a spadla som na kolená preboha čo som vlastne dnes popila. Justin mi pomohlo vstať a vzal ma do izby dvere hneď zavrel. Hneď som si ľahla na posteľ.
"Lis si v poriadku??" Naklonil sa nado mňa
"No hej.. asi hej" pošúchala som si hlavu a nohu ktorá ma dosť bolela
"Ja no ja by som ti chcel všetko vysvetliť. Vážne som so Selenou nespal myslím že mi niečo dala do drinku alebo čo ale sľubujem že som s ňou nespal. Veríš mi?" po tvári mi začali stekať vodopády sĺz neviem či to bolo tým že som čo to vipila a neviem ovládať emócie alebo že som totálna krava a rozišla som sa s ním aj keď som nevedela čo sa vlastne stalo. Cítila som sa blbo a to doslova.
"Prepáč musím ísť vracať!!!!" Letela som do kúpeľne a tam som to všetko vyvrátila do záchodu. Justin pribehol ku mne a pomohol mi vstať.
"Je ti už lepšie??" Spýtal sa dosť ustráchane
"No.... myslím že hej" pozerala som sa na neho a odišla k umývadlu aby som sa opláchla.
"Poď ľahneš si" chytil mi ruku a odniesol ma do postele.
"Ďakujem , prepáč a ďakujem"
"Čo že??" Pozrel na mňa nechápavo
"No ĎAKUJEM za to že si mi pomohol prepáč že som na teba vybehla bez dôvodu na tej Mileynej party važene som nevedela čo si mam myslieť prosím prepáč mi to a ešte ďakujem za tu krásnu pesničku ktorú si spieval bola prekrásna a zabudla som ti povedať že vážne prekrásne spievaš" Pod menším plivom alkoholu som povedala všetko tak ako som chcela čo som bola prekvapená.
"Heeh ďakujem" usmial sa širokým úsmevom a pobozkal ma na líce
"Myslíš že sa tam mam vrátiť?" Ukázala som prstom na dvere
"Myslíš dole na party?? Nie nikam ťa nepustím nebol som s tebou cez 2týzdne" smial sa a krútil hlavou do strán. Och tak mi chýbal ako môže niekto povedať že tento chalan nemá srdce ??
"Tak fajn" oprela som sa o čelo postele a poslala jussovi vzdušnú pusu. Hneď mi ju poslal späť. Bolo to tak sladké že ma zase naplo. Och nie už nikdy nebudem piť. Vletela som do kúpeľne a zase som vyvrátila obsah môjho žalúdka.
"Ako vidím nevieš piť " povedal Justin. Hodila som po ňom toaletný papier. Hneď som sa šla opachnuť. V šatách mi bolo dosť tesno a tak som sa išla vyzliecť do izby. No rozopínanie mi vôbec nešlo.
"Juss Pomôžeš mi ??" Hneď sa mu rozžiarili očká a pribehol ku mne.
"Ani na to nemysli" pohrozilo som mu a usmiala sa
"Neboj veď si opýta" chytil na za boky a pomaly prešiel na zips
"Nie nie som!" buchla som ho do pleca. To miesto si hneď pošúchal a škaredo sa na mňa pozrel. Ale prešlo ho to a pokračoval v rozopinaní. Keď bol hotový vyzliekla som si šaty a položila ich na stoličku. V tom sa otvorili dvere. Bola to Kelly.
"Lis ? Ou prepáčte ja som len že všetci už odišli tak Vám len oznamujem že ste v dome sami. A neporiadok dole ti zajtra pomôžem upratať. Paa"
Nestihla som sa ani spamätať a už jej nebolo. Justin sa otočil späť ku mne a pritiahol si ma k sebe bližšie. Stala som tam len v spodnom prádle. Pobozkal ma na pery a šiel si ľahnúť na posteľ ja som si obliekla moje XL tričko a ľahla si k nemu.
"Myslím že zajtra si na nič nebudem pamätať" poslúchala som si hlavu a pritúlila sa k justinovy.
"Tak to by som mal využiť" usmial sa a pobozkal ma na líce
"Si strašný" buchla som ho do pleca
"Chýbala si mi ale tie tvoje päste keď mam byť úprimný ešte viecej" zasmiala som sa a pobozkala ho na pery. Po chvíli som zaspala v Justinovom náručí.
Aaaaa nová časť len a len pre vas. Dufam ze sa Vám paci a som veeelmi rada za to že ju čítate až toľký vždy ma to poteší. Ani neviem prečo ale s tejto časti mam obzvlášť dobrý pocit tak dufam ze sa Vám bude bobre čítať :* ĽUBKAM VÁS
Xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxox
Luisa 😙😙😗
YOU ARE READING
Bieber's girlfriend?
FanfictionLis dievča ktoré ma normálny život. Miluje basket a je v ňom fakt dobrá. Justin BIEBER slávny chalan ktorému leží cely svet u nohách. Stačí jedno stretnutie na to aby sa začali mať viac ako radi ? Go to read BIEBER'S GIRLFRIEND?