Z pohľadu Lis
Konečne mam po škole už sa neviem dočkať na dnešok cely deň nemyslím na nič iné. Z Kelly sme sa hneď vybrali ku mne domov je okolo 3 poobede a mi nemáme času na zvyš !!! Kedže to bude riadna rozbíjačka dnes sa nechystám tam prísť v krásnej róbe a vlasmi vyčesaními do hora. Idem sa zabaviť čiže nič také určite nepripadá do úvahy !! Konečne som zaparkovala auto pred domom a s Kelly sme vybehli hneď do mojej izby.
"Dievčatá čo horí!??" Vystrašene za nami vybehla mama ku mne do izby
"Nie mami dnes ma justík narodeniny a my sa musíme pripraviť"
"Aha takže ťa dnes doma čakať asi nemam čo ??"
"Tak to rozhodne nie" usmiala som sa a mama odyšla dole.
"Takže Kelly musíme byť dokonalé dnes to bude určite neuveriteľný večer !!"
"To máš jasné !! Už sa neviem dočkať hlavne Ryana"
"Ou ja som zabudla nemam už maskaru"
"Zlatik nestresuj ja tu mam a nie jednu" obe sme sa zasmiali a začali sme sa obliekať. Vyťiahla som zo skrine svoje čierne high waisted jeans ktoré som si hneď aj na seba naťiahla. K tomu krásny čierny Crop top s ktorého mi trčalo celé brucho {MÉDIA} kokos vyzera to dokonalo kedže sa ide na party musi to byť DOKONALÉ!!! Vlasy som si hneď dala dole z copu a začala ich poriadne rozčesávať. Kelly sa za ten čas poriadne prekonala už na sebe mala svoju krásnu čiernu koženú sukňu do ktorej si zastrčila moju kockovanú košeľu veď čo by som pre ňu neurobila. Obe sme sa už len nalíčili a urobili niečo s vlasmi a zrazu....
Mi zazvonil mobil :D"Shawty ako si na tom??"
"Juss ahoj noo my sa akurát chystáme"
"Vieš ako strašne moc sa na teba teším !??"
"Veď aj ja na teba dnes myslím asi celý deň"
"Vrrrr... už chcem aby si ma bozkávala a bola pri mne"
"Zlatuš musíš to ešte vydržať" zasmiala som sa do mobilu
"A povieš mi čo maš na sebe ??"
"Ummmm nie !! Fajn ja musím končiť tak sa maj" surovo som ho zrušila och tak rada ho týram :D
"Lis nemáš tu pinetky ??"
"V kúpeľný 2 šuplik na ľavo od umývadla"
"Maaam ich to ti volal Justin ??"
"Hej on chudák už to nemôže vydržať " odpovedala som jej keď som si akurát dokončovala linku na pravom oku
"A Ryan ti nevolal ??"
"Keby len raz on je z toho tiež hotový celý týžden bol s justinom tour"
"Omg teraž sú určite vydraždený až až"
"Tak to si píš dnes sa nebudem čudovať ak sa z niejakej izby budú ozývať niejaké čudně zvuky"
"Kelly vzala si mi to z jazyka" zasmiali sme sa a ja som dokončila aj druhé oko. Na pery som si naniesla Bordový rúž a sú narade vlasy. Rozhodla som sa ich vyžehliť. Keď boli hotové zastriekala som ich jemnou vrstvou laku. Kelly som pomohla s vlnami a mohlo sa ísť. Nie srandujem ešte máme plno času. Všetko sme poupratovala a šli dole a zapli si TV.
Z pohladu Justina
Konečne som v LA!! Lis ma vydráždila už tým že mi nepovie čo ma na sebe!! Nesmierne sa teším som taký nádržaný že sa asi neudržím. Vyšli sme z liatadla a nasadli do mojej krásnej striebornej Lisi. Lil sedel vzadu zdutý lebo na mojej oslave nebudú konfety a Ryan úplne nádržany vedľa mňa v predu. No čo sme chlapy potrebujeme to !!! Išli sme necelú pol hodinu a prišli sme k moju domu v Beverly Hills kde už bolo viac než dosť ľudí tak tu to už žije. Všetci sme sa hneď vrhli do vnútra!
Z pohľadu Lis
A je tu ten čas s Kelly robíme posledné úpravy. Ja si obúvam svoje asi najkrajšie vysoké topánky aké mám vyzerám omg skvele na vrch som si vzala ešte svoju úplne novú koženú bundu a mohlo sa vyraziť. Vytiahla som autíčko z garáže a mohlo sa ísť. V kabelke som už mala aj prichystaný darček pre juss a tak som zvedavá čo povie na tie hodinky a tričko. Fajn priznávam vzala som si aj to spodné prádlo čo som si kúpila v Londýne no to je už na mne. Počas cesty sme s Kelly počúvali rádio a pri tom si spievali dnes mam obzvlášť skvelú náladu !!
"Vystupovať !!!" Zakričala som na Kelly keď som už konečne zaparkovala pred Jutinovim nenormálne nádherným domom je nádherný a ma aj nenormálne krasny bazén omg je toto normalne normálne ??!!!! Vystúpili sme a smerovali k Jussovmu domu. Neubranili sme sa chlapčenským pohľadom alebo pisknutiu no čo už sme krásne !! Predreli sme sa dnu a tam to už bolo úplne plné a v plnom prúde!!
"Pozri je tu aj Uscher !! :3" zakričala Kelly
"Idem pohľadať jussa" povedala som Kelly a ona prikývla. Predierala som sa ľudmi bolo ich tu veľa a strašne!!! Ale jedná vec ma zarazila je to super oslava ale nikde nie su konfety !! To nechápem prečo ?? Dala som si dole koženú bunku a zavesila ju na vešiak vedľa mňa. Nikde ho nemôžem nájsť !! Odrazu sa niečije ruky obmotali okolo môjho holého pasu. Silno som so sebou cukla. Strašne som sa zľakla.
"Pššššššt neboj sa to som ja" usmial sa a bolo mi jasne kto to tak asi može byť. Zahryzol mi do ušného lalvôčika a mne to bolo viac ako príjemne.
"Tak som sa na teba tešil!!" Otočila som sa tvárou k nemu
"Aj ja na teba" zastonala som mu zvodne do uška
"Dáš si niečo ????"
"Idem si vziať pivo" povedala som mu a odišla k baru. Tam za barom sedel už Lil. Hneď si ma všimol
"Ahoj kráska" zahryzol si so pery a pozrel na mňa
"Jeeeejda Lil ahoj ... Môžem poprosiť jedno pivo ??" Objednala som si a otočila sa spať k Lililovi
"Keby že nie si Justinova tak už sme hore v izbe"
"Lil si strašný" zasmiala som sa a odpila si.
"By the way nevieš ked sa stratil Juss???"
"Myslim ze už prišla Yovanna asi je s nou ..počkať FUCK to som asi nemal povedať" previnilo sa usmial a odyšiel. Neviem kto je Yovanna a ani to neriešim určite niejaka pipka s veľkým zadkom už to meno mi je nesympatické. Vzala som si už pre zmenu vodku ktorú mi ten barman naniešl ako do šálky. Keď toto vypijem tak som boss. Zasmiala som sa a šla si sadnúť na kožený gauč kde bol Lil a rozprával sa s niakými chalanmi.
"Ou Lis chýbal som ti ??" Ozval sa Lil
"Jasne ty vždy" žmurkla som na neho a posadila sa vedľa
"Ty si tá Lis však ??" Ozval sa neskutočne rozkošný černoch
"Áno ahoj ty si ??"
"Aha prepáč som Justinov kamarát Khalil"
"A ja som Chaz" ozval sa chalan za ním
"Ou ahoj ja som Lis .." Usmiala som sa a odpila z vodky
"Si vážne tak krásna ako hovoril Justin"
"Chalani stačí" zasmiala som sa dosť sme sa na tom gauči tlačili tak ma vzal Khalil a sadla som si na neho.
"Aha tam je Tá Yovanna a je tam s Justikom" otočila som sa tam kde Lil ukazoval rukou a videla som ako Justin je na nej nalepený a drží jej nohu. Omg ten toho vypil už podvplivom som sa nad tým len zasmiala. Vo vrecku mi začal vybrovať mobil a tak som sa začala na Khalilovy dosť prudko hýbať. Zadkom som cítila jeho narasteného kamoša.
Taaak paci sa mame tu PARTY TIME!!Prepáčte za chyby. A vidíme sa pri ďalšej časti😉
ĽUBKÁM VÁSXoxoxoxoxoxoxoxoxoxxoxoxoxo
Luisa 😙😗😚
YOU ARE READING
Bieber's girlfriend?
FanfictionLis dievča ktoré ma normálny život. Miluje basket a je v ňom fakt dobrá. Justin BIEBER slávny chalan ktorému leží cely svet u nohách. Stačí jedno stretnutie na to aby sa začali mať viac ako radi ? Go to read BIEBER'S GIRLFRIEND?