Don't look at me i'm NOT food!

1.6K 77 6
                                    

Z pohľadu Lis

"Grrrrr..." Zamumlala som hneď ako sa spustil ten sprostý zvuk z budíka. Mobil som vytiahla s pod vankúša a hneď to vypla. Položila som ho vedľa na stolík a pritúlila sa k Justinovi ktorý sa pohotovo vzbudil ... Asi ho počul tieš ups..

"Škola ??" Opýtal sa s ranným hlaskom

"Škola" povedala som a nemohla sa neusmiať nad jeho vlasmi mal ich do každej strany rozhádzané. No vyzerá to aj tak skvelo. Postavila som sa z postele a namierila si to do Jussovej kúpeľne kde som hneď zamierila pred zrkadlo. Tam som si vzala jussovu kefku a umyla si zuby snáď mu to nebude vadiť...no keď som chcela vypľuť zvyšok pasty z úst pocítila silný stisk okolo môjho pasu. V zrkadle lemovali môj pás jeho potetované ruky mierne som sa pousmiala a otočila sa k nem.

"Odvezieš ma do školy ??"

"Pre teba všetko" daroval mi pusu do vlasov a spoločne sme vošli späť do izby .

"Požičias mi nejaké biele tričko ?? Nechcem ísť do školy v tomto .." Ukázala som na tričko v kúte izby ktore tam bolo asi ešte zo včera. Keď som si na včerajšok spomenula musela som sa pousmiať.

"A čo za to??" Podliacky sa usmial a neprestal s tým. Už ma to iritovalo. No nakoniec po mne hodil  jeho tričko ktore som si obliekla a zastrčila ho do mojich nohavíc. Vlasy som si len prečesala a bola som hotová.

"Zlato a nepotrebuješ knihy a tak ??"

"Nie už sa neúčime" žmurkla som na neho a on sa nechapavo na mňa pozrel.

"Tak potom načo ťa tam ??"

"Vymeškala som už dosť tak to už musim neako prežiť" pritulil sa ku mne zo zadu a jeho pery padli na môj krk ktorý pomali obsypaval bozkmi. Bolo mi to neskutočne prijemne a myslim že prave zistil kde je moje slabé miesto. Hlavu som zaklonila Justin sa len letmo usmial a pokračoval.

"Justin " odstrčila som ho odo mňa a on nechapavo obrátil svoj zrak na mňa

"Myslel som že sa ti to páči" smutne povedal ako male bábätko

"Láska ani nevieš ako ale ŠKOLA VOLÁ" to posledné som s ironickou radosťou výkrikla a on len pokrutil hlavou.. Spoločne sme zišli tie neskutočne dlhé schody až dole. Pomaly mi dochádza že v tomto dome poznám len spálňu kuchyňu a vchodové dvere. Mala by som to tu niekedy preskúmať. S jussom sme spoločne vyšli rovno k autu. Celu cestu sme boli ticho a to ticho nam sprijemnovalo rádio ktore bolo dosť hlasno pustené za čo som vďačná aspoň ma trochu prebudí. Keď sme už boli pred školou Justin zastavil a svoj pohľad hodil hneď na mňa.

"Vystupovať ŠKOLA VOLÁ" to posledné skopírovali odo mňa.Vystúpil a ja tiež. Prešiel auto až ku mne a vzal si ma do náručia.

"Budeš mi chýbať" smutne pošepkal

"Aj ty mne" usmiala som sa a pobozkala ho na líce.

"Maj sa shawty a počúvaj nech sa za teba Nehanbím" usmial sa prísne.

"Áno oci" zasalutovala som a otočila sa na odchod hneď som si všimla pohľady ma mne cítim sa ako kocka ľadu na vyhriatej púšti. Pozorovali každý jeden moj pohyb su horší ako tý novinári! A ktomu všetkému som pocítila stisk no skor capnutie na zadku. Nechápavo som sa otočila a zbadala vysmiatého Justina. Len som pokrútila hlavou a utekala na hodinu.

Z pohľadu Justina

Lis som odprevadil do školy a ja som hneď zamieril do štúdia. Auto som zaparkoval pred ním a hneď vošiel dnu.
Je to tu ako moj druhý domov v ktorom tvorím to čo ma bavý. Dnu za stolom už sedel Scooter a vedľa bol Dreak. Strašne som sa potešil keď som ho uvidel je to moj dobrý kamarát a už som ho sakra dlho nevidel.

"Cau bro" podal som mu ruku hneď keď som ho uvidel.

"Čau" usmial sa a prešiel ku mne.

"Ako to ide??" Opýtal sa tým potmehuckym úsmevom.

"Skvelo a ty ??"

"Parádne mali by sme nahrať niečo nové čo mysliš ??"

"Určite" prikívol som takmer hneď

"Justin chcem sa ta niečo spýtať .." Povedal Scooter

"Som samé ucho" posadil som sa do kresla a natiahol som sa po vodu.

"Čo je to za pesničku čo som našiel dnes rano v skúšobní ??" Otočil som hlavu na papier ktorý držal v ruke. Viem presne o čo ide je to pesnička ktorú som chcel venovať všetkým nechapavým chlapom. Ak to nechápete je to o dievcatách presne o tom aké nerozhodne su a mojou inšpiráciou nebol nikto iný ako Lis. No nejak som sa ňou nezaoberal no popravde som vôbec netušil kde ten zdrap papiera je som aj rád že ho našiel mal by som ju dokončiť.

"Ehm" pošklabal som sa za krkom a oblízal si pery "podľa toho ako sa ti páči ti poviem čo to je" usmial som sa a on hneď reagoval

"Je to skvele viem že je to ešte len začiatok ale keby si nad tým popracoval a niekto ti s tým pomože može to byť skvelé"

"Tak potom to bude nový hit nooo potrebuje to dosť práce"

"Tak na čo čakáme !!" Dal mi papier do rúk a ja som začal hneď čítať začiatky pesničky. Je to vážne dobré. Vyzliekol som si bundu a vzal si ceruzku neviem ako ale dostal som nápad...

Z pohľadu Lis

Konieeeeeeec!!! Iba takto Vám zhrniem ako dnes v škole vôbec bolo. Je piatok takže konečne sloboda a kľud !! S Kelly sme si to dnes konečne vysvetlili a kecali sme ako bolo s Ryanom na dovolenke ako som počula riadne si to užili a som za to rada... Pomaly som kráčala chodníkom domov kedže auto nemám no  aspoň sa prejdem. A zasa ten pocit otočila som sa ale nikto za mnou nebol do riti šibe mi ?? Mam blbý pocit že ma niekto sleduje no neviem som asi vadná ale nikto tu nie je. Len som potriasla hlavou a pokračovala v ceste. Odrazu som zahliadla blesk NEŠIBE MI!!! Aspoň niečo povzbudzujúce. Vážne ma niekto sleduje zahliadla som novinára za autom my hráme schovky ?? Radšej som pridala do kroku a neobzerala sa viac. Konečne som sa dostala domou. Dokonaca ma tu čakalo už aj moje auto ako Justin slúbil. Hneď ako som si na neho spomenula zazvonil mi mobil.

"Áno ?"

"Shawty si už doma ??"

"Yep. Práve som prišla"

"Ehm a nechcela by si prísť za mnou do štúdia ?? Makáme na novej pesničke a rád by som bol keby si tu tiež "

"Chceš aby som ti pomohla ??"

"Presne potrebujem ťa tu"

"Tak fajn hneď som tam"

"Budem čakat a dávaj si pozor prosím"

"Neboj budem" zložila som a šla si pre bundu.

Čast numero 65 😁 na minulej časti je dosť malo reads a tiež aj komentárov tak som trochu v rozpakoch.. No dufam ze sa Vám to stále pači😔 Prepáčte za chyby 😅
ĽUBKÁM VÁS

Xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
Luisa 😙😗😚

Bieber's girlfriend?Where stories live. Discover now