Z pohľadu Lis
Oooo ano zasa rano.. Zasa ten sprostý budík a zasa ta idiotská škola. Čo si človek može viac priať ?? Už ma to vôbec nebaví nastal čas si poriadne oddýchnuť!! Posledné 2týždne školy a potom prázdniny. Rozlepila som oči a pomaly som sa vybrala do kúpeľne. Urobila som si rýchlu rannu hygienu a šla sa do izby obliecť.. Dnes som si vzala len high waisted kratase a na vrch obyčajne biele tričko ktoré som si do nich zapasala. Vzala som si ešte tašku s knihami a bežala dole. Kúrnik ja som zabudla napísať mame či ma vôbec pusti na ten výlet hneď som vytiahla mobil a poslala jej správu do minúty mi odpisala že môžem ísť a že sa vráti na budúci týžden... Vzala som si kľúče od auta a utekala do školy. Tam som už ako obvikle zaparkovala a rozbehla sa k dverám od budovy. Keď som si otvorila hneď som narazila do niečoho tvrdého a moje veci sa rozleteli po chodbe.
"Do riti !!" Povedala som
"Ja... Prepáč Lis" omg veď to je Dylan
"Umm..v pohode"
"Počkaj pomôžem ti" kľakol si ku mne a začal mi pomáhať s knihami a xtrilion ďalšími kravinami ktore boli v taške.
"Ďakujem" povedala som už keď všetko bolo tam kde malo. Len kývol hlavou a odišiel. Tak asi to na našom "kamarátstve" nič nemení. Rýchlo som pribehla ku skrinke a bežala na hodinu aby som zasa nemeškala..
Dnes to v škole nebolo vobec zaujimave akurát som zasa bola bez Kelly... Zaujímala by ma kedy mi ju chce už Ryan konečne vrátiť strašne dlho sme sa nevideli.. A nie je vobec normalne aby takto vynechavala školu ÁNO ja viem vraví to ta pravá... No už ma hrýrie svedomie potrebujem sa jej ospravedlniť. Po škole som sa snažila rýchlo dostať preč aby som stihla dnešný basket s Justinom. Doma som si dala sprchu a šla si obliecť dlhé športové legíny a na vrch len voľne biele tričko ano neviem odkiaľ take mam... Najskôr bude Justinove.Sorry..
Z pohľadu Justina
"Prosím ??" Zdvyhol som mobil
"Justin dnes mas objednané fotenie"
"Aha a kedy ??"
"No do pol hodiny tu buď sme v skateparku"
"Fajn už letím" Rýchlo som si obul svoje nové Supry a bežal do auta. Scooter mi o tom fotení už vravel ale nejako som zabudol viete veď sama LIS LIS LIS kto ma myslieť na fotenie ?? Keď som ta už parkoval zbadala som Codyho.
"Čau bro" dali sme si ťukes
"Čau ty žiješ ??"
"Sorry ja viem dlho som sa neozval mal som toho veľa.."
"Jasne "maj som toho veľa"" ukázal úvodzovky aby to znelo ironicky
"Prestaň !! A poď so mnou vzadu na rampe na mňa už čakajú budeš moja morálna podpora" usmiali sme sa a s Codym šli do zadu. Tam ma už čakal fotograf a jedna taka menšia rampa len pre mňa. A začalo sa to vzal som si skate a vozil sa fotograf robil len take momentky ale som si istý že to bude vyzerať bohovsky.. Po asi hodine na mňa kričal Cody.
"Bieber zvoní ti telefón" zišiel som zo skejtu a šiel po neho. Keď som uvidel to meno došlo mi že som zabudol na dosť podstatnú vec. Ona ma zabije.
"Zabudol si však ??" Hneď ako som zdvihol som počul jej hlas ani sa nepozdravila Ouuu to som dosral.
"Shawty prepáč ja... Mam prave fotenie zabudol som na neho"
"Aha.."skleslo odpovedala Lis
"Ale veď prídi sem je tu aj Cody a ochviľku príde Ryan Good"
"Nie budem len zavádzať"
"Takže o pol hoďku ťa čakám ... Milujem ťa"
"Nezanšam ťa Juss" zasmiala sa a zložila. Po chvíli prišiel Ryan a ja som vystriedal skate za bicykel tie fotky musia byť úžasne ale čím ďalej tým som viac som unavený. Premávam sa tu z jednej strany na druhu a som celý spotený no ide sa ďalej. Keď som tam bol na bajku skoro som spadol a jasne že sa všetci zabávali na moj účet. Akurát prišla Lis. Šla dosť opatrne a neisto.
"Shawty tu sme" Zakýval som jej a ona ma hneď zaznela.
"Prepáč mi"
"Nie nič sa nestalo"
"Vynahradim ti to"
"To je myslim jasne" žmurkla na mňa a ja som ju predstavil Codymu a aj Ryanovi. Sadla si k ním vedľa rampy a ja som šiel zasa fotiť.
Z pohľadu Lis
Týto ľudia su skvelý Ryan je uplne skvelý typek celý čas tu rozpráva aky bol Juss ked bol maly a keď sa snažil tiež robiť nejaký trik na bicykli a spadol tak zle že ten bajk obchádzal týždeň.. Neskutočne sme sa rehotali bolo to ako keby sme sa poznali roky. Aj Cody je skvelý uplne sme si padli..
Z pohľadu Jussa
"Faj mame to" povedal fotograf a ja som si vydýchol som vyšťavený poriadne ani nevidím. Lis Cody a Ryan sa neprestajne smiali radšej nechcem vedieť z čoho.
"Shawty asi pôjdeme že ??" Stiahol som si tričko a ostal len hore bez bolo mi príšerne pot mi stekal po tele.
"Ou asi ano" postavila sa a šla ku mne"Nie bro počkaj urobime si fotku" povedal Cody a ja som prikývol postavili sme sa a Lis nas cvakla ja som ju hneď hodil na IG s popisom 'Literary dead' {obrázok na boku}.
Prepáčte že časť nebola tak dlho 😔bola som na stanovačke a tam Wi-fi nebola😩ale neskutočne som si to užila tak aj vy užívajte este prazdniny 😘Sorry za chyby 😁
ĽUBKAM VÁSXoxoxoxoxoxxoxoxoxoxoxoxo
Luisa😙😗😚
KAMU SEDANG MEMBACA
Bieber's girlfriend?
Fiksi PenggemarLis dievča ktoré ma normálny život. Miluje basket a je v ňom fakt dobrá. Justin BIEBER slávny chalan ktorému leží cely svet u nohách. Stačí jedno stretnutie na to aby sa začali mať viac ako radi ? Go to read BIEBER'S GIRLFRIEND?