**Z pohľadu Lis
Dnes zasa škola. Pošúchala som si hlavu a vypla ten otrasný budík. Už som Vám vravela ako milujem keď ma zo spánku prebudí to hrozne pípanie ?? Nemotorne som vošla do kúpeľne kde som si umyla zuby a jemne sa namaľovala. Dala som si len jemný make up s linkou a špiralov ako vždy. Rýchlim krokom som vbehla do izby a zapozerala sa do skrine. Čo dnes na seba?? Je fakt zložité si niečo vybrať no rozhodla som sa pre čierne high waisted jeans a čierny Crop top alebo kratšie tričko no nwm -obrázok na boku- všetko som si obliekla a obula si ešte moje biele vysoké conversy. Schmatla som svoje veci do školy a utekala dole schodmi. Ešte som si vzala jablko zo stola a bežala do svojho autíčka. Nastúpila som a v tom mi Pípla SMS.
•Dobré ránko• musela som sa pousmiať aj keď sama pre seba.
•Aj tebe :*• naštartovala som miláčika a šla rovno do školy. Tam som ho zaparkovala a vošla dnu.
"Lis !!!" Prudko som sa otočila a zbadala Kelly.
"Ahoj" usmiala som sa na ňu a ona ma hneď vtiahla do objatia
"Ahoj už som to počula !!"
"Počula ??"
"Že ste zasa s Justinom spolu"
"Aha no to áno"
"Konečne sa nebude všade promenádovať s tou Kendall"
"Neideme na hodinu ??" Opýtala som sa len aby som zmenila tému
"Nooo mali by sme" usmial sa a hneď aj zazvonilo. Vošli sme do triedy a zasa sa začalo vyučovanie. Už nech su prazdniny !!
Po 3. Hodine mi prišla SMS myslela som že je od Justina ale mýlia som sa bola od otca. Bola som zvedavá čo chce ale znovu som si spomenula na mamu. Otvorila som správu.
• Potrebujem ťa vidieť buď cez prestávku pred školou•
Knihy som hneď šla odložiť do skrinky a vybehla zo školy von. Tam už stalo otcove auto. Podišla som k nemu a on vystúpil.
"Ahoj slniečko" nádherne sa usmial ako keby sa nič nestalo. Vyzeralo to tak ako keby som si doma zabudla desiatu a moj milujúci otec mi ju doniesol do školy ale bohužiaľ to tak IBA vyzeralo.
"Čo chceš ??" Vyhŕkla som hneď
"Už asi vieš co sa stalo však ??" Hneď mi vyhŕkli slzy ešte sa to pýtaj
"Áno viem že si podviedol mamu"
"Ja....je to oveľa zložitejšie ale nebudem ti to tu vysvetľovať. Potrebujem ti povedať niečo íné"
"Som celá vo vytržení" viem som hnusná ale čo viac si zaslúži
"Prosím ťa správaj sa primerane tvojmu veku !!"
"Hovor čo si chcel"
"Odchádzam !!! Sťahujem sa do Európy"
"Čože ?!!!!" Začala som nekontrolovane plakať dobre bola som hnusná ale veď je to moj otec ktorý bol stále pri mne!! Ktorý ma stále ochraňoval vravel mi aká som krásna a že ma miluje nadovšetko a teraz ?? Odíde ??
"Čo-že ??"
"Prepáč slniečko ale bude to tak lepšie"
"Nie" skríkla som no hlas sa mi na konci zlomil.
"Nie nemôžeš odýsť !! Ja chcem mať oboch rodičov "
"Veď budeš len nie pri sebe"
"Oci prosím nie !! Nenechávaj nas s mamou samé !! Prosím" to prosím som potichu zašepkala
YOU ARE READING
Bieber's girlfriend?
FanfictionLis dievča ktoré ma normálny život. Miluje basket a je v ňom fakt dobrá. Justin BIEBER slávny chalan ktorému leží cely svet u nohách. Stačí jedno stretnutie na to aby sa začali mať viac ako radi ? Go to read BIEBER'S GIRLFRIEND?