Z pohľadu Lis**
Po ceste domov sme sa rozhodli zastaviť ešte na raňajky v reštaurácií neďaleko. Bolo to tu malé no útulné. S Jussom sme ruka v ruke vošli dnu a vybrali si niečo dobré. Nato aká malá je ta reštika tu bolo dosť veľa ľudí. Juss nam vzal šalátiky a ja som objednala ešte pitie.. Hneď ako to položil na stôl som sa do toho pustila bolo to úžasne. Už asi presne viem prečo tu je tak veľa ľudí. Popri tom ako som si užívala skvelé raňajky som si nemohla nevšimnúť tie pohľady na nás. Polka si nás fotila a ta druhá sa ešte len spamätávala z toho že vidí Biebera. Justin si to už ani nevšímal no ja si na to zvyknúť fakt neviem. Pokrutila som hlavou keď som si všimla asi 16 ročné dievča ako prešla okolo nášho stola a nenápadne si popri tom robila selfie s Justinom. Bolo by to nenápadne keby tadiaľ neprešla asi už po 5krát.
"Čo je ??" Justin uprel jeho pohľad na mňa keď videl že sa usmievam
"Ale nič len by si sa mal aspoň usmiať keď sa tak snaží aby s tebou mala fotku." Ukázala som na to dievča pred nami
"Haah hej všimol som si ju...."
Hneď ako sme dojedli sme sa vybrali späť do auta. Bill nás odviezol až domov kde som si konečne dala dole tie spotené veci a osprchovala sa. Len s uterákom okolo tela som vošla do spálne kde Justin ležal na posteli a čumel do mobilu.
"Aj dnes ideš do štúdia ?" Opýtala som sa popri tom ako som sa prezliekala
"Chcel by som tam nachvíľku skočiť no večer by sme mohli byť spolu .."
"Fajn to znie dobre" usmiala som sa a ľahla si vedľa neho.
"Budem musieť ísť .. zavolam ti keď skončím." Daroval mi pusu a chystal sa preč. No na dverách sa zastavil.
"Inak dúfam že stále premýslaš nad mojou ponukou." A hneď sa vyparil. Och má asi pravdu mala by som to zobrať veď kedy dostanete ponuku robiť modelku pre Victoria Secret? Nikdy som sa tomu nechcela venovať no ako menšie letné dobrodružstvo to nemôže byť zlé. Aj tak Juss polku prázdnin strávi v štúdiu. Dal mi fakt chrobáka do hlavy. Pochvíľke som sa vyšuchtala z postele a šla si urobiť kávu. Nepatrím medzi vášnivých kávičkárov no dnes ju potrebujem kedže polka mojej energia ostala na kopci na ktorý sme sa dnes ráno štverali. V tom mi zazvonil mobil. Zamrazilo ma keď som zbadala to meno na displeji.
"Oci ?" Opýtala som sa hneď pretože som tomu nevedela uveriť. Neozval sa mi neskutočne dlho.
"Slniečko ... ahoj prepáč že volám až tak neskoro ale mal som toho veľmi veľa. Ako sa máš ?"
"Ja? No dobre asi ..." zmätene som odpovedala
"A mama?" Potichu pošepol
"Už lepšie. Nejak sa z toho všetkého pomaly dostáva"
"Mrzí ma všetko čo ste si kvôli mne museli vytrpieť. No rozmýšľal som či by si nechcela prísť za mnou.."
"Je pekné že si sa ozval no musím o tom pouvažovať dam ti vedieť."
"Tak dobre ľúbim ťa.."
"Maj sa"
Po tomto telefonáte mi ostala na tele husia koža. Fakt neviem čo si o tom mam myslieť viem že to myslí dobre ale to čo urobil nevráti späť nikdy. V živote by som nepovedala že práve moji rodičia sa rozvedú a už vôbec nie kvôli nevere. No život pre mňa pripravil fakt veľké prekvapenia. Mala by som žiť v realite ale bolí ma keď si spomeniem na to ako kvôli nemu mama plakala bola na dne a on tu pre ňu nebol. Vzala som si kávu a vyšla na terasu tam som sa hodila do sieti a ani neviem ako ale zaspala som. V tomto prípade mala káva úplne iné účinky ako by mala mať. Zobudila som sa až na vybrovanie môjho zadku. Sedela som na mobile takže to bolo fakt zaujímavé zobudenie. Keď som konečne nemotorne vybrala mobil zbadala som asi 5 zmeškaných hovorov od Jussa.
"Konečne !!!" Ozval sa keď som zdvihla
"Prepáč zaspala som na terase .."
"Jejda prepáč keď som ťa zobudil len som chcel aby si vedela že som skončil počkám ťa v štúdiu a mohli by sme sa ísť niekde najesť alebo sa len prejsť..."
"Ouu aha jasné idem sa pripraviť a som hneď tam.."
"Fajn shawty budem čakať..." povedal a ja som to hneď zrušila. Nemotorne som sa vyškriabala z tej sieti a naskytol sa mi nádherný pohľad na Los Angeles. Vonku bolo už šero no príjemne teplo presne ten letný večer ktorý milujeme asi všetci. Obloha bola krásne sfarbená do rúžovej pretože slnko pomaly zapadalo. Vošla som do domu a utekala sa pripraviť. Obliekal som si svetlé high wasted nohavice a na vrch čierny top ktorý bol off shoulders. Vlasy som si ešte vyžehlila a na hlavu nasadila šĺtovku. Do ruky som si vzala rifľovku a na nôžky yezzy. Bola som dostatočne vyspatá takže bolo fajn byť zasa plná energie. Ešte som vzala kľúče od auta a vyrazila. Celou cestou som nemohla strhnúť oči od tej prekrásnej oblohy dnes je fakt krásny večer. Keď som konečne prišla pred budovu kde ma Juss štúdio vošla som dnu. Justin sedel za pultom ktorý ma fascinuje vždy keď tu prídem je plný tlačidiel a neviem prečo stále mám chuť každý jeden stlačiť. Bolo tu ešte aj pár ľudí ktorých nepoznám.
"Shawty" usmial sa keď ma zbadal vo dverách.
"Ahoj.. ideme ?" Opýtala som sa a on si vzal veci a spoločne sme vyšli von.
Tadáááááááááá🙌🏽 .....veľmi sa ospravedlňujem že časť nebola tak dlho 😔 mala som toho veľa doma a v škole a tak nová čast bola posledné na čo som myslela. Snáď sa páčila☺️.Prepáčte za chyby😅
ĽUBKAM VÁSXoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
Luisa😙😗😚
YOU ARE READING
Bieber's girlfriend?
FanfictionLis dievča ktoré ma normálny život. Miluje basket a je v ňom fakt dobrá. Justin BIEBER slávny chalan ktorému leží cely svet u nohách. Stačí jedno stretnutie na to aby sa začali mať viac ako radi ? Go to read BIEBER'S GIRLFRIEND?