Ooo My God

1.5K 70 8
                                    

Z pohľadu Lis**

Auto zastavilo pred nádhernou vilou. Vyzerala tak prekrásne všade veľké presklenné okná no proste nemam slov. Je to pre mňa ako menší infarkt a to nežartujem nikdy sa mi ani nesnívalo že by som niekedy mohla v niečom tak nádhernom bývať. Nežili sme si zle no toto je trochu iný odvar a dosť silný!! Toto sa volá LUXUS a nie som na to zvyknutá je to vážne prekrásne no príde mi že žiadnu zásluhu na tomto nemám.

"Tak čo páči ??" Zozadu sa nahol Justin a pošepkal mi do ucha čo ma vytrhlo z rozmýšľania

"Ty si sa zblaznil ??? Je vážne krásny"

"To som rád a to si ho ešte nevidela z vnútra."chytil ma za ruku a spoločne sme vošli dnu. Mám pocit že sa mi vážne sníva...otvoril veľké vchodové dvere a mňa nechal vojsť prvú. Všade bolo tak krásne upratané nádherne skombinované farby a o nábytku ani nehovorím všetko bolo kombinované s tmavým drevom a vyzeralo to vážne dokonalo no príde mi že až príliš dokonalo.

"Prečo taký smutný výraz princezná ??? Niečo sa ti nepáči ??"

"Nie to určite nie tento dom je ako z rozprávky uplne dokonalý ..."

"Tak čo je potom za problém??"v jeho očiach sa objavil strach a nechapavosť veď sa ani nečudujem kúpite dom za neviem koľko miliónov a vaša frajerka vyzerá ako keby ste jej práve ukazovali nejakú maringotku.

"Vážne nič ..."

"Neklam prosím ťa."

"Fajn je to pre mňa divné... Prepač ak zmien hlúpo ale práve sa nachádzam v tom najužasnejšom dome v akom som kedy bola a neviem je to pre mňa nové vážne neviem čo si mam o tom myslieť. Viem možno si si myslel že budem šťastím bez seba a budem vrieskať kričať skákať no bojím sa cítim sa ako keby som tu nepatrila bože som krava.."

"Popravde ti rozumiem viem presne ako sa cítiš... V tedy keď som začínal s kariérov cítil som sa rovnako. Bol som 13ročný chalan a prišiel som do niečo čo som vôbec nepoznal a tiež som si myslel že tam nepatrím. No opak je pravdou. Ty patríš mne a tak paríš aj tu skús myslieť len na to že si tu ty a ja viem je to menší šok sa presťahovať z miesta kde si všetko poznala a vyrastala do niečoho takého no chcem ťa uistiť že sa ti tu bude páčiť rovnako a možno aj viac."

"Vieš že ťa milujem ??" Opytala som sa s úsmevom na perách

"Tomu ver .." Usmial sa a pritiahol si ma k perám a potichu pošepol

"A teraz poď ukážem ti aj zvyšok domu." Chytil ma za ruku a spolu sme prešli do nádhernej kuchyni bola veľmi pekná celá v bielej farbe a vedľa bol veľky sklenený stôl s veľmi vkusnými stoličkami okolo. Potom mi Juss ukázal obývačku v ktorej bola fakt veľká čierna telka zaberala skoro celú stenu vyzerala úžasne a vedľa krásny kožený gauč na ktorom budem tráviť asi najviac času. Vzadu pri okne bol umiestnený klavír krásny čierny asi ešte ani nepoužitý. Potom sme prešli na poschodie kde boli asi 2 hosťovské spálne a jedna hlavná hneď ako som tam v kričala prestala som dýchať miestnosť bola obkladaná drevom a nádherne priestranná. Spáleň bola spojena aj s kúpeľnou v ktorá bola ladená do sivo bielej všade krasne doplnky no najviac sa mi páčila ta jednoduchosť.

"Teraz pojdeme na chvíľku von" povedal a s úsmevom sa na mňa pozrel.
Zišli sme dole po schodách k posuvným dverám ktoré otvoril a pred nami bol bazén bol úplne božský. Vedľa visela hojdacia sieť do ktorej sa Jusso hneď hodil.

"Poď ku mne shawty " usmial sa a ja som neváhala ľahla som si vedľa neho a nasa jeho vôňu. 

"Páči sa ti tu??"

"Áno je to nádherné úplne ako v rozprávke" usmiala som sa a darovala mu božtek na líčko.

"Pozri 'ukázal prstom' tam býva Lady Gaga a tam zasa Usher"

"Ou to som zvedavá či budú dobrý susedia a pozičiaju mi múku ak by mi náhodou došla."

"Tak neviem ako Gaga ale USHER určite." Obaja sme sa zasmiali nad absurdnosťou našej debaty.

Taaaaak dnes trošku kratšia. Snáď nevadí. Pridávam novú čast po strašne dlhej dobe tak dúfam že sa bude páčiť. Prajem Vám pekné 🐥Veľkonočné sviatky🐣 a veeeeeeeeľa kupačov dievčatám😉 Prepáčte za chyby😅
ĽUBKAM VÁS

Xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
Luisa😙😗😚

Bieber's girlfriend?Where stories live. Discover now