Deep

1.4K 79 3
                                    

Z pohľadu Lis**

Len tak sme ležali v sieti. Bol to príjemný pocit cítiť jeho vôňu. Vždy dokonalo vonia milujem to. Jemne som sa pousmiala a pritúlila sa k nemu. No ako poznáme Biebera dlho neposedí na jednom mieste a tak hneď začal vymýšľať.

"Poďme si zaplávať .." Usmial sa a bolo vidieť nadšenie v jeho očiach.

"Nie Justin .." Mrmlala som do jeho mikiny na ktorej som ležala.

"Prečo veď je pekne prosiiiiiim shawty." Na nič nečakal a už si vyzliekal nohavice a tričko ostal len v boxerkách. Grrrrrrrrr. Vidieť ho takto ma nikdy neomrzí. Len sa pousmial a skočil do vody. No je on normálny ?!

"Teraz ty ..." Povedal a hrabol si rukou do vlasov aby mu nepadli do očí. Vyzeral dokonalo. No je tu háčik neviem plávať. Nikdy som sa to nejak špeciálne neučila a preto viem len základy a to na takúto hĺbku nestačí. Urobila som krok do zadu od bazéna.

"No taaak Lis ..." Och ale veď nebudem posera prinajhoršom sa budem pridržiavať okraja. Začala som sa vyzliekať až som ostala len v čipkovanom spodnom prádle. Jasné že Jussove oči blúdili po mojom tele.

"Utri si slinky .." Zasmiala som sa a žmurkla na neho. No ani som si nestihla uvedomiť že som už na okraji bazéna a Juss ma hneď za ruku stiahol dnu. Popravde som to nečakala a tak som nič nevnímala len vodu okolo mňa ktorej bolo sakra veľa. Hneď som hlavu vynorila a ako postihnutá začala s rukami hádzať do každej strany. Musim vyzerať dosť splašene.

"BIEBER!!!! Ja neviem plávať" vystrašená som sa snažila ako tak ostať hlavou nad hladinou. Hneď ako to videl ma podobral rukami a celá moja váha bola na jeho tele. Nohy som si obmotala okolo jeho pásu a hlavu si oprela o jeho hruď. Dych sa mi pomaly ukľudnoval Juss ma pomaly hladil po chrbáte no najradšej by som ho zabila. Môj dych dopadá rovno na jeho krk. Napila som neskutočne veľa vody.

"Prepač nevedel som že nevieš plávať" jemne pošepol na moje pery. Preglgla som guču v hrdle a jemne prikývla.

"V pohode žijem .." Chytil ma ešte silnejšie za stehná a prešiel k mojim perám. Zahryzol do mojej spodnej pery a vnikol dnu. Ešte som sa nespametala z jedného šoku a už mi robi toto. Boli sme v rohu bazéna kde bol menší schodík po boku o ktorý sa Jusso zaprel a silou ma pritlačil k stene bazénu aby som mu nespadla no jeho pery sa neodpojili od tých mojich. Vášnivo ma bozkával a ja som chcela stále viac a viac. Rukou mi prešiel po stehne a pomaly s ňou šiel vyššie a vyššie. Jemne som zavzdychala bolo to neskutočné Justin sa len pousmial pomedzi bozky. Rukou mi stiahol nohavičky a ja jemu boxerky. Poriadne som si ani neuvedomovala že to robíme v bazéne no teraz je mi to úplne jedno. Naraz ho do mňa vsunul celého. Bolelo to no potom to bola slasť. Robil to tvrdo no zároveň nežne vie presne ako na to je dokonalý. So zavretými očami som si to celé užívala on mi len slastne vzdychal do ucha. Po chvíli som bola na vrchole a Justin tiež. Vyčerpane som sa usmiala a pobozkala ho na pery. Chytil ma za ruku a spoločne sme vyšli z bazéna von. Bolo mi dosť chladno a tak som rýchlo bežala do vnútra. Justin mi vzal veci zo zeme a prišiel za mnou.

"Hore by už mali byť nejaké veci..." Naznačil a ja som vybehla po schodoch zabalená v uteráku. Je to vážne krásny dom!! Vošla som do spálne a so skrine vytiahla suché spodné prádlo pre mňa a aj pre Justina ja som sa hneď hore prezliekla. Keď som schádzala so schodov Justin upriamil pohľad a sledoval len mňa. Bola som len v spodnom prádle s jeho boxerkami v ruke.

"Si prekrásna !!!" Povedal a pritiahol si ma k sebe. Neposlušný prameň vlasov mi z tváre dal na bok a prekrásne sa na mňa usmial.

"A len moja.." Šepol a prstom prešiel po mojom brušku. Začala som sa chviať bolo to moc príjemné. Svoju ruku som položila na jeho tehličky a len tak sme tam stali a bozkávali sa. No začalo mi byť chladno a tak sa Jusso prezliekol a odviezol ma domov. Už o 3 dni sa mam k nemu odsťahovať mam zmiešané pocity no strašne sa teším...

Prepáčte!!! Viem že časť je až po mesiaci a že je to moja vina...no nenašla som si vôbec čas čo ma dosť mrzí snáď sa Vám táto 80.čast páči. Budem sa snažiť novú napísať čo najskôr. A ďakujem strašne moc za skoro 70K reads!!!! 😍😳
Prepáčte za chyby 😅
ĽUBKAM VÁS

Xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
Luisa 😚😗😙

Bieber's girlfriend?Where stories live. Discover now