She don't like the light !

2.7K 124 2
                                    

Z pohľadu Justina:

Práve sa začala najkrajšia chvíľa s ňou začala ma bozkávať bola na mne úplne nalepená a ja na nej tiež bozkávali sme sa až tak že sme nevládali z dychom. A v tom nás vyrusili strašne silne svetlá to snáď nie. Okolo môjho auta poskakovali debilný paparazzi ktorý nás fotili až teraz som si uvedomil že Lis sedí na mne a tak sa rýchlo zošuchtala z mojích mojich kolien na sedadlo....

"Čo teraz??" Opýtala sa prekvapene. V momente som vyšiel z auta a jedného z fotografov chytil pod krk a pritlačil ho o stenu...och ako ja ich nenávidím.

"Tak čo BIEBERKO ? čo mi urobíš " usmial sa mi priamo do očí no tak toto si nemal kámo toto bude drahé. V tom som zvrtol ruku v pesť a zahnal sa už som mu skoro prijebal bol som tak blízko ale Lis ma zastavila chytila mi ruku v ten správny moment. Hneď som ruku uvoľnil .

"Nechaj ho prosím ak nie koli nemu tak koli mne" pozrela sa na mňa jej krásnymi šedými očami a ja som ho pustil a otočil sa na päte spať k autu

"Aach BIEBER to je tá tvoja nová K U R V I Č K A?" čo? čo to práve povedal ak mu teraz neprijebem tak nikdy. Zrazu som započul len ston a pád na zem.. Bál som sa že niečo urobil Lis hneď som sa otočil a uvidel ako Lis v ruke zvierala svoju päsť. Ona mu jednu dala kokos toto dievča ma neprestane prekvapovať. Hneď som pribehol k nej.

"Bože Lis nič ti nieje ?" opýtal som sa. Vážne som sa o ňu bál.

"Nie no áno ...och ja neviem " pozrela na mňa a zasyčala od bolesti

"Ty si mu mohla dať a ja nie ??" Vyčítavo som sa na ňu pozrel

"Prepáč počul si ako ma nazval ?? Tu by nepomohlo ani keby si mi zachytil aj 10 rúk dokopala by som ho!! " rozčúlene na mňa pozerala. Vzal som ju na ruky a odniesol do auta. Položil som ju na sedadlo vedľa vodiča.

"Neprestaneš ma prekvapovať" usmial som sa na ňu keď som nasadol do auta

"Mala som ťa nechať ho udrieť ?? hneď zajtra ráno by bolo na tytulke časopisu 'BIEBER NEVIE ZVLÁDAŤ HNEV DOBIL FOTOGRAFA' " nadvihla obočie a Pozrela na mňa.

"Nie som rád že si to urobila PRE MŇA" pohladil som ju na líci a pobozkal naň

"Vezmem ťa ku mne domou!" oznámil som jej a naštartoval. Po 10 minútach som už parkoval pred mojim domom. Obaja sme vošli do domu a ja som zavrel dvere.

"Ešte stále tomu neviem uveriť že si zbila fotografa" zobral som jej ruku a ťahal ju na poschodie

"Tak by si mal začať .. Au... ale tá ruka ma brutálne bolí" pozrel som sa na jej ruku a vyzerala strašne bola modrá a krvavá

"Bože poď dáme to pod vodu" vzal som ju do kúpeľne a tam som jej to dal pod studenú vodu ..zasyčala od bolesti..ak sa jej koli tomu kokotovy fotografovi niečo stane tak ho vlastno ručne dobijem

"Ak chceš choď si ľahnúť ja si musím ešte niečo vybaviť" povedal som jej keď sme vychádzali z kúpeľne

"Kam ideš ?? Len ťa prosím neurob niečo čo budeš ľutovať" povedala a pri tom mi pozerala do očí

"Neboj sa nič zlé neurobím" uložil som ju do postele a zhasol. Vyšiel som von z izby a rozbehol sa dole schomy. Otvoril som dvere od domu a vybehol von. Nemohol som tam zostať musel som sa prejsť čo ak sa Lis koli mne niečo stane ? nechcem aby trpela a to len koli mne :( ani neviem ako na ňu zareagujú Beliebers čo ak ju budú nenávidieť ? a ona sa koli tomu bude trápiť a čo ak Lis ma nechá len koli tomu že tento tlak ktorý prichádza z každej strany nevidrží..ja ju stratiť nechcem bez nej život už nebude mať zmyslel. Prechádzal som prázdnou ulicou bola tma a nikoho nikde. Ešte chvíľku som sa len tak túlal ale potom som si to namieril naspäť k Lis do postieľky. Otvoril som dvere a vyzul sa svoje kľúče od auta som nechal položené na stolíku vedľa dverí prešiel som cez veľkú obívačku až do kuchyne kde stála ona.

"Prečo nespinkáš shawty?" prišiel som k nej a chytil ju zo zadu okolo pásu

"Neviem bez teba zaspať tak som sa šla napiť" otočila sa mi tvárov k tej mojej

"Tak poď pôjdem ťa uložiť " chytil som ju za ruku a spolu sme vyšli do izby. Lis si ľahla do postele oblečená ale bolo mi to už jedno je to jedine dievča ktoré všetko odzákladov mení. Ľahla si tvárou ku mne.

"Pekné sny :) shawty " pohladil som ju a pobozkal do vlasov

"Aj tebe" usmiala sa najkrajším úsmevom na svete a zaspali sme v objatí.

Taaaak je tu ďalšia časť.... ak sa Vám páči tak mi prosím nechajte votes a komentík...

Xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo

Luisa 😗😗

Bieber's girlfriend?Where stories live. Discover now