Z pohľadu Lis**
Jusso vybral čínsku reštauráciu. Usadili sme sa hneď pri okne a objednali si. Vôbec neviem čo som si objednala polke som vôbec nerozumela a tak to bude menšie prekvapenie. Keď nám to pochvíľke doniesla pozerala som na to ako puk. Všade boli rezance no ako pozerám vidličku nikde nemôžem nájsť.
"Ehm ... to mam ako jesť ??" Pozrela som sa nechápavo na Justina a ten si to očividne užíval.
"Čo tak paličky ??" Ukázal na tie drievka hneď vedľa taniera. Nikdy som nejedla s čínskymi paličkami neviem ako sa s tým najem.
"Aha veď jasné" usmiala som sa a pomaly ich vzala do ruky. Bože prečo sme nemohli ísť na obyčajný burger. Justin si vzal paličky a začal ich šúchať o seba. Hneď som to zopakovala vôbec neviem čo robím. Nemotorne som ich chytila medzi prsty a snažila sa nabrať aspoň niečo málo.
"Pomôžem ti ?" Na Justinovej tváry bolo vidieť že si to náramne užíva. Zatiaľ tu sedím 10 minút a ešte som z toho ani len neochutnala.
"Nie ďakujem" pokrútila som hlavou a sústredene skúšala ako to dopekla mám chytiť.
"Fakt ti nemám pomôcť ?"
"No fajn priznávam netuším čo robím...je to choré aby sa jedlo jedlo drievkami a nie vidličkou" tie sprosté paličky som hodila vedľa na stôl.
"Počkaj tu" povedal a odbehol k dievčaťu ktoré nám donieslo objednávku. Ach bože čo by som dala za burger. Pochvíľke sa Justin vrátil spolu s vidličkou v ruke.
"S tým už narábať vieš ??" usmial sa a podal mi ju
"Fakt vtipné" hneď som sa do toho pustila a musím priznať chutilo to fakt skvelo.
"Čo si jej vlastne povedal ?" Opýtala som sa s plnými ústami.
"Nič len že mám extrémne šikovnú frajerku" krásne sa usmial a pozrel sa na mňa
"Si hrozný" zasmiala som sa a dopapala to celé. S Jussom sme sa ešte chceli zastaviť na zmrzku a tak sme pešo prešli niekoľko blokov. Milujem tie pohľady ľudí. Vyzerajú ako keby prave vedľa nich prešiel Boh. Keď sme už dostali našu zmrzlinku hneď sme sa do nej pustili. Vonku bolo hrozne teplo a toto je ako balzam na dušu. Pomaly sme kráčali späť k autu no v tedy sa k nám rozbehli nejaký fotografi. Na Jussovej tváry bolo vidieť nepokoj ako to je vždy keď sa zrazu objavia. Začali vykrikovať hlúposti a sprevádzali nás celou cestou späť k autu.
"Dopekla nemáte tých fotiek dosť??" Otrávene sa opýtal Justin
"Dosť a teba ?? Neblázni??" Odkričal nejaký chlapík.
"Fakt si chcem len užiť pekný letný večer s Lis a vy to všetko pokazíte" pokrutil hlavou a chytil ma prvene za ruku.
"Tak to nám prepáč ale čo vravíš na najnovšiu kolekciu Kanye Westa??"
"Akože fakt ??" Pozrel sa na nich a pokrútil hlavou. Bol dosť vytočený chytila som ho pevnejšie a jemne pohladila po ruke. Tento život je fakt absurdný. Tieto situácie ma vždy len utvrdia v tom že týto ľudia su totálne mimo. Viem je to ich práca no keď sa pozriete na Justina a jeho nenávisť v očiach hneď pochopíte ako veľmi si ich prácu cení. Rýchlejším krokom sme pokračovali k autu až sme tam konečne dorazili. Rýchlo sme sa pripútali a Justin vyrazil. No pochvíľke spomalil a pozrel sa na mňa.
"Som už z toho unavený..." pošepol "vždy keď ich vidím tak si spomeniem len na to čo som ti vzal.. vzal som ti to počom ja tak najviac túžim slobodu od tohoto sveta." Vzdychol a smutne sledoval cestu. V tejto chvíli som sama nevedela čo mám robiť.
"Si v tomto kolotoči už pridlho a tak je prirodzené že si unavený no musíš s tým žiť.. je len na tebe ako sa zachováš no veci ktoré o tebe píšu neovplyvníš a ani to že ťa otravujú."
"Ale čo ty ? Nehneváš sa ?"
"Bože môj veď práve sedím v aute ktoré stálo viac ako moje dve obličky a vedľa mňa sedí Bieber... na čo sa mám hnevať??" Na Jussovej tvary sa okamžite objavil úsmev a to mne stačí.
"Milujem ťa.." usmial sa a daroval mi bozk
"Aj ja teba.."
Pochvíľke sme došli domov no Justin sa musel vrátiť do štúdia. Má toho ešte dosť a tak stále viac a viac uvažujem nad tou jeho ponukou.Tadáááááááááá 😊 veľmi pekne sa chcem poďakovať za 148K reads ✊🏼 Ochvíľku sa blížime k stej časti 🙈 neuveriteľné 😶 Ďakujem pekne že ste tu stále 🙏🏾 Prepáčte za chyby😅
ĽUBKAM VÁSXoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
Luisa 😗😙😚
ESTÁS LEYENDO
Bieber's girlfriend?
FanficLis dievča ktoré ma normálny život. Miluje basket a je v ňom fakt dobrá. Justin BIEBER slávny chalan ktorému leží cely svet u nohách. Stačí jedno stretnutie na to aby sa začali mať viac ako radi ? Go to read BIEBER'S GIRLFRIEND?