Z pohľadu Lis**
Rýchlo som Jussa odstrčila od seba a robila ako keby nič.
"Ou ahoj zlatko už som doma" povedala mama hneď potom ako otvorila dvere do izby ..
"Ahoj som rada že si konečne tu" objala som ju a vymenili sme si spokojný pohľad
"Inak teraz v aute som počula tvoju novú pesničku Justin je fakt dobrá"
"Ďakujem pekne.."
"Hej hej aj ja mam na nej zásluhu pomáhala som mu s ňou" uštipačne som sa usmiala a pozrela sa na Jussa
"Je vážne pekná... No nechám vás už..budem dole v izbe keby niečo" povedala mama a odišla dole.
"Taaaaaak....kde sme to skončili ?" Naklonil sa nado mňa Juss a s úsmevom čakal či sa poddám.
"Hmmm neviem už si nepamätám" chytil ma okolo pásu jeho rukami a račal mi bozkávať bruško. Pomaly bozkával každy kúsok kože robil to neskutočne jemne jeho pohyby jazykom boli tak vzrušujúce. Pomaly som predýchavala každučky jeho dotyk na mojom tele. Ani neviem popísať ako skvelo som sa cítila. Bolo to tak dokonalé no v tom Jussovi zazvonil mobil. PARÁDA!!!
Z pohľadu Justina**
Už som začal s predohrou no vyrušil nás moj mobil. Povzdychol som si a vytiahol ho z nahavíc.{MOBIL!!!!!😂}
"Justin takže zajtra o 1dnej máte byť tam. Počítaj s fanúšikmi a myslim ze ich tam bude poriadne veľa. Rano po teba príde Kenny a ešte další 2-ja ochrankári pôjdete po Lis a potom hneď vyrazíte do Jimmyho show."
"Jasné... Budem tam"
"Fajn len to neposer.. buď normálny o nič neide a odpovedaj spontánne"
"Ďakujem za info maj sa" zložil som telefón a pozrel sa na Lis.
"Lis ... Zajtra ideme do show Jimmyho Fallona "
"Ideme ?? To aj ja ??" Vytreštila na mňa oči.
"Yep"
"Justin Drew Bieber to mi hovoríš teraz ??"
"Prepáč ale to čo sme robili pred tým som prerušovať nechcel."
"Ja ťa zabijem !! Čo si mam obliecť ?? "
"Niečo pekelne sexy aby mi ta všetci závideli"
"Hmmmmm.."
"Ale ty si najkrajšia aj tak iba v spodnom prádle alebo bez neho."
"Ach BIEBER mysliš ty aj na niečo iné ??"
"Nope ... Babe satale len a len na teba" neviem ale prišlo mi to strašne krasne a tak som sa začala červenať čo sa mi často nestáva.
"Je dosť hodím už choď preč " usmiala som sa
"Jej ako pekne a milo si mi to naznačila..." Usmial sa tiež
"Veď ja som stale milá Jussko"
"Ale nie máš pravdu je dosť hodín a zajtra toho mame veľa tak sa dobre vyspinkaj" jemne naznačil usmev a pobozkal ma na pery. Ak si myslíte že to zostalo len pri jednom bežnom bozku tak to ešte poriadne nepoznáte Biebera.
"Ummmm dobre Juss mal by si..."
"Pššššššt ešte chvíľku" pošepol mi napery a drsne mi dnu vrazil jazyk. Hral sa so mnou ešte takých 5 minut a potom ...
"Fajn teraz už mozem odísť" lišiacky sa usmial a odišiel z izby. Rýchlo som si šla pripraviť šaty na zajtra a išla spať.
**RÁNO**
Z pohľadu Justina**
Ráno prebehlo v pohode. Dal som si rýchlu sprchu a šiel si niečo vybrať na oblečenie do tej show. Strašne sa teším na Jimmyho je to blázon ale fakt skvelý. Netrvalo dlho a už bolo okolo 12-stej a pred domom na mňa už čakalo auto. Hneď sme šli po Lis no ako som si mohol myslieť čakali sme na ňu ešte dalších 15minut ach ženy !!! No keď vyšla z domu vyzerala dokonalo. Bola prekrásna..
Z pohľadu Lis**
Obliekal som si čierne obtiahnuté šaty a na vrch som si dala camel coat. {MÉDIA} Musim uznať že vyzerám skvelo. Hneď ako som vyšla vonku zbadala som Jussa opreteho o čierne auto. Bol rozkošný ako na mňa čumel.
"To že máš byť sexy si zobrala doslovne ako vidím"
"Robím len to čo mi príkažeš .." Spolu sme nasadli do auta a vyrazili na miesto. Už sme skoro boli tam keď odrazu na nás naletelo asi milión deciek. Začali búchať po aute a kričať Justinovo meno. Popravde som sa začala báť ... Obzerala som sa všade lebo aj oni boli všade. Mávali, kričali, dokonca aj plakali .. Bože môj kde to som. Auto sme zastavili na vyhradenom mieste a vystúpili sme von. V krvy mi prúdil adrenalín niesom na niečo také zvyknutá samé blesky, krik, plač... Je to cele divné mam pocit ako keby som bola stredobodom pozornosti ,každý moj krok sleduje asi 100 000 ľudí. Tento svet je pre mňa neznámi.
Ako by sa mohol v takejto chýli človek usmievať úprimne keď sa musí sústrediť na milión veci okolo neho.
Z rozmýšľania ma vytiahol Justinov dotyk. Chytil na silno za ruku presne takto to robi stale keď sa o mňa bojí. Radšej som len za ním kráčala do veľkých presklených dvier. Konečne na mňa nikto nečumi a ani nekričí."Si v pohode ??"
"Myslim že ano" umelo som sa usmiala a išla rovno za Justinom. Ocitli sme sa vo veľkej miestnosti kde bolo plno ľudí a obskakovái nas. Mňa vzala do kresla vyzážistka a prepudrovala ma najmenej 10krát. Potom sme už len dostali pokyny kedy mame vyjsť zo zadu a začalo sa to...
Prekonala som sa čo ?? 😂 Mate tu novu čast tak dúfam že sa bude páčiť. Ďakujem za krasne komentáre 😍 Prepáčte ta chyby😅
Xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
💁Luisa 😚😗😙
YOU ARE READING
Bieber's girlfriend?
FanfictionLis dievča ktoré ma normálny život. Miluje basket a je v ňom fakt dobrá. Justin BIEBER slávny chalan ktorému leží cely svet u nohách. Stačí jedno stretnutie na to aby sa začali mať viac ako radi ? Go to read BIEBER'S GIRLFRIEND?