37.rész: Bátyó...

148 7 0
                                    

2 hónappal később.....:

/Loki/

Az utóbbi pár hónapban átvállaltam néhány feladatot a ház körül, hiszen a baba már 4 hónapos, ezért Viola sokat szenved.... Én szoktam etetni, megfuttatni Hajnalt és a kiscsikót. Időbe telt, mire a bizalmukba férkőztem, de végül sikerült. Így legalább Viola többet tud pihenni...

Ma délelőtt épp a füvet nyírtam, amikor váratlanul egy menő verda fordult be a ház elé, amelynek Stark volt a rendszámára írva.

-Helló Tony! Mi szél hozott erre felé?-mentem oda hozzá, nagy mosollyal.

-Te meg mi az ördögöt keresel itt? Hol van a húgom?-kérdezte, amikor kiszállt az autóból.

-A bátyám megkért, hogy vigyázzak a kedvesére, amíg Asgardban háború dúl! A húgod bent alszik, biztonságban van!

-Biztonságban? Melletted?!? Meghibbantál?!?-akadt ki teljesen.

-Nyugalom! Megváltoztam, meg se fordulna a fejemben, hogy bántsam őt!-nyugtattam Tonyt, de ő még mindig pipa volt rám.

-Figyelj, Tony! Mi lenne, hogyha nem mennénk be? Nem kéne felébresztenünk Violát!..... Hé, figyelsz te rám egyáltalán?-kérdeztem idegesen, mire ő a szemembe nézett és ezt mondta:

-Hagyj békén, asgardi! Viola az én húgom és látni akarom!-ezután bementünk és beszélgettünk egy kicsit az asztalnál, majd amikor Viola felébredt és kijött a nappaliba, Tony teljesen lehidalt:

-Ejha Viola! De rég láttalak..... Csak nem? Szabad?-nézett húgára, aki elpirulva bólintott egyet, majd Tony megsimította a pocakját.

-Kisbabát vársz? E-ez csodálatos!-pörgette meg a levegőben, mire a lány egy kicsit megszédült.

-Ó, bocsánat!-nézett rá aggódó tekintettel, majd megkérdezte:

-És? Ki az apja?.....Mondd, hogy nem ő!!!-mutatott rám komoly arccal.

-Mi?!? Nem, dehogy!-nevette el magát a lány.

-Akkor ki?.... Thor?-mosolyodott el Tony.

-Igen....

-Húh, hála az égnek! Már megijesztett az, hogy ő is itt van!-mutatott felém ismét.

-Jajj Stark! Miért tartasz te tőlem még mindig, ennyire?-kérdeztem vigyorogva.

-Mert mondjuk pár éve megtámadtad New Yorkot és engem is megpróbáltál megölni?!? Ráadásul ahányszor megbízik benned valaki, az pórul jár!.... De mindegy, hagyjuk is ezt a témát!....Thor tud róla?-fordult húgához ismét.

-Még nem....-hajtotta le fejét a lány.

-Ne félj, biztos, hogy örülni fog neki!-simogatta meg Tony a lány arcát, majd folytatta:

-Engem bármikor felhívhatsz, hogyha szükséged van valamire, okés?-bíztatta a lányt, aki erre megölelte és ezt mondta:

-Okés, köszi bátyó!....

Az égből pottyant idegen {Befejezett}Where stories live. Discover now