/Viola/
A lányokkal még egy ideig beszélgettünk, majd vacsora után a tanárnő mindenkit elküldött aludni, mert holnap korán reggel megyünk tovább. Éjszaka egy roppant különös álmom volt:
Egy idegen helyen, egy ágyban feküdtem, amelyen fehér ágynemű volt. Ahogy kinéztem az ablakon láttam, hogy nem a Földön vagyok, hanem egy egészen más világban. Mindenhol aranyozott épületek, és meseszép fák, virágok voltak. A Nap fényesebben sütött, mint általában.... Amikor fel akartam állni, valaki hirtelen odajött hozzám. Nem láttam az arcát és nem tudtam beazonosítani a hangja alapján sem, hogy ki lehetett az:
-Hát felébredtél? Pihenned kell, feküdj vissza!-fogta meg a vállamat, majd betakart a takaróval. Hangja mély volt, ezek szerint férfi...
Egyszercsak egy doktornő kinézetű hölgy jött be a szobába, egy kisbabával a kezében, amelyet átnyújtott nekem. Ezután a nő szótlanul kisétált és hárman maradtunk: Én, a férfi és a kicsi.
Amikor a kezembe került a kis csöppség, egy nagyon nagyon furcsa érzés fogott el: Éreztem, hogy közöm van hozzá, az enyém.....
Megsimítottam a kis arcát, mire ő elmosolyodott. Az idegen megsimította az arcomat és ezt mondta:-Mostmár teljes a család, édesem!-majd lassan, édesen megcsókolt...
Amikor felébredtem, gyorsan felültem az ágyon és körbenéztem.
-Huh,....micsoda álmom volt! Vajon Asgardban voltam? Ki lehetett az a férfi? Talán Thor?.....Mi? Nem, az biztos nem! És a kisbaba?!? Miért álmodtam én kisbabával?!? Pedig az este nem is ittam semmit!-még csak hajnal 3 óra volt, ezért úgy voltam vele, még alszok egy kicsit, mert ugye 7-kor indulunk.
Mikor elaludtam, pontosan ugyanazt álmodtam..... Mit jelenthet ez? Talán nemsokára anyuka leszek?!? Nem, az nem lehet!!! Talán ez egy látomás lehetett a jövőmről?!? Mi?!? Az lehetetlen!....
Mivel már 6 óra volt, úgy gondoltam, felhívom Tonyt:-Szia hugi! Hogyhogy ilyen korán keltél? Valami történt?-kérdezte ásítozva a bátyám.
-Szia, 1. azért mert nemsokára indulunk Új-Mexikóba, 2. mert volt egy álmom, ami egymás után kétszer is megismétlődött! Mit jelenthet ez? Talán egy látomás? Neked volt már látomásod?!?-bombáztam meg kérdéseimmel.
-Micsoda?!? Nem tudom,....szerintem még nem volt! Miért?-hallottam hangján, hogy egy kicsit megijedt.
-Mert olyan valóságosnak tűnt! Ráadásul kétszer egymás után álmodtam ugyanazt!-kezdtem pánikba esni egy kicsit...
-Értem.....Mit álmodtál?
-Hát azt, hogy egy tök idegen helyen, egy ágyban feküdtem, majd amikor körül akartam nézni, egy férfi azt mondta, hogy pihennem kell és visszafektetett az ágyba. Nem tudom, hogy ki volt az, mert nem láttam az arcát és nem ismertem fel a hangja alapján sem. Minden arc homályos volt, kivéve egyet!-ekkor nyeltem egyet.
-Kié? Kit láttál tisztán?-érdeklődött Tony.
-Azt a személyt, akit még nem is ismerek..... Egy kisbaba arcát láttam! Egy doktornő adta őt a kezembe és úgy éreztem, hogy közöm van hozzá és az enyém! Mikor megsimítottam a kis arcát, ő elmosolyodott, majd az ismeretlen férfi azt mondta, hogy mostmár teljes a család, édesem! Utána megcsókolt.....Ennyi volt az álom! Tony?..... Szerinted ez mit jelenthet?-kérdeztem remegő hangon.
YOU ARE READING
Az égből pottyant idegen {Befejezett}
FanfictionEz a könyv teljes mértékben független eddigi könyveimtől. (NEM A KÖNYVEK FOLYTATÁSA!!!!) A történet Tony Stark húgáról, Viola Starkról fog szólni, aki egy farmon él, egyedül New Yorkban. Viola egy lovagló iskolába jár, ahol a lovagláson kívül a ra...