/Viola/
Még mielőtt megkerestük volna a "csapat" többi tagját, beugrottam a gyógyítókhoz. Minden simán ment, de amikor visszafelé jöttem, sajna szembe találtam magam drágalátos bátyámmal:
-Tony? Te meg mit keresel itt?
-Téged! Ki mást?.... Figyelj, nagyon megbántam, amiket a fejedhez vágtam, sajnálom! Kicsit felment bennem a pumpa.... Meg tudsz nekem bocsátani?-gesztenyebarna szemeiben őszinte megbánás tükröződött, és hála az égnek nem nagyon volt kíváncsi eddigi tevékenységeimre...
-Hát persze! Én is nagyon sajnálom!
-Semmi baj, hugi! Megbocsájtok!-szorosan megölelt, majd pár perccel később el is indultunk a megbeszélt helyre.
-Itt is volnánk!.... Thor? Az öcséd hol van? Ő nem jön?-érdeklődött Vasember.
-De, mindjárt jön! Csak még beszerez néhány szükséges dolgot! Nyugi, bármelyik pillanatban itt teremhet!...
/Loki/
A kirándulás előtt nagyon rossz előérzetem volt, ezért elmentem a bájitalfőző kamrába, és megkerestem a szárnyfőzetet. (Régen anya mindig rakott nekünk belőle, mert sose lehetett tudni, mikor zúdul le valamelyikünk a hegyről...)
Lényegében ez egy élet mentő varázsital, amit a túra elején kell meginni és zuhanáskor aktiválódik, ezért sárkány szárnyad nő. Viszont az az egyetlen probléma, hogy még soha sem volt tesztelve, nem tudni, a varázslat meddig tart. Tonynál valószínűleg lesz páncél, de mivel Viola nem tud se repülni, se átváltozni, így muszáj vinnem legalább egy fiolát. A biztonság kedvéért azért viszek kettőt...-Megvagyok, indulhatunk!-teleportáltam bátyámékhoz, akik persze majdnem szívrohamot kaptak, úgy megrémültek.
-Odinra! A frászt hoztad ránk, öcsém!
-Tudom! -vigyorogtam rá, majd a lányra kacsintottam, aki válaszként édesen kuncogott.
-Jólvan, Hókuszpók! Elég a bolondozásból! Thor, mutasd az utat!-forgatta meg szemeit Tony, majd elindultunk a magas csúcs felé....
/Viola/
-Tony? Ugye elhoztad a páncélodat?
-Mi? Hát még szép! Itt van ni, a ruhámon! -a bátyám most is a nano technológiás Vasember páncélját hozta magával, hisz az a legeslegújabb fejlesztése.
-Okés!...-válaszoltam megkönnyebbülten, majd pár perccel később megszólalt Loki a sor végéről, mire mindenki hátra kapta tekintetét:
-Hahó, mindenki! Megállhatnánk egy kicsit?
-Miért? Tán elfáradtál? Vagy pisilned kell?-viccelődött Tony, mire én oldalba böktem, hisz ez azért nem volt szép tőle...
-Hahaha, nagyon vicces, de nem talált! Egy kis biztonsági óvintézkedés! Viola, kérlek gyere ide!-egyet bólintva teljesítettem kérését.
-Figyelj! Ezt tedd be a zsebedbe!
-Oké,....de mi is ez pontosan?-méregettem az apró üvegcsét, amelyben bíborvörös színű folyadék volt.
-Szárnyfőzet! Sajnos azt nem tudom, az emberekre hogyan hat, ezért csakis kizárólag akkor idd meg, ha rossz előérzeted támad! Zuhánas közben fog aktiválódni, majd ne ijedj meg!....Nem akarom, hogy bajod essen!... Bízol bennem, Viola?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Az égből pottyant idegen {Befejezett}
Hayran KurguEz a könyv teljes mértékben független eddigi könyveimtől. (NEM A KÖNYVEK FOLYTATÁSA!!!!) A történet Tony Stark húgáról, Viola Starkról fog szólni, aki egy farmon él, egyedül New Yorkban. Viola egy lovagló iskolába jár, ahol a lovagláson kívül a ra...