10.rész: Látomás volt?

298 17 0
                                    

/Viola/

-Jólvan hugi! Most meg kell vizsgáljalak!-terelgetett Tony egy szobába, ahol orvosi cuccok voltak.

-Tony! Erre egyáltalán nincs szükség! Már ellátták a sebeimet, minek akarsz megvizsgálni?-értetlenkedtem, amikor segített felfeküdni a "betegágyra".

-Azért, mert tudni akarom, hogy konkrétan mi a bajod! Furcsa álmaid vannak, és ez nem jó jel! Így ni! Ne mozdulj, most beadok egy altatót!-mondta Tony, majd be is fecskendezte a karomba az injekciót...

Ismét visszatért a furcsa, babás álmom, majd amikor véget ért, nem ébredtem fel, hanem egy másik helyiségbe csöppentem: Egy szobában voltam, egy kandalló előtt, ahol az egyik fotelben ült egy férfi, kinek tisztán láttam az arcát: sovány volt, akár az egész teste....Haja hollófekete, szemei smaragd zöld színűek voltak. A ruhája is zöld volt, mint egy kígyó bőre.....

-Már vártalak!-mondta maga elé bámulva az idegen.

-Te-tessék? Tu-tudnom kéne, hogy ki vagy?-mentem egy kicsit közelebb, mire ő felállt és körbenézett.

Jóval magasabb volt mint én, szemei kíváncsiságot sugároztak, ami egy kicsit megrémített....

-Hol vagy?-kérdezte nekem háttal állva.

-Itt vagyok, nem látsz?-a hangom hallatára felém fordult, de nem látott engem.

-Nem! Áh...mindegy! A lényeg, hogy tudok veled beszélni!-mondta, majd én megismételtem kérdésem:

-Tudnom kéne, hogy ki vagy? Még nem válaszoltál!

-A bátyám nem mesélt rólam, igaz? Chhh.... jellemző!-apró mosolyra húzta a száját, majd újra elkomolyodott és folytatta:

-Loki vagyok, Asgardból! A csínytevés istene, aki megátkozta és ledobta a Földre a Mjölnirt....Én küldtem a farkasokat is!-elkezdett ijesztően vigyorogni....Tisztára olyan ez a pasas mint Joker!...

-Miért küldted a farkasokat? Miért akartál megölni?!? Mit akarsz tőlem?-hátrálni akartam, de lábaim a földbe gyökereztek.

-Ó, hogy a farkasok? Hát....nem azt akartam, hogy téged bántsanak, hanem azt, hogy Thort megleckéztessem!-hangjában csak úgy tombolt a gúny és a bosszúvágy...

-Mégis miért? Mi bajod Thorral? Nem akarok belekeveredni semmilyen családi csetepatéba, de ő a testvéred, szeretned kellene őt!

-Testvérem? Ő sose volt a testvérem!!!-kiáltotta, majd átváltozott valami kék testű, vörös szemű lénnyé.

-Te meg miért lettél ilyen...-folyattam volna, de ő félbeszakított:

-Kék?....Nem láttál még jégóriást, picinyem? Nem vagyok szörnyeteg, csak egy fiú, akinek hazugságban kellett felnőnie! Mindig Thor árnyékában voltam,......Odin mindig is az ő pártját fogta.....Neki akarta adni Asgard trónját, engem meg semmibe vett! Miután leküldtem Thort a Földre, gondoltam Odinnak aludnia kellene pár éjszakát, hogy átgondolja a dolgot..... Miközben aludt, én Odin álomba szenderítettem,... így egy ideig majd nem ébred fel! Anyám nem tágít az ágya mellől, így a trón terhe reám hárult!.......De aztán.....jöttél te!-közelebb lépett, szemei fenyegetően szikráztak a dühtől.

-Megígérted Thornak, hogy segítesz megtalálni a fegyverét!.... Elvitted egy kirándulásra és azt hiszed, hogy azért mentett meg, mert fontos vagy neki?!? Nem! Ő csak ki akar használni, hogy segíts meglelni azt a fránya pörölyét!-erre a mondatára egy kicsit megijedtem. Ezután az istenség témát váltott:

Az égből pottyant idegen {Befejezett}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang