19.rész: Merénylet...

211 13 2
                                    

/Hela/

Thor annyira ostoba! Megint egy buta kis halandót választott magának! Ezt nem hiszem el!...Hogyha úgy dönt, hogy feleségül veszi, akkor a birodalmunk jó híre jócskán meg fog romlani, ráadásul azt is el kell majd viselnem, hogy én csak második, vagy harmadik leszek, ha Thor lesz a király....Ezt nem hagyhatom!!! Sajnos már Loki sem lenne hajlandó segíteni a tervemben, hisz láthatólag őt is megrészegítette ez a kis Midgardi!...Chhh, mindigis nekem kellett egyedül intéznem mindent!!! Meg kéne próbálnom szétszakítani őket.... Hmmm,....de vajon mivel és hogyan?... Á! Megvan!: Egy kis mérget rejtek a lány poharába!... Az biztos majd elintézi helyettem is!...
Varázsoltam a kezembe egy apró fiolát, amelyben egy kígyó halálos mérge volt....Ezt a kincsecskét még az utazásaim során szereztem!...

Gyorsan, szinte észrevétlenül odasonfordáltam ahhoz az asztalhoz, ahol az előbb öcsémék ültek, majd Viola névjegykártyájánál megálltam és beletöltöttem az italba az én kis varázs szeremet....Ezután elégedetten ültem vissza a saját helyemre, és vártam, hogy mikor következik be a számomra várva várt pillanat....

/Viola/

Miután Thorral táncoltam, Loki is felkért, így mondhatom úgy kimerültem, mint régen, amikor tesi órán le kellett futnom 10 kört a pályán...
Rettentően szomjas voltam, ezért tánc után rögtön leültem a helyemre, majd meghúztam az italomat.
Sokkal keserűbb volt, mint ezelőtt, pedig nem emlékeztem, hogy erős bort tettem volna bele!....

-Minden rendben, Viola?-kérdezte Thor, amikor meglátta, hogy a fejemet fogom a szédülettől.

Borzalmasan fájt, sőt hasogatott a fejem és a hasam is. Még sosem éreztem ehhez foghatót!...

-Ne-nem! A-azt hiszem rosszul vagyok!-gyorsan felpattantam, majd elfutottam a mosdóba, mert hirtelen őrületes hányinger jött rám!...

/Thor/

-Szerinted mi lehet a baja? Romlott bort ivott?-kérdeztem Lokitól, aki erre kezébe vette a lány poharát, majd beleszagolt:

-Nem,.....ez-ez méreg! Valaki megmérgezte! Gyorsan utána kell mennünk, mert lehet, különben halálos vége lesz!-az öcsémmel mindketten feszültek lettünk, és nagyon aggódtunk Violáért.

Odafutottunk a lány mosdó elé, majd bekopogtunk. Pár percig vártunk, de utána megelégeltük, majd benyitottam, Loki pedig jött utánam. Egy percre mindkettőnk lélegzete elállt, ahogy megláttuk a lányt a földön fekve, habzó szájjal.

-Te jóságos Valhalla!!!-mondtam idegesen, majd óvatosan felkaptam a lányt, és elvittük a gyógyítókhoz.

-Hercegek! Mi történt a kisasszonnyal?-kérdezte ijedt szemekkel az egyik doktornő, majd intett nekem, hogy tegyem le Violát az ágyra.

-Valószínűleg megmérgezték! Fogalmunk sincs, hogy ki tehette!-válaszolta Loki, még mindig idegesen.

-Értem! Akkor gyorsan cselekednünk kell, gyertek lányok nagy baj van!!!!-kiáltott hátra a társainak, majd pár pillanattal később, még több rémült asszony lepte el a helyiséget, akik egyből munkához is láttak.

-Kérem menjenek ki! Ez nem túl szép látvány!-egy gyógyítónő kitessékelt minket az orvosiból, majd leültünk a váróba.
Nem sokkal később megjelent anyánk:

Az égből pottyant idegen {Befejezett}Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora