4.rész: Váratlan vendégek

429 19 3
                                    

Pár nappal később...:

/Viola/

Ma reggel a telefonom csörgése ébresztett fel:

-Haló?-vettem fel ásítozva a telefont.

(apa) -Szia picúr, boldog szülinapot!

(én) -Ó, szia apa! Köszi!

(apa) -Képzeld ma úgy döntöttünk, hogy szülinapod alkalmából délután meglátogatunk és csapunk egy jó kis bulit! A bátyád is jön, mit szólsz?

(én) -Mi?!?!?

(apa) -Mi az babám, nem örülsz?

(én) -De-de csak...

(apa) -Akkor délután találkozunk, puszi!-mondta apa, majd letette a telefont.

Ide jönnek?!? Pont most?!? A francba, mit fogok mondani a "lakótársamról"?!? Mit kamuzzak?!? Mert tuti nem hinnék el az igazságot!!!-gyorsan felöltöztem, majd kimentem a nappaliba és elkezdtem rendet rakni.

-Hát te meg mit csinálsz?-kérdezte Thor.

-Én?!? Rendet rakok, mert délután jönnek a szüleim és a bátyám is!!!-válaszoltam idegesen.

-Hogyhogy?

-Fel akarnak köszönteni szülinapom alkalmából!-folyattam volna, de ő félbeszakított:

-Ó, boldog szülinapot! Hány éves lettél?

-Mi lenne, hogyha nem csak kérdezősködnél, hanem segítenél is?!?

-Öhmm...oké, de mit segítsek?-kérdezte értetlenül.

-Hordd át a cuccaidat a szobámba!-parancsoltam rá.

-Miért?

-Nem mindegy az neked? Csak csináld és kész!!!-válaszoltam, majd folytattam a pakolászást...

/Thor/

Ezt nem értem! Minek kell áthordanom a cuccomat a szobájába? Miért ilyen ideges a családja miatt? Hmmm....lehet, hogy az a baja, hogy itt vagyok és nem tudja, hogy mit mondjon a szüleinek?-ezek a kérdések forogtak fejemben, miközben vittem a cuccokat a lány szobajába.

Amikor beléptem a szobába, a lány édes illata csapott meg. Minden lila színű volt és a fal itt is tele volt rajzokkal.....

-Hé! Te meg mit bámészkodsz? Inkább rakd be a ruháidat a szekrénybe!-mutatott Viola az egyik szekrény felé, majd én kinyitottam azt:

-Hát ez a lány nagyon szereti a lilát és a pirosat!-gondoltam magamban, amikor megláttam a rengeteg lila és piros színű ruhát. Nemsokára be is pakoltam az összes ruhát, majd megkerestem a lányt:

-Hát itt vagy!-dőltem neki a fürdőszoba ajtófélfájának.

-Mit akarsz?-kérdezte a kádat sikálva.

-Semmit, csak meg akartam kérdezni, hogy mit akarsz mondani a szüleidnek, ki vagyok én?

-Hát.....kénytelen leszek azt hazudni, hogy a pasim vagy, de nem szívesen teszem!-válaszolt, majd nagyot sóhajtott és folytatta a takarítást.

Az égből pottyant idegen {Befejezett}Where stories live. Discover now