/Viola/
-Egyetértek, kisasszony! Próbálja csak fel!-mondta a szolgáló, majd én fel is vettem a ruhát.
-Na? Mi a véleménye?-kérdeztem, amikor kijöttem a fürdőből.
-Csodásan fest! Pont mintha csak rá szabták volna!-válaszolta mosolyogva, majd még beszélgettünk egy kicsit.
Mielőtt ő elment volna, megmutattam neki a művem:-Várjon! Ön szerint ez tetszene Thor hercegnek? -a papíron egy hófehér paripa volt, amely pont úgy nézett ki, mint a herceg lova.
-Hát persze! Nagyon szép lett! Maga készítette a herceg születésnapjára?-kérdezte huncut mosollyal arcán.
-Igen én festettem, mivel nem nagyon volt más ötletem ajándéknak.....Megtenne nekem egy szívességet?
-Hogyne kisasszony! Miről lenne szó?-kérdezte kíváncsian.
-Kerítene nekem egy képkeretet és egy kis csomagoló papírt? Mert valamibe bele kéne raknom az ajándékot!
-Rendben kisasszony! Nemsokára hozom is, amit kért!-válaszolt mosolyogva, majd elment az említett tárgyakért.
Kb. fél órával később vissza is jött:-Üdv, kisasszony! Meghoztam a keretet és a csomagolót! Segíthetek még valamiben?-egyre szimpibb nekem ez a szolgáló lány, hisz nagyon figyelmes és kedves...
-Nem kell, köszönöm!
-Rendben, de ha mégis kéne valami, akkor megtalál az első emeleti ruhatárnál! További szép napot!-köszönt el udvariasan.
-Magának is!-ezután elment, én pedig belehelyeztem a festményt a keretbe, majd gondosan becsomagoltam azt, egy piros csomagoló papírba.
Ebéd után már nagyban ment a sürgés-forgás a folyosókon és az egész palotában. Thor és Loki a szervezkedéssel voltak elfoglalva, ezért unalmamban én a szobámban üldögéltem. Amikor már nagyon unatkoztam, felhívtam Tonyt, aki rögtön fel is vette a telefont.
(Telefonbeszélgetés):
(Tony) -Szia hugi, hogyhogy most hívtál? Valami baj van?
(Én) -Helló Tony! Nem, nincs semmi probléma, csak egy kissé untam az agyam, ezért gondoltam felhívlak! Amúgy mi jót csinálsz?
(Tony) -Én? Hát....éppen az új páncélomat tervezgetem!.... Egyébként hogyhogy unatkozol? Tarzan egyedül hagyott?
(Én) -Hát.....mondhatni igen, mert ugye ma van a szülinapja és most szervezik az esti bulit!
(Tony) -Ó, akkor üzenem, hogy boldog szülinapot! Hány éves lett?
(Én) -Hehe, el se fogod hinni, de.....1000 éves!
(Tony) -Hűha! Az nem semmi, egész jól tartja magát! Ki nem néztem belőle, hogy idősebb, mint Rogers! Jó tudni, hogy két őskövület is van a csapatban!
(Én) -Ne félj, én is alig hittem el! De...Steve hány éves?
(Tony) -Asszem 95, de lehet, hogy megvan 100 is! Mindjárt megkérdem!....Hé Kapi, hány éves is vagy?
(Steve a háttérben) -Miért kérded?
(Tony) -Nem én kérdem, hanem Vilcsi!
(Steve a háttérben) -Nyuszifül? 100 vagyok, miért?
STAI LEGGENDO
Az égből pottyant idegen {Befejezett}
FanfictionEz a könyv teljes mértékben független eddigi könyveimtől. (NEM A KÖNYVEK FOLYTATÁSA!!!!) A történet Tony Stark húgáról, Viola Starkról fog szólni, aki egy farmon él, egyedül New Yorkban. Viola egy lovagló iskolába jár, ahol a lovagláson kívül a ra...