/Thor/
Pár órával később az egyik gyógyító odajött hozzánk:
-Hercegek! Ne aggódjanak, a leány már jobban van, de még egy pár napig a gyengélkedőn kell maradnia! A kisasszony kéri, hogy maga most értesítse a bátyját, hogy sajnos holnap nem tud hazautazni!-a nő utolsó mondatát hozzám intézte, hisz rám nézett, mikor beszélt.
-Rendben!-mondtam komoly arccal, majd elindultam Viola szobája felé, hogy felhívjam Tonyt.
Egy kis keresgélés után sikerült megtalálnom a lány mobilját, amit be is kapcsoltam.-Ó, jajj...-a telefon le volt zárva, és csak ennyit írt ki:
Írd be a jelszót, vagy ha elfelejtetted, olvasd el a verset!
-Miféle verset?-kérdeztem hangosan, mire a mobil beszélni kezdett....Ahjj,....biztos Tony tervezte...:
-Hogy miféle jelszó? Úgy hallom maga nem a gazdám! A jelszót csak Viola tudja, de hogyha ő most nincs melletted, olvasd el ezt, és rá fogsz jönni a megoldásra!-hirtelen feldobott egy oldalt, amelyen egy vers volt:
Kinek fegyvere elveszett, csak egy kérdést forgat: Hol lehet?
Az égből pottyant hirtelen, lett ebből jelenet!
Felforgatta életem, mégis fontos lett nekem!
Valami bennem megmozdult, elvesztettem az eszem!
Mi ez? Ki ez?: Ezt kérdeztem!
Aztán megismertem, s megkedveltem!
Egy férfi, kinek nagy ereje, hatalmas szíve van.
Talán ő lenne a nagy Ő? Kérdeztem magamtól.
Sokáig vártam válaszra, de aztán magamtól is rájöttem!: Igen!
Ő az, aki oly sokszor megmentett, mindig rendes velem.
A szívem választottja, igaz szerelmem!Amikor végigolvastam a mobil feldobott még egy ablakot, amely a jelszót kérte. Megpróbáltam beírni a jót, de nem ment! Végül még egyszer elolvastam a versikét, majd rájöttem a megoldásra!...Az én nevem volt,....az volt a jelszó!...
Amikor végre feloldottam a zárt, felhívtam Tonyt, aki azonnal fel is vette a telefont:-Szia hugi, végre jelentkezel! Na? Mikor jössz haza?
-Khmm...Helló Tony! Bocs, de én nem a húgod vagyok!
-Thor?!? Te meg....Vagyis mi a fenét keres nálad a húgom telefonja?!?
-Öhmm....Az a helyzet,....Viola megkért, hogy értesítselek arról, hogy sajnos még egy pár napig nem tud hazamenni!
-Mi?!? Hogy érted ezt, mi történt?!?
-Most nagyon ki fogsz akadni,....de...megmérgezték, ezért a gyógyítók már kezelésbe vették! Sajnos még nem tudok biztos infót, de hamarosan kiderül, ki volt a merénylő és hogy ki tudják-e szedni a mérget!
-Micsoda?!?!?!? Azonnal oda megyek, nyitsd meg azt a fényes híd izét!
-Nem, sajnos nem lehet, mert nem biztos, hogy biztonságos lenne, hisz még engem sem engedtek be Violához....
-Értem,....akkor majd hívjatok, ha javul a helyzet és amint meggyógyul, azonnal hozd haza! Soha többé nem engedem el veled sehova!
-Oké.... Várj! Mi? Hogy érted azt, hogy...-Tony hirtelen letette a telefont, és úgy látszik nagyon aggódik a lányért, rám pedig mérges...
Kikapcsoltam a készüléket, majd visszamentem a váróba, Lokihoz:
YOU ARE READING
Az égből pottyant idegen {Befejezett}
FanfictionEz a könyv teljes mértékben független eddigi könyveimtől. (NEM A KÖNYVEK FOLYTATÁSA!!!!) A történet Tony Stark húgáról, Viola Starkról fog szólni, aki egy farmon él, egyedül New Yorkban. Viola egy lovagló iskolába jár, ahol a lovagláson kívül a ra...