Másnap reggel...:
/Viola/
Reggel korán felkeltem, hogy csináljak egy kis reggelit, vagyis virslit.
-Hmmm...... Mi ez az illat?-jött be a nappaliba félmeztelenül a "lakótársam".
-Hékás! Asgardban szokás az, hogy más házában félmeztelenül járkáltok?-ahogy megfordultam láttam, hogy a férfi sokkal izmosabb mint a bátyám, Tony.... Kockahasa volt, aminek láttán rögtön zavarba jöttem.
-Ó, jajj dehogy! Bocs, megyek és felveszek egy pólót!-vette az irányt a "szobájába".
Nem tudom, hogy ezt direkt csinálta, vagy csak megfeledkezett hollétéről, de....elég vonzó egy pasi....
Mi?!? Ezt azonnal verd ki a fejedből! Ez egy idegen, aki lehet, hogy veszélyes! Mi van, ha ezzel akart tőrbe csalni?!? Ne hagyd magad!-osztottam ki magam gondolatban.-Így már jobb?-kérdezte Thor mosolyogva, amikor (pólóban!) bejött a konyhába.
-I-igen, máris jobb!....Éhes vagy?-kérdeztem, miközben leszűrtem az ételt.
-Hát persze! Mit eszünk?
-Virslit ettél már?-kérdeztem, mire ő felnevetett:
-Mi az hogy? Asgardban is ismerik a virslit, nem vagyunk ufók!
-Jólvanna, csak vicc volt!-nevettem én is, majd feltálaltam a reggelit és még teát is főztem.
-Hmmm...ez finom!-mondta, amikor megkóstolta a kaját.
-Köszi.-válaszoltam, majd reggeli után bekapcsoltam a tévét, hátha van valami érdekes adás. Pechkemre pont a híradó ment:
-Új Mexikóban becsapódott egy ritkanagy súlyú, furcsa formájú műhold! Senki sem tudja, vajon honnan kerülhetett ide. Még maga Tony Stark is nyilatkozott, hogy ez nem az ő gyártmánya:
-Ez itt nem egy műhold! Hanem inkább egy fegyver, olyan mint egy kalapács! Szerintem valamelyik űrlény veszíthette el!
-A S.H.I.E.L.D. bekerítette ezt a furcsa szerkezetet, amelynek erejéről még semmit sem tudni...-mondta a riporter.
-Tehát Új Mexikó! Ott van a pörölyöm!.....Milyen messze van innen?-fordult hozzám az isten.
-Hát...egy jó pár országnyira!-vakartam meg a fejem.
-Valahogy el kell jutnunk oda! Van ötleted?
-Egy hónap múlva lesz egy osztálykirándulás, melynek végállomása Új Mexikó!....Mondjuk pár helyen meg fogunk állni, de egy hét alatt odaérünk!-vázoltam fel a tényeket, majd folytattam:
-Csak az a kérdés, hogy mit mondjunk a tanárnak, ki vagy te?-fordultam a lakótársamhoz.
-Hmmm.... Lehetnék mondjuk a szomszédod, akit érdekel ez a kirándulás!
-Nem is rossz ötlet! És mi lesz a neved?
-Legyen mondjuk.....James! Mit szólsz?
-Oké....James! Amúgy vonattal fogunk menni a lovak miatt, hisz ez egy lovas iskola! Lesznek majd túrázások is!-válaszoltam izgatottan...
YOU ARE READING
Az égből pottyant idegen {Befejezett}
FanfictionEz a könyv teljes mértékben független eddigi könyveimtől. (NEM A KÖNYVEK FOLYTATÁSA!!!!) A történet Tony Stark húgáról, Viola Starkról fog szólni, aki egy farmon él, egyedül New Yorkban. Viola egy lovagló iskolába jár, ahol a lovagláson kívül a ra...