42.rész: Babaváró buli

147 7 2
                                    

/Viola/

-Hát itt vagy, kedves! Már mindenhol kerestelek! -jött oda hozzám Loki, és megpuszilta az arcomat, közben pedig megsimította a hasamat.

-Szia, Loki!....Nem tudod véletlenül, hol van Thor?

-De!....Csak épp egy meglepetést szervez neked! Khm, bocsánat!: Nektek!-nézett le a babára, vigyorogva.

-Ó, jut eszembe!: Van egy kis elintézni valóm! Nemsokára jövök, hugi!-kacsintott rám Tony, majd egy gyors puszit adott az arcomra és elviharzott.

-Ő is benne van?

-Nem tudom! Nekem csak annyit mondtak, hogy meglepetés lesz! Ártatlan vagyok!-tette fel kezeit, enyhén kuncogva, majd egyszercsak elkomolyodott és illedelmesen meghajolt előttem:

-Amíg a fiúk vissza nem érnek.... Táncolna velem, hercegnő?

-Hát persze, daliás herceg!-nevetve elfogadtam a felkérést, majd el is mentünk a parkettre táncolni....

/Thor/

Egy kis meglepetéssel akartam meglepni Violát, ezért már pár nappal ezelőtt is gyakoroltam egy táncot és egy dalt. A feleségem egyik kedvenc dalát fogjuk előadni, amire Tony azt mondta, Viola tuti dalra fakad. Vasember biztosította a zenelejátszót, a mikrofont és persze a fényeket. Még egy tánctanárt is szerződtetett nekem, hiszen itt Asgardban csak a lassúzást tanítják. Igaz, a szám nem lesz valami pörgős, de az én tánc tudásom nem elég hozzá....

Most van a főpróba. Egy kisebb, eldugott táncteremben vagyunk, és Tony épp most érkezett meg:

-Na? Kezdhetjük?

-Igen!....De....szerinted nagyon le fogok égni a fél nép előtt?-kérdeztem, kissé kételkedve.

-Ugyan, nem fogsz te leégni! Igaz, itt Asgardban nemigen szokás az ilyen táncos duett, de biztos vagyok benne, hogy bejön majd mindenkinek! És amúgyis!: A közönség az én dolgom! Tiéd pedig lenyűgözni a húgomat!-tette két kezét vállaimra és a szemembe nézett, majd elmosolyodott.

-Igaz... Akkor vágjunk bele!-erre ő megveregette a hátamat, majd beindította a hangrendszert, és kezdetét vette a főpróba...

1 órával később....

/Viola/

Már odakint besötétedett, és a nagy vendégsereg vígan beszélgett amikor hirtelen az összes fény kialudt a teremben.

-Mi volt ez?-kérdezgette mindenki, de senki sem tudta, miért lett sötét.

Loki látta, hogy megijedtem, ezért magához ölelt és a fülembe súgta:

-Nyugi, nincs semmi baj! Csak kezdődik a show! -hirtelen eltűnt a parkettről, és vele együtt mindenki más is.

Az egyik pillanatban váratlanul szép, piros és lila fények gyúltak fel, és a két szárnyú ajtó kinyílt. Egy leflektor odavilágított, és az ajtón egy általam epedve várt személy sétált be. A férjem öltönyt viselt, haja be volt zselézve. Megszólalt egy számomra nagyon ismerős zene, mire a herceg óvatosan magához húzott és dalra fakadt:

(Zac Efron&Zendaya:
Rewrite The Stars)

You know I want you
It's not a secret I try to hide
I know you want me
So don't keep saying our hands are tied
You claim it's not in the cards
But fate is pulling you miles away
And out of reach from me
But you're here in my heart
So who can stop me if I decide
That you're my destiny?

Az égből pottyant idegen {Befejezett}Where stories live. Discover now