/Viola/
Amikor visszaértünk a palotába, a királyné nagy mosollyal fogadott minket:
-Viola drágám! Hát meggyógyultál, annyira örülök!-ezután még egy kicsit beszélgettünk, majd később Thor elment megkeresni Helát, én pedig bekopogtam Lokihoz:
-Szia, én vagyok! Bejöhetek?-az ajtó túloldaláról nem jött válasz, de egyszercsak a bejárat kinyílt.
Loki az ágyán ülve, elmélyülten olvasott egy könyvet, de amikor meglátott, szó szerint felugrott és szorosan megölelt:-Viola! Úgy aggódtam érted, minden rendben?-aggódva nézett rám, és egyik kezével az arcomat simogatta.
-Igen, mostmár jól vagyok!....A kezed hogy van? Fáj még?
-Nyugi, nem vészes! Sokkal jobb, mint volt!-a férfi letekerte a gézt, majd megmutatta a sebet, amit én okoztam neki, véletlenül...
-Nem vészes?!? Ez-ez koromfekete! Jajj Loki, annyira sajnálom, ez az én hibám!
-Ugyan! Egyáltalán nem tehettél róla! Ne áltatsd magad, nem haragszom rád!-egyik ujját az állam alá helyezte és mélyen a szemembe nézett.
Annyira elvarázsoltak smaragd zöld íriszei, hogy szinte észre sem vettem, ahogy megcsókolt....Hoppá...-Loki? E-ezt miért kaptam?
-Azért,.....mert szeretlek!-válaszolta halál komoly arccal, mire nekem egy könny csordult le arcomon:
-Sajnálom,....de nem lehetünk többek barátoknál!...Kérlek ne érts félre, nagyon kedvellek, de az én szívem már választott!: Én a bátyádat szeretem, és ezért könyörgök ne gyűlöld meg őt, ne bántsd! Inkább engem! Engem szidj, velem ordibálj! Csak ne haragudj Thorra! Nem akarok közétek állni!
-Tudom Viola! Hidd el én soha nem bántanálak egyikőtöket sem! Saját testvéremként szeretem Thort, és téged pedig képtelen lennék meggyűlölni! Szívem örökké érted fog dobogni, még akkor is, ha a sors elválaszt minket! Ne feledd, rám mindig számíthatsz!....Naaa, ne sírj, semmi baj!-ismét átölelt, ami most nagyon jól esett...
Eddig fogalmam se volt arról, hogy Loki ennyire ragaszkodik hozzám, és hogy ilyen tiszta szívű, megértő. Én nem úgy szeretem őt, de ő ennek ellenére sem mond le rólam...Loki egy igazi jó barát...
-Köszönöm! Köszönöm, hogy megértesz! Olyan jó barát vagy!
-Nagyon szívesen! Én mindig a barátod maradok, bármi történjék!-mondta a szemembe nézve, majd megpuszilta homlokomat.
-Rendben....Sajnos most mennem kell, mert ma megyek haza a Földre....
-Tessék? Hazamész? Miért? De....ugye visszajössz?-először kétségbeesett, majd komoly arcot vágott...
-Nyugi, csak pár napra megyek, mert át kell vennem egy díjat, és meglátogatom Tonyt! Aztán visszajövök, ne aggódj!
-Oké....Vigyázz magadra!-megint megölelt...Úgy tűnik nagyon hiányozhattam neki az utóbbi pár napban...
-Jólvan! Nyugalom, nem leszek egyedül, Thorral megyek! Majd ő vigyáz rám helyetted, lovagom!-játékosan megpöccintettem az orrát, majd elköszöntem és elmentem megkeresni Thort....
/Thor/
Már az egész palotát körbe jártam, de Helát sehol sem találtam! Már kezdtem feladni, amikor az istállóban egyszercsak megpillantottam őt:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Az égből pottyant idegen {Befejezett}
Hayran KurguEz a könyv teljes mértékben független eddigi könyveimtől. (NEM A KÖNYVEK FOLYTATÁSA!!!!) A történet Tony Stark húgáról, Viola Starkról fog szólni, aki egy farmon él, egyedül New Yorkban. Viola egy lovagló iskolába jár, ahol a lovagláson kívül a ra...