/Viola/
Amikor hazaértünk New Yorkba, a farmomra, Tony segített kipakolni a cuccaimat a bőröndből és megígérte, hogy addig velem marad, amíg helyre nem jövök teljesen.
-Nos hugi! Amíg ilyen kis bicebóca vagy,.....főzzem én az ebédet, vagy rendeljünk kaját?
-Isten ments, hogy felgyújtsd a konyhát, inkább majd rendeljünk valahonnan!-tudtam, hogy Tony nincs annyira otthon a főzés terén, ezért nem akartam megkockáztatni a konyha épségét!...
-Jólvan Vilcsi, akkor.... Lehetne mondjuk most kaját rendelni?!? Mert farkas éhes vagyok!
-Igen! Rendeljünk mondjuuuuuk.....Pizzát! Mit szólsz?-már az én gyomrom is javában korgott az éhségtől, a hosszú út után.
-Rendben, akkor gondolom a szokásos, igaz?
-Pontosan! Az indián pizza! A kedvencem!-miután Tony megrendelte az ebédet, úgy döntöttem, elütöm az időt egy kis olvasással.
Nemrég elkezdtem újra olvasni a Harry Potter könyveket! Most a Tűz Serlegénél tartok, ráadásul ez a kedvencem, úgyhogy könnyen elterelte a figyelmem az éhségről.
Épp nagyban olvastam, amikor Tony megbökte a hátamat a pizzás doboz sarkával:-Hé, Tony! Megijesztettél!-ugrottam volna egyet ijedtemben, de a fájós lábam megakadályozott ebben:
-Áuu!!! A francba!...-a sebes lábamba úgy belenyilalt a fájdalom, hogy a padlón landoltam....
-Ó jajj, hugi!-Tony rögtön letette az asztalra a nagy pizzás dobozt, majd felsegített:
-Bocsi, kiment a fejemből, hogy még lábadozol!.....Na gyere, faljuk be azt a pizzát!-ezután Tony segítségével leültem az asztalhoz, majd elkezdtük enni az ebédünket.
Evés közben sem csillapodott a fájdalom, amit Tony is észrevett rajtam, ezért ebéd után megvizsgált:
-Oó..... Hugi, ez a seb nagyon nincs rendben! Nem megy a fejembe, hogy miért ilyen vörös még mindig! Veszett farkas harapott meg?-kérdezte összeráncolt homlokkal a bátyám.
-Nem, nem veszett volt,.....hanem megbűvölt!
-Hogy érted ezt?-láttam rajta, hogy egyre jobban aggódik, ezért megfogtam a kezét:
-Volt egy álmom, amiben találkoztam Lokival.....-folyattam volna, de ő félbeszakított:
-Ezt már mondtad!
-Nem! Még nem tudsz mindent!.....Loki elmondta, hogy épp a látnoksági bűbájt kísérletezgette, amikor véletlenül leküldte a farkast a Földre.-épp nyitottam volna újra a számat, amikor Tony ismét megakadályozta, hogy tovább mondjam a magamét:
-Állj! Mi az a látnokság?-tudtam, hogy nem lesz zökkenőmentes ez a beszélgetés, de az, hogy ennyit kérdezett, már egy kicsit kezdett zavarni...
-A látnokok látják a jövő töredékeit!...Tehát az álmomban ugye mindezt Loki mesélte nekem, így nem nagyon merek neki hinni, de most, hogy a sebem ilyen vörös, félek, nem fog egyhamar begyógyulni!
-Tehát jövőlátó lettél! Egy nem evilági állat harapott meg....és egy szörnyeteggel beszélgettél!-Tony hajlamos nem mindennapi dolgokon kikészülni, ezért mint egy idegbeteg, elkezdett fel-alá járkálni a szobában és magában motyorászni...
-Nyugi, Tony! Ennyire azért nem vészes a dolog! Nézd a jó oldalát!-erre a mondatomra ő felém fordult és szinte kiabálva ezt mondta:
-A jó oldalát? Ugyan ennek mi a jó oldala?!?.....Viola, ha bármi történik veled, azért csak én vagyok a felelős!
YOU ARE READING
Az égből pottyant idegen {Befejezett}
FanfictionEz a könyv teljes mértékben független eddigi könyveimtől. (NEM A KÖNYVEK FOLYTATÁSA!!!!) A történet Tony Stark húgáról, Viola Starkról fog szólni, aki egy farmon él, egyedül New Yorkban. Viola egy lovagló iskolába jár, ahol a lovagláson kívül a ra...