/Viola/
A mai napon a tanárnő bejelentette, hogy este lesz egy bátorság próba, melynek során egy sötét erdőben kell sétálnunk az osztálytársainkkal. Csapatokban fogunk menni, lovagolva. Utána pedig lesz egy kis tábortűz! Már nagyon várom, kíváncsi vagyok, hogy ki a legfélősebb! De azért remélem nem lesz semmi baj....
-Thor! Thor, hol a fenében vagy? Mindjárt kezdődik a próba!-mentem be a sötét szobába.
-Ez nem vicces, gyere már elő!!!-kezdtem egy kicsit ideges lenni.
-Bu!-jött ki hirtelen a fürdőszobából az Asgardi, mire én sikítottam egyet:
-Thor! Ez most mire volt jó?!?
-Megijedtél? Csak teszteltem, mennyire vagy ijedős!-válaszolta nevetve.
-Igen! A frászt hoztad rám!
-Ó, bocsi!...Mostmár menjünk mert lekéssük a próbát!
-Oké.-válaszoltam, majd elmentünk az istállóhoz.
-Helló kislány! Készen állsz a bátorság próbára?-simogattam meg a lovacskám fejét, mire ő játékosan felnyerített, majd kimentünk az erdő szélére a többiekhez.
-Jólvan gyerekek! Egy szabály van, hogy maradjatok az ösvényen! Emellett vigyázzatok magatokra, és a társaitokra! Elvárom, hogy mindenki tisztességesen állja ki a próbát! Amelyik csapat legelőször jut a célba, az a győztes! De csak akkor győz, ha a csapat minden egyes tagja beérkezett! Lehetőség szerint ne váljatok szét, mert az nem jár jó következményekkel! Ismétlem, MINDENKI maradjon az ösvényen! Most pedig beosztom a csapatokat!-ezután meg is történt a "besorolás".
Én és Thor külön csapatba kerültünk, ami egy kicsit aggasztott, mert így egy rakás idióta pasival kerültem egy csapatba...
-A célban találkozunk, el ne tévedjetek! A próba indul......MOST!-kiáltotta el magát a tanárnő, majd mindenki bevágtatott az erdőbe.
-Hé, te lány! Szép a lovad!-próbált bókolni az egyik csávó, de én csak ennyit mondtam:
-Kösz!
-Te mitől félsz?-kérdezte tőlem a másik oldalamon haladó pasi.
-Én? Semmitől! Miért?
-Mert úgy hallottam, hogy itt vannak farkasok! Azoktól se félsz?-kekeckedett flegmán.
-Nem! Azoktól se! Én semmitől sem félek! Ne is próbálkozzatok megijeszteni!-próbáltam keménynek tűnni, mert nem akartam, hogy betojinak tűnjek.
-Kemény csaj vagy! Ugye srácok?-erre a többi srác elkezdett nevetni, de én nem törődtem velük.....
/Thor/
Én egy vegyes csapatba kerültem, ahol fiúk és lányok is voltak. Szegény Viola csak fiúkkal lett összerakva! Nagyon remélem, nem fogják őt piszkálni!...
Mivel nem hoztam lovat, a tanárnő felajánlotta az övét, amit el is fogadtam. Tehát egy hófehér szőrű kancán lovagoltam, akinek Felhő volt a neve.
-Hé! Ti is hallottátok ezt?-kérdezte az egyik csaj, ijedten.
-Mit?-kérdeztem, majd megállítottam a lovam.
KAMU SEDANG MEMBACA
Az égből pottyant idegen {Befejezett}
Fiksi PenggemarEz a könyv teljes mértékben független eddigi könyveimtől. (NEM A KÖNYVEK FOLYTATÁSA!!!!) A történet Tony Stark húgáról, Viola Starkról fog szólni, aki egy farmon él, egyedül New Yorkban. Viola egy lovagló iskolába jár, ahol a lovagláson kívül a ra...