DÜŞMAN 45.BÖLÜM:"TOKAT"

161 4 2
                                    

***ARDA***

Cemre'yle Burak hastane odasına girdiğinde saat nerdeyse 6.30tu. Naz uyuyordu ben de yanında oyalanıyordum . Gece birlikte takıldıklarını biliyordum ve çoktan uçmuşlardır demiştim . İkisi de çok ayık gözükmüyorlardı zaten . "Hey. Uyuyor mu ?"diye fısıldayınca Cemre başparmağımla onayladım . Saçları dağınıktı , üstünde Burak'ın olduğunu bildiğim hoodielerden biri vardı bir kotun üstüne giymişti . Burak eşofmanlarıylaydı klasik. "Ne oldu ?"

-"Bir şeyi yok ya ben çok panik yaptım. 38 olunca getirdim hemen .Çoktan düştü zaten . Lösemi geçmişi olduğu için tutuyorlar ben istedim diye .İçim rahat etmedi kaç gündür halsiz de olunca. Bir şeyi yok yani üşütmüş."

-"O kadar cevapsızı görünce korktuk ya." derken Cemre eliyle Naz'ın alnına bastırdı. "Siz ne yapıyordunuz ?"diye sorunca ben Burak odadaki boş koltuğa otururken "Uçmuş uyuyorduk. Cemre kaldırdı beni de." diye cevap verdi .

-"İyi mi kafanız ? Böyle araba kullanmasaydınız keşke önce beni arasaydınız."

Bu durum canımı sıkmaya başlamıştı . Etrafımda çok fazla uyuşturucu dönüyordu . "Ben biraz uçuyorum arada hala ama Cemre iyiymiş. O kullandı zaten."

Cemre bana bakıp "Sevgilin gelecek mi ?"diye sorunca birdenbire anlamayarak "Hayır.Haberi yok."dedim . "Nereden çıktı o ?"

-"Çekil o zaman."

Kolumu tutup kaldırdıktan sonra dizime oturdu . Kavgalıydık geçen günkü yemek olayından sonra . Aldığım yüzüğü bile verme şansım olmamıştı ama şimdi gelip dizime mi oturuyordu bir hastane odasında yanımızda Burak da varken . Bacaklarını da kucağıma uzatınca mecbur destekledim arkasından düşmesin diye. 

"Hayırdır ? Hani küstün benimle ?"

-"Öyleyim ama yalan söyledim . Kafam iyi biraz hala arada geliyor . Çok iyi malmış gerçekten"diye cevapladı. Burak "Biliyordum !"diye kapak olsun tonunda zafer kazanmış gibi yüksek sesle bağırınca önce onu uyardım sessiz olması için . Sonra Cemre'ye kızdım ama ." Kalk evine git o zaman . Bu halde neden araba sürdün ?"

-"Naz için endişelendik herhalde . Hem de sürecek durumdaydım gördüğün gibi ."

-"Kalkar mısın ? Kafan iyi halde kardeşimin hastane odasında olmanı istemiyorum."

Çocuk parkı mıydı burası ? Gelip biraz da burada uçalım mı demişlerdi ? Burak "Arda ayıp ediyorsun ."diye uyardı beni ama Cemre çoktan kalkmıştı zaten . "Boşver Burak ."Eğilip onu yanağından öptükten sonra çıktı odadan . "Kullanabilecek mi git bak şuna."diye Burak'a da saldırdım arkasından ama o da bana kızdı . "Göt herif derdin ne senin ? Kız kullandı işte buraya kadar tertemiz. Gayet de aklı başında . Belki senin kucağına oturabilmek için rol yapmıştır ha ?"

-"Eminim öyle yapmıştır , eminim uçmuş bir şekilde gelmemiştir buraya ."

-"Öyle bile olsa o kaldırdı beni telefonunu görünce, o haliyle buraya geldi diye daha çok minnettar olman gerek köpek herif senin kardeşin için. Beni neden kovmuyorsun kucağına oturmadım diye mi ? Aynı boku aldım onunla."

Cevap vermedim . Rahatsız etmişti işte hali . "Kendinin sevmediğini biliyoruz kimse de sana kullan demiyor zaten ama insanların tercihlerine saygı göstermeyi öğrenmen gerek."diye üstüme geldi.

-"Bu tercih değil , bağımlılık ."

-"Keyfinden değil herhalde göt herif . O da bayılmıyordur kolunun delik deşik olmasına. Sabah da git özür dile hemen ayağına kapan. Beni de kovmaya kalkma . Buraya kadar sen mızıldan diye kalkıp gelmedim."

DÜŞMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin