***KORAY***
-"Şaka yapıyorsunuz. Koray'a Salsa yaptırmak mı ? Arkadaşlar rezil olmanın daha kolay yolları var."
Cemre'nin beni aşağılayıcı yorumuna karşı kendimi savunmadım bile çünkü salsa yapmak istemiyordum. Yapmayı denemek bile istemiyordum. Bu dans saçmalığının parçası olmak bile istemiyordum en başından beri . Cemre başkan diye kabul etmiştim sadece. Eda şu darbeyi daha erken yapsaydı da bari dans etmek zorunda kalmasaydım.
-"Bence gayet iyi. Hem senin fikrini sormadım."
-"Bunun için burada değil miyiz ? Hepimiz fikrimizi belirtelim diye ?"
Cemre Eda kavgası bir türlü sakinleşmiyordu. Yine de Cemre yorgun görünüyordu oldukça. Gözaltları belirgindi ve ses tonu sakindi.
-"Sen hariç belki evet. Senin bu sınıfa adanmışlığına inanmıyorum. Kimse de inanmıyor ki şuan orada oturuyorsun."
1 Aydır aynı laflardan ben sıkılmıştım artık.
-"Bu anlamsız tartışmayı devam ettirip seni daha fazla rezil etmeyeceğim. Herkes biliyor zaten nasıl göt olduğunu. Bu benim hazırladığım dans planı. Akın ve Berfunun önderliğinde. O ikisinin bu alandaki otoritesini yok saymaz herhalde kimse ."
Cemre ortaya bir dosya attı. Birileri açıp ona baktı. O kadar hevessizdim ki bu dans işine hemen eve gitmek istiyordum. Her türlü rezillik olacaktı benim için.
Tartışırken Akın "Fikrimi değiştirdim ben."diye sesini yükseltti.
-"Ne konuda ?"
-"Cemreyi istiyorum partner olarak. Bence çok iyi oluruz. Kimyamız da tuttu. İyi de anlaşmaya başladık."
Bu ara ikisi çok takılıyordu evet. Birlikte gece kulüplerine falan gidiyorlarmış. Gazeteye çıkmışlardı birkaç kez. Cemrenin sevgilisinin o olup olmadığı konuşulmaya başlanmıştı. O derece bir dikkat dağınıklığı yaratmışlardı. Cemre için şans vermiyordum ama Akın Cemreden hoşlanmış olabilir miydi acaba ? Dedikoduya gel.
-"Seni Cemrede harcamak yazık olur."diyince Eda birkaç oolama geldi. Cemre dahil ooladı.
-"Cemreyi bende harcamaktan korkalım bence. Sen bu kadını dans ederken gördün mü hiç ?"
-"Senden çok gördüğüme eminim."
-"Bak benle bu konuda tartışma tamam mı ? Dans edeceksem Cemreyle edeceğim. Yoksa yokum bu işte."
Akından asla beklemediğim sertlikte bir restti. Hiç böyle bir şey için savaştığını görmemiştim geldiğinden beri. Genelde bana her şey uyarcı biriydi. Cemre araya girdi. "Çok gururlandım teşekkür ederim ama burada bu işler böyle yürümüyor asi çocuk. Eda'nın otoritesine ben de saygı duymuyorum o yüzden özür dile demeyeceğim ama uğraş veren diğerlerinin emeğine saygısızlık yapma. Ama ben de çok isterim seninle partner olmayı. Güzel bir tango olabilir."
-"Kesinlikle."
Eda mecbur kabul etti resti yiyince. İkisi ilk danslarını birlikte yapacaktı. Herkes iki tane gösteride yer alabiliyordu. İlk dönem elemeler vardı çok başvuran olduğu için. İkinci dönem de finaller vardı. Çıkışta Ecem Cemreyi yakaladı.
-"Ne var ? Acelem var."
-"Şey. Biz yılbaşı için plan yapacağız da . Sen de gelirsin değil mi ? Geleceksin yani. Birlikte yapalım diyecektim."
Ecemin ağzından çıkmıyordu cümleler gerginlikten. Cemre kaşlarını çatınca Ecemi korumak için biraz öne çıktım. Cemre Ecemi çok üzüyordu. Üstüne çok gidiyordu. Gerçekten kız 1 ayda perişan olmuştu. Biz ona söylemiştik gelmez diye ama davet etmezsek gelmez tabi demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN
General FictionHayatın yapayalnız bıraktığı 4 çocuk. İki kadın iki erkek. Kadınların biri, Cemre, zekasını kendine kalkan yapmış, kalbine duvarlar örmüş. Adaletin kılıcı olmaya niyetli, acımasız ama bir o kadar da merhametli bir kadın. Oğlum diyor erkeklerine. Bul...