***CEMRE***
"Ne o erkenden kaçıyor musun ? Sevgilinle kutlama yapmaya mı ?" diye bağırdılar arkamdan kulüpten çıkarken.
Kapıda oturmuş fosur fosur tüttüren keş tayfa. Onlara dönüp orta parmak işareti çektikten sonra yoluma devam ettim takılmadan.
Arda da o sırada çıktı neyseki kulübünden. Önce onun kapısındaki grup alkışlamaya başladı herhalde yanlarında duracak falan sanıp. Beni görünce yuhalamaya başladılar.
Mükemmel bir ilk gün gerçekten.
Arda da onlara hiç aldırmadan geldi ama yanıma.
-"Valeyi bulayım gidelim. Sen kullanır mısın ?"diyince kabul ettim. Alkol kokuyordu zaten nefesi. Valeye kartını verdi. "Eee nasıldı eğlencen?"
-"Sen anlat. Şampiyon sensin. Biraz daha kalabiliriz tadını çıkarmanı istiyorum. Bir daha olmayacak. Yani muhtemelen."
Muhtemelen bir daha başkan olamazdık sonuçta.
-"Yok yetti bana. Aynı bok zaten. Aldım övgülerimi yeterince götüm kalktı."
Sırıtırken yüzüne karşı "Hiçbir şey yapmadan kazandın."diye laf soktum. Sevdiğine dürüst olacaktın değil mi ? O da sırıttı bunun üstüne. "Biliyorum. Mükemmel değil mi ?"
-"Hala benden daha iyi değilsin yani. Bil istedim."diye devam ettim sinir olsun diye. Çok barışık gibiydi ama bu hiçbir şey yapmadan kazanma durumuyla. "Hımm bir düşünelim. Sen 11 senedir bu okuldasın ben 2. 2'sinde de başkanlık yaptım. Takıma girdim. Daha geldiğim gün temsilci oldum. Üniversite sınavında derece yaptım. Seni tavladım. Kahrolası bir Lamborghini sürüyorum. Senin araban bile yok. Her türlü senden daha iyiyim."
Vale getirince arabayı ondan anahtarları alırken "Kahrolası Lamborghinini ben sürüyorum . Kız arabası sürdüğün için böbürlenmen inanılmaz. Geç hadi."dedim. Altta kalacak değildim ya. Yolcu kapısını açarken "Bu kadar cinsiyetçi olman inanılmaz."diye karşılık verdi. Arabanın etrafından dolaşırken bizim kulübün kapısında dik dik bizi izleyen ve kimbilir neler konuşan sigara tayfaya anahtarları gösterip el salladım.
Birbirimizin arabasını sürüyorduk evet.
Yine de şov yapacağım ya araca binince koltuğu boyuma göre ayarlayıp gaza bastım aynaları kontrol etmeden.
Bu saatte yollar bomboştu zaten aynalar olmasa da olurdu. "Kızımı insan gibi kullanır mısın? Hırpalanmaya alışık değil o."
-"Bu kahrolası bir Lamborghini. Hakkını vermen gerek. Söyleriz babana sana yenisini alır. Bunun havası kaçtı artık."
Ailesi bizi bilmediği için henüz şuan her şey yolundaydı ama beni istemeyeceklerini biliyordum. Ülkenin gözü önünde işkenceye uğrayan , uyuşturucu kullandığı iddia edilen bir kızı istemeyeceklerdi mükemmel oğulları için. O yüzden aslında Ardaya yenisini alacaklarından şüpheliydim arabanın. Bir süre bununla idare etmesi gerekebilirdi.
-"Naz'da bu sene sıra. İkimize birden aynı anda almak istemez onun hediyesinin anlamı kalmaz diye. Doğum gününden önce istedim istedim."
-"Ha alır mı yani yarın istesen?"
-"Bugün karne aldık tüm notlarım beş. Alır tabi."diyince patlattım kahkahayı. Karne aldığımız falan yoktu tabiki.
Evime geldiğimizde ilk defa garaja parketme derdimiz olmadan kapının önüne bıraktık arabayı. Evin kapısını arkamdan kapatınca ama sessiz bir gerginlik oldu aramızda. Hiç konuşmadan olan biteni direkt evlilik teklifi aşamasına geçmiştik ama bizim konuşulmayı bekleyen büyük sorunlarımız vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN
General FictionHayatın yapayalnız bıraktığı 4 çocuk. İki kadın iki erkek. Kadınların biri, Cemre, zekasını kendine kalkan yapmış, kalbine duvarlar örmüş. Adaletin kılıcı olmaya niyetli, acımasız ama bir o kadar da merhametli bir kadın. Oğlum diyor erkeklerine. Bul...