DÜŞMAN 6.BÖLÜM : KAFEİN

787 33 2
                                    

***ARDA***

"Cemre" diyince ben tam bardağını doldurmak üzereyken durdu bana döndü. Önümdeki işe bakarken bende çok da umrumda değil ses tonumla "Beş oldu" dedim.

-"Efendim?"

-"Beş bardak içtin zaten diyorum. 3.5 saatte."

Deli gibi kahve içiyordu bu ara. Ne zaman görsem çalışıyordu. Tüm gün klüp odasındaydı. O bu kadar çalıştıkça bende çalışmak zorunda kalıyordum. Ciddi bir çalışmadan bahsediyordum. 2 ay olmasına rağmen bu iş yormaya başlamıştı. Gittikçe de zorlaşıyordu ikimiz içinde.

-"Gözlerim yaşardı." diyip bardağını doldurdu. Düşünmek de suçtu. Nankör.

Çalışmayı her zamankinden geç bitirdik. Bu aralar gece 2 ye kadar kaldığımız oluyordu. O daha da kalıyordu burda. Kaç defa belki uyuyordur diye geri döndüğümde hala çalıştığını görmüştüm. Yakalanmadan vın tabi. Kendimi yumuşak koltuğumuza bırakırken "Yarın iptal değil mi?" diye sordum. Okulun sonbahara veda partisi, konseri vardı. Bu okulu seçmemin nedenlerinden biri bu aşırı sosyalliğiydi.

-"Hıhı evet."

-"Hazırlıkların tamam olduğuna emin miyiz?" diye sorunca bana dönüp çemkirdi.

-" Biz sen yokken de yapıyorduk bunları canım merak etme. Her şey kontrolüm altında. "

Sırf uyuz etmek için " O zaman yarın bende baksam iyi olacak. Öğrencilerimin mağdur olmasını istemem. " dedim ama bir anlamlı anlamlı gülümsedi. Çakamadım altındaki anlamı.

Ertesi gün herkes çok heyecanlıydı. Bu tür organizasyonlar gerçekten çok başarılı oluyormuş. Ben tabi ki ilk defa görecektim. Serbest giyinilmişti bugün. Okulun kampüsüydü şenlik alanı. Müdür sabah bizi odasına çağırıp sıkı bir ders uyarısında bulununca zorlansam da herkesi derse soktum. Parti akşamdı. Gün içinde ders vardı.

Geometri dersinde kapı çaldı, içeri giren Cemre olunca ben hem dikildim tabi. Arkasında A grubu başkan yardımcı Koçtuğ ve Cemre'nin sağ kollarından biri olan temsilcisi Emre vardı. Şu basın kulübü başkanı kızın sevgilisi. Yanlarında da bir idareci. Ben hemen ayaklanıp yanlarına giderken Cemre hocadan özür diledi.

-"Hocam sınıfta ve öğrencilerin eşyalarınıza arama yapılacak. Dersiniz iptal. İsterseniz öğretmenler odasına geçebilirsiniz."

Ben müdahale ettim tabi. -"Hadi ya. O nasıl olacak? "

Bana dönüp küstah küstah "Geç kenara" dedi. "Sende aranacaksın. Herkes ayağa. Tahtada tek sıra oluyorsunuz."

Herkes bana baktı tabi. Ben ne dersem onu yapacaklardı.

-"Cemre seni dışarı alalım. Temsilcilerini de. Hemen terkedin sınıfımı. "

-"Öyle mi? Ben olsam AYAZ benle konuşurken dikkat ederdim. Tüm grubun benim elimde şuan. Tüm sınıflarında baskın var. Buyur bak."

Kaşlarımı çatarak bana uzattığı evrakı aldım. Siktir. Siktir. Siktir.

-"Bu karar ben olmadan alınamaz. Geri çekilin. Geri bas Cemre. Hocam noluyor?"

-"Doğru Arda. Müdür Beyle görüşebilirsin. Cemre'nin başvurusuyla tüm grubuna baskın kararı alındı. Okula sokulması yasak madde araması yapılıyor. Şuanda tüm A grubu temsilcileri kendi eşleştikleri B grubu sınıflarında. Senin sınıfının sorumlu A grubu temsilcisi 8A. Yani Cemre. Sınıftan çıkan bir şey olursa onunla tutanak tutacaksınız. Temsilcilerinle görüş tutanaklara özen göstersinler. Sonra sorumluluk kabul edilmeyecek. Cemre'nin bu kararı için ceza aldırma hakkın olacak. Tabi yasak madde bulunursa bunun cezai hükümü de sana ve temsilcilerine ait. Cemre tam yetkili."

DÜŞMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin