DÜŞMAN 14.BÖLÜM : KURŞUN

398 16 5
                                    

***CEMRE ***

Şu lanet yerden nefret ediyordum . Yine sürüklenmiştim zorla . Bir süprizimiz var diye getirmişlerdi . Arda'nın sınıfını görünce bir an " Bu mu sürpriz?"diye düşünmedim değil ama öyle olmadığı aşikardı . Bilmiyorduk burada olduklarını . Gitmek istemiştim ama meclisten ona da onay çıkmamıştı . Arda'nın gözlerini sürekli üstümde hissetsem de aldırmıyormuş gibi davranabiliyordum . Ben gitmek için saniye sayarken biri arkadan gelip gözlerimi kapattı .

Erkek elleriydi .

Tuhaftı ama ilk aklıma gelen Arda oldu nedense .Tüm sınıfının önünde böyle saçma bir şey yapmazdı herhalde . Eller açılınca ilk gördüğüm karşımdaki Ecem'in 32 diş sırıtıyor olduğuydu . Hemen arkama döndüm tabi kim olduğuna bakmak için .

Görmek isteyeceğim tek kişiydi .

***ARDA***

Cemre dönüp arkasına bakınca çığlık attı . Herkesin içinde çığlık attı ve kucağına sıçradı .Bir adamın kucağına çıktı anında sımsıkı sarıldı boynuna .Koala gibi sardı adamı .

İçimdeki nefretin büyüklüğüyle dehşete düştüm .

Adamda Cemre kucağında dönmeye başladı 100 kişinin ortasında .

Kimdi lan bu herif? Nasıl bir adamdı ki Cemre kucağına çıkıyordu ? Kahkahalar atıyorlardı birlikte ? Koray ve Furkan'ı nasıl böyle güldürebiliyordu ? Hepsinin yüzü gülüyordu . Bizdeyse herkes şaşkındı .

-"Noluyor lan ?"

-" Ha siktir .Cemre mi o ?"

-"Çekin lan çekin kayda alın bir daha göremeyiz ."

Tarzında herkesten bir tepki yükseldi .Cemre yere inince bir daha sarıldı hemen boynuna .öylece sarıldılar dakikalarca .Ecem bir şey dedi de öyle ayrıldılar . Ayrılmak derken sarılmayı bırakmak . Çocuk Cemre 'yi alnından öperken uzun uzun Cemre de çocuğu yüzünü elleri arasına almıştı .

Kimdi lan bu pezevenk ? Ona nasıl böyle dokunabiliyordu ?

Sarılma faslı diğerlerine geçtiğinde biraz nefes aldım . Daha önceden tanışıyorlardı belliydi .Cemre'nin uzakta bir sevgilisi falan mı vardı bilmediğim ? Sadece arkadaş olmadıkları belliydi .Sohbete geçtiklerinde bile Cemre'ye arkadan kollarını dolayarak durdu çünkü .Daha net görebilmek için tuvalete gitme bahanesiyle yanlarından geçtim .Çocuğun Cemre'ye doladığı kolların üstüne Cemre de kollarını sarmıştı . Yaslanmıştı iyice yani herife . Telefonumu çıkarıp Ecem 'i aradım hemen . Meşgule attı cadı ama mesajımı okudu anında .

-"Hemen lavaboların olduğu yere gel yoksa gelip oraya rezalet çıkarırım . İfşa olmak umurumda bile olmaz ."

Cevabı hiç beklediğim gibi değildi ama .

-"Cemre yüzüne baksın istiyorsan yapamazsın .İstersen dene .Mahvolursun ."

AHH ! Cemre de aynı böyleydi. Şu ikisi hiç bir tehdide boyun eğmez miydi ?

-" Görürsün . Arkadaşının adı mahvolur . Rezil olur . Gözlerim hiçbir şeyi görmüyor şuan . Çok ciddiyim . Hemen gel . Hemen ."

-"Asıl bunu Cemre'ye gösterirsem gözlerin gerçekten görmemeye başlar . Uğraşamam seninle . Kes sesini . Arkadaşımızı soruyorsan eğer sadece bizim arkadaşımız . Cemre'yle arkadaş değiller. Sana birazcık değer vermişti ama onun için ölür .Öldürür . "

Cemre yaşayan kimsesinin olmadığından bahsetmişti . Ailesinden değildi .Arkadaşı değildi Ecem tescillemişti .Kalan seçenek beni korkutuyordu . Sınıfım olmasa Allah vardı olay çıkarmıştım burada . Masamıza döndüğümüzde fiskoslar dönmeye başlamıştı bile hemen . Stalk çabaları ama bir şey bulan yoktu . Artık onlara bakmam yadırganmıyordu çünkü herkes bakıyordu . Farklı teoriler vardı başta ama bir saat içinde hepsi çürüdü .

DÜŞMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin