**Bölümün bazı kısımları cinsellik içermektedir. **
***CEMRE***
"Şişt. Ne demek için gelmiş? Kızdı mı?"diye Furkanı sıkıştırdım kafeteryaya girerken. Antrenman bitmişti hazır herkes dersteyken hep birlikte kahvaltı yapıyorduk sabahları kafeteryada. Ecem ilk hazırlanan grupla önden gittiği için rahattım bunu sorarken. Koray da yanımıza damladı. "Nolmuş nolmuş?"
-"Onu soruyordum tam ben de."
-"Kızmaya değil konuşmaya gelmiş. Ecem'i öğrenmiş instagramdan. Onun için miydi dedi ben de onun haberi yok kendi kararımdı onu incitmemek için falan dedim işte. Böyle olunca daha çok etkilendi benden. Görüşmeye devam ediyoruz. Hatta herhalde evimdedir hala şuan uyanıp çıkmadıysa."
-"Ne? Evinde mi kaldı?"
-"Birlikte kaldık. Ama birileri sabahın 6sına antrenman koyduğu için erkenden gelmek zorunda kaldım."diye bir laf daha yedim. "Furkan yeni tanıştığın birini evde yalnız bırakamazsın. Silahları bulabilir , ortalığı karıştırabilir , ne bileyim dinleme cihazı falan koyar ya da kamera falan. Her şeyi dişünmek zorundayız. Kimseye güvenemeyiz."
-"Aynısını tüm gün Ecem'in evinde tek başına kalan mısırlı için ona da söyledin mi?"
-"Evet söyledim. Kameralardan baktık da. Bak Gözdeyle hiçbir sorunum yok hatta belli ki gerçekten ondan hoşlanmışsın . Güzel bir şey de bu ama tedbiri elden bırakamayız. Biraz dikkat et."
-"Tamam. Kameraları izlerim vakit bulunca. Ya da sen izle . Ben vakit bulamayabilirim."
Kabul ettim tabiki . Onların izlemesindense benim izlemem daha iyiydi. Onlar kesin baştan savma yaparlardı. "Bana bak lan. Seks yaptınız mı?"diye sorunca Koray ben de sorunun cevabı için Furkan'a döndüm. "Efsane seks hem de. Anlatırım sonra sana."diyince Koraya mızıldandım. "Bana niye anlatmıyorsun?"
-"Özenip onun yaptıklarını falan yaparsın sonra. Ardanın bu keyfi hak ettiğine inanmıyorum."
-"Ne istiyorsunuz benim nişanlımdan? Şu çocuğumun tatlılığına bak. Zaten yazık seks falan yapamıyor."derken Ecemlerle kahvaltıya çoktan oturmuş sevgilimi işaret ettim. Onu işaret ettiğimi görünce bana öpücük attı.
Canım benim . "Bana da anlatın yaa."diye bebek gibi mızıldanırken peşlerinden kahvaltımı almaya gittim. Kahvaltıdan sonra sınıfa çıkarken Ecem yakaladı bu sefer beni . "Ne olmuş? Neden gelmiş o kadın ?"
-"Ecem Furkan'a kendin de sorabilirsin."
-"Soramam . Söyle hadi."
-"Görüşmeye devam edebileceklerini söylemek için gelmiş . Gece de birlikte evine gitmişler."diye açık açık söyledim ama yüz ifadesi değişmedi hiç. "Amerika'ya dönmeyecek miymiş ?"
-"İşlerini toparlayıp gelecekmiş geri sanırım. Bir süre buralarda yani, kendimizi onu görmeye alıştırmalıyız. Sen neden hiç şaşırmış gibi değilsin?"
-"Sabah neşesini görünce tahmin etmiştim böyle bir şey olduğunu .Sıkıntı yok . Belli ki çok hoşlanıyor o kızdan." Ecem'i rahatsız eden buydu sanırım. Rastgele biriyle yatıyor olsa belki bu kadar sorun etmeyecekti , kadını bir derece çekici buluyor olması rakip izlenimi yaratıyordu belki de . "O seninle boy ölçüşemez biliyorsun."
-"Şuan için öyle belki. Yine de Furkan'ın bende sevdiği her şeye sahip ve üstelik muhtemelen de iyi seks yapıyordur. 2 ay sonra bir daha konuşalım bu konuyu görürsün."
Kadın sanırım gerçekten iyi seks yapıyordu ama bunu söylemedim tabiki. Yine de Furkan'a efsane seks dedirtecek şeyi öğrenmeliydim . Arda da benim hakkımda arkadaşlarına böyle desin istiyordum. Yalnız yakaladığım bir anda Korayı sıkıştırdım o yüzden. "Ne yapmışlar anlattı mı ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN
General FictionHayatın yapayalnız bıraktığı 4 çocuk. İki kadın iki erkek. Kadınların biri, Cemre, zekasını kendine kalkan yapmış, kalbine duvarlar örmüş. Adaletin kılıcı olmaya niyetli, acımasız ama bir o kadar da merhametli bir kadın. Oğlum diyor erkeklerine. Bul...