***ARDA***
Cemre'yi afterda çok kısa gördüm , bir içki içip çıktı sanırım tam takip edememiş olsam da . Eve gidip yatağa devrildiğimde telefonumla oynarken gördüm ÇOSS'taki haberi de . After parti haberlerinin arasında bu geceki eğlenceyle ilgili olmayan tek haberdi . Furkan ve Cemre'nin havaalanında uzaktan çekilmiş fotoğraflarıydı . Bavul teslim ediyorlardı , ikisinin de orta boy birer bavulu , Furkan'ın bir de omzunda bir çanta vardı . Cemre elbisesini kot pantolon ve topuklularla değiştirmişken Furkan baya baya beyaz gömlek pantolon giymişti , fotoğraflarının çekildiklerinden haberleri yoktu. Yalnız ikisi miydiler ? Ecemle Koray'ı afterda gördüğüme çok emindim ama şuan düşününce Furkan'ı hatırlayamıyordum . Naz'dan öğrenmek için ne olduğunu odasına gittim , daha uyumamıştı şansıma ama kafası iyiydi . "Haa evet söylemeyi unuttum değil mi ? Törenden sonra yola çıkıyorlardı . Zürih'e gidecekler bir iş için ikisi . Detayları bilmiyorum ama çok kalmayacaklar birkaç güne dönerler geri ."
-"Neden ikisi gitti?"
-"Eeee neydi ? Hah . Banka işiymiş . Furkan da Amerikan vatandaşı olduğu için daha kolaymış mı? Furkan daha iyi Almanca konuşuyormuş mu ? Koray cıvıkmış mı mı ? Yok o başka bir şey miydi yoksa? Hatırlamıyorum abi ya kafam çok iyi . Orada yatırım yapmak gibi bir şey ."
-"Furkan Amerikan vatandaşı mıymış ?"
-"Hıhı. Orada doğmuş. Sonra buraya gelmiş. Sonra ailesi ölünce geri gitmiş çocukluğunu orada yaşamış Çağlayan'a başlayana kadar. "
Bunu ilk defa duyuyordum ,Cemre'nin İngiliz vatandaşı olduğunu biliyordum da. Gerçi Amerika çok uzaktı. EU burnumuzun dibi olduğu için çok daha işe yarıyordu muhtemelen . Yine anlamadığım iş meseleleriyle alakası olduğunu anlayınca uzatmadım Naz da bir şey anlatacak durumda değildi zaten. "Abii." diye durdurdu beni ben tam çıkacakken. "Karnım çok ağrıyor." diyince yanına gidip oturdum . "Neyin var bebeğim ? Doktora gitmek ister misin ? Ovayım mı karnını gazın mı var ? Soğuk yedin kesin."
-"Regl olamadım gerginlikten . Şu maç beni çok şey yapıyor . Bir de bugün ödül verdiler en iyi diye falan kaybedemem o maçı."
Karnını bastırarak ovmaya başlayınca ben "Daha aşağısı."diye sızlandı . "Bebeğim orası karnın değil ."
-"Regl olamadım dedim ya aptal karın dediysek."
-"Bir randevu almak ister misin kadın doğumdan ?"
Keşke detaylara hakim olsaydım da onun için bir şey yapabilseydim ama ben de onun kadar biliyordum en fazla . "Geçecek . Maçı yenince bitecek. Evet orası ."diye mırıldanırken o karnını ovmaya devam ettim ben . Baskı yapılınca rahatlıyordu. Uyuyana kadar ovdum gerçekten bastıra bastıra. Çarşamba günüydü maçı nasıl dayanacaktı o zamana kadar ? Pazar günü boyunca yataktan kalkamadı Koray'la Ecem onu akşam yemeğe çağırıncaya kadar. Onu yalnız bırakmamak için hem de evde sıkıldığım için biraz Ecem'e takılırım makara falan olur diye ben de çıktım yemek için eve . Naz'ı al gel derken zaten geri döndüğüme değmezdi eve . "Kaynanan seviyormuş gel şanslı piç seni . Ecem sıkıldı yalnızlıktan bir günde kendini mutfağa verdi."diye karşılarken Koray beni Naz "Abim de keşke aynısını yapsa." diye homurdandı . Yaranamıyorduk da küçük hanıma . "Ne var yemekte?"diye duymazdan geldim . Çok güzel et kokuyordu ama anlamamıştım tabi sadece kokusundan .
-"Kuzu. Furkan sevmiyor diye o siktir olup gidince kaçırmadık fırsatı ."
Gerçekten şanslı piçmişim . Ecem o kadar güzel pişirmiş ki lokum gibiydi . Görsel bir şölendi yani masa . Kaburgaları dilimlerken saldırmamak için zor tuttum kendimi . "Eee ne zamandır görüşemiyoruz ne var ne yok Arda ?"diye Berfu sordu masada .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN
Ficción GeneralHayatın yapayalnız bıraktığı 4 çocuk. İki kadın iki erkek. Kadınların biri, Cemre, zekasını kendine kalkan yapmış, kalbine duvarlar örmüş. Adaletin kılıcı olmaya niyetli, acımasız ama bir o kadar da merhametli bir kadın. Oğlum diyor erkeklerine. Bul...