DÜŞMAN 25.BÖLÜM : ZARF

182 9 1
                                    

***ECEM***

-"Hadi be ! Arda ne dedi ?"
Cemre dün gece olanları anlatırken hepimiz şaşkınlıkla dinledik. Keremin sorun olacağını biliyorduk aralarında ama gerçeği yakalayacağını da düşünmemiştik. Kavga falan çıkmıştı bildiğin. Öğle arası yemeğimizi yedikten sonra bahçeye çıkmıştık beşimiz. Herkesten uzakta çimlik bir alana çömmüştük öylece.

-"Çıldırdı görseniz. Beni falan itti kalktı. Dövecekti çocuğu.Haklı ama kıyamam tüm gün burnunun dibinde. Dolmuş."

-"Dolar tabi. İyi bile çözmüşsünüz bence sorunu."diyince benim sevgilim elinden tuttum. Koray da ona hak verdi.

-"Katılıyorum. Ben günlerce kavga falan bekliyordum sizden. Sen ciddiye almayacaktın ne var bunda arkadaşız şimdi diyecektin o çıldıracaktı kavga bağrış çağırış." Ben de Cemreden bunu beklerdim. Cemre bazen bu ilişki konusunda aptal olabiliyordu ama bu sefer iyi almıştı çocuğun gönlünü.

-"Niye ben o kadar anlayışsız biri miyim ?"

-"Evet. Çocuk iyi çıktı neyseki." Koray çok takdir etmişti gerçekten. "Akşam bana gelin o zaman. Rakı yapalım."diye evine çağırdı hepimizi. Cuma akşamı rakısı.

-"Sevgilimi de çağırabilir miyim ?"diye sorunca Cemre minnoş minnoş gülümsedim tatlılığına. Koray'dan izin almak isteyen kız çocuğu gibi .

-"Zaten asıl onun için yapıyorum ya bunu. Takdir ettim keratayı. Naz da gelsin. Aybarslara da söyleriz. Balık mevsimi açıldı hem. Meze falan hallederiz. Terasa güzel bir masa yaparız."

Av yasağı bitmişti bitmesine de daha balıkların iyisi olmazdı bu mevsimde. Koray olsun diyordu koymuştu kafasına alacaktı o balığı. Cemre çıkışta temsilcilik işlerim var diye yırttı balık işinden , Berfu zaten bir seçenek değildi ben de balık istemediğim için dokunmam dedim. Furkan'a kaldı yani iş. İkisi üstlendiler hazırlık işini. Sınıfa döndüğümüzde Berrak vardı sadece sınıfta aradıklarımızdan.

-"Kız Ediyle Büdü nerede ?"diye Aybarsla Baha'yı sordum.

-"Kahve almaya indiler aşkım. Biz de Akınla gece dışarı mı çıksak diye konuşuyorduk böyle kulüp tarzı havamız değişsin diye. Siz de gelir misiniz ?"diye benden önce o teklifi yaptı.
Evet kulüpler hiç gitmediğimiz yerlerdi çünkü havamız baya değişirdi. Akınla ikisi hoşlanmıştı sanırım birbirlerinden ama sesimi çıkarmadım.

-"Ben de sizi akşam Koray'a çağıracaktım. Rakı yapıyoruz."

Ben bunu derken omzuma binen bir ağırlık hissettim. Kokusundan Koray olduğunu anlayabiliyordum. Kolunu omzuma atıp sarılırken "Söyledin mi cadım ?"diye sordu.

-"Şimdi söyledim yakışıklım. Ama başka plan yapmayı düşünüyormuş onlar da. Daha bir şey demediler."

Koray çok ikna edici olabiliyordu.

"Ne planı kız ? Bizsiz mi ?"

-"Yok be söyleyecektik size de. Öyle daha konuşuyorduk zaten kulüp falan mı yapsak diye Akına da hoşgeldin şeysi olarak."

Berrak normalde rahatça kabul ederdi rakıyı ama muhtemelen Akını davet edip etmediğimizi anlayamadığı için ona ayıp olmadın diye böyle kıvranıyordu. Akın ismini ondan sürekli söylüyordu diye tahmin ediyordum ben. Koray da anlamıştı sanırım.

-"E tamam benim evde yaparız hoşgeldin şeysi. Akın da gelir zaten. Onda da tam rakıcı tipi var."diyince kahkaha patlattım. Bence hiç yoktu. Berrak'a göre de toktu. Akın da olmadığını kabul etti. Çok sevmiyormuş. Başta ben gelmeyeyim falan dedi siz yalnız olun rahat takılın diye ama Koray kolayca kendinin her ortamda rahat olduğuna ikna etti onu. Onları da listeye ekledikten sonra yerimize dönerken "Bunu Cemreye sorman gerekmez miydi ?"diye sordum.

DÜŞMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin