A/N: OP M'N LAPTOP WAS DIT VERHAAL OP EENS WEG EN IK KREEG EEN HARTAANVAL IK DACHT DAT IEMAND 'M HAD VERWIJDERD YOU DON'T KNOW HOW I FELT
--------
|| Britt ||
"Luke wat de fack doe je?" Zeg ik als ik de woonkamer binnen kom en Luke zie zitten met een bak chocolade ijs op z'n schoot.
"Ijs eten." Zegt hij en hij giechelt weer.
"Hoor je niet in bed te liggen?" Zeg ik terwijl ik naast hem op de bank ga zitten.
Hij neemt nog een hap van z'n ijs en kijkt me met grote ogen aan.
"Ik wil een knuffel." Zegt hij en hij kruipt op m'n schoot.
"Luke wat ben je in godsnaam aan het doen."
"Zing een liedje." Zegt hij en hij begraaft z'n gezicht in mijn nek.
Hij slaat z'n armen om m'n nek en trekt z'n knieën op.
"Uhm, ik denk dat je even van me af moet gaan Luke." Zeg ik terwijl ik hem voorzichtig weg duw.
"Ik kom zo terug." Zeg ik, en hij kijkt me met puppy ogen aan.
"Nee ga niet weg," zegt hij met een pruillip, "alsjeblieft?"
"Luke, ik zei dat ik zo terug kwam." Zeg ik.
Hij knikt en pakt z'n bak ijs weer. Ik loop de gang op, richting Ashton's kamer. Ik open de deur en loop naar z'n bed.
"Ash, wordt wakker." Zeg ik terwijl ik hem duw.
Ik probeer het nog een paar keer maar het enigste wat ik krijg is een kreun en bijna een klap in m'n gezicht.
Ik zucht en bedenk me dat er maar 1 oplossing is.
"WHAT TEAM." Roep ik.
"WILDCATS." Roept hij als hij rechtop zit.
"Godverdomme Britt ik was aan 't slapen." Zegt 'ie en hij wrijft in z'n ogen.
"Ja fijn, je moet even meekomen. Er is iets met Luke." Zeg ik.
Hij kijkt me bang aan.
"Is 't slecht?"
"Nou het is niet bepaal goed..." Zeg ik.
Op het moment dat hij uit bed wilt stappen gaat de deur open.
"Britt." Hoor ik Luke zeggen.
"Wat is er Luke?" Vraag ik en Ashton kijkt hem raar aan.
"M'n hoofd doet heel veel pijn." Zegt hij en hij komt binnen gelopen.
Hij begint te huilen en Ashton en ik kijken elkaar raar aan. Ik sla m'n armen om Luke heen.
"We moeten naar het ziekenhuis." Zegt Ashton. "Dit kan niet goed zijn."
Ik knik en laat Luke los.
"Gaat het weer een beetje?" Vraag ik.
Hij knikt en ik veeg z'n tranen weg.
"Als we terug komen, kunnen we dan een tea party houden?" Vraagt hij met een glimlach.
"Een wat?" Vraagt Ashton.
"Een tea party. Dan verkleden we ons en drinken we allemaal thee." Zegt hij en hij lacht z'n tanden blood
"We gaan nu naar het ziekenhuis." Zeg ik.
~
Luke zit in een kamer met een dokter, en ik, de jongens en Larissa zitten in de wachtkamer. Andy en Liz zijn al vijf keer langs de kamer gelopen waar Luke is, om een glimp op te vangen maar tevergeefs. (wtf ik gebruik nooit zulk soort woorden wow de facking koning heeft m'n gedachten overgenomen juLLIE ZIJN DE VOLGENDE SNEL BESCHERM JE HOOFD AAAARG WE GAAN ALLEMAAL DOOOOD)
JE LEEST
Wrong Choice? || n.h & l.h
Teen FictionBritt is een meisje van 17 jaar. Ze is happy in love met haar boyfriend Niall Horan. Britt en Niall zijn best friends met de boys van 5 Seconds Of Summer. Alles is helemaal leuk tot dat Luke en Britt wat closer worden met elkaar, en Britt begint te...