Hoofdstuk 19

1.3K 84 225
                                    

A/N: Dit hoofdstuk wordt opgedragen aan de koning omdat hij Willem heet. Oke veel lees plezier.

|| Britt ||

Het is drie weken later en ik kan het nog steeds niet geloven. Hoe kan ik nou zwanger zijn geraakt van Luke? We hebben het één keer gedaan. Één facking keer en meteen, bam zwanger.

Ik heb Niall al die tijd niet gesproken. Drie weken lang heb ik hem niet meer gezien. Al die tijd ben ik bij Luke geweest, hij wordt ten slotte de vader van het kind.

Ik voel me eigenlijk wel heel slecht. Ik zit al die tijd al bij Luke, en Niall heb ik niet gezien. Ik wil hem zo graag zien, maar Luke vindt dat dat niet handig is.

Waarom niet? Waarom mag ik m'n eigen vriendje niet zien? Het is MIJN vriendje, niet die van Luke. (Tenzij Neil dronken is, dan wel...)

"Hee Britt." Zegt Luke die net binnen komt lopen.

Ik kijk op van m'n telefoon en kijk hem chagrijnig aan. Ik begin me echt aan hem te irriteren. Ik bepaal zelf wel wat ik doe. Hij hoeft niet te bepalen of ik m'n vriendje wel of niet zie.

"Luke, ik heb iets besloten." Zeg ik als hij op een stoel tegenover het bed, waar ik op zit, gaat zitten.

"Wat dan?" Vraagt 'ie als hij een banaan uit z'n broekzak haalt en hem begint te schillen.

"Nou- wacht, waarom heb je in godsnaam een banaan in je broekzak?" Vraag ik hem.

Hij neemt een hap van de banaan en kijkt me raar aan terwijl de banaan nog half uit z'n mond hangt.

"Wbad?" Vraagt hij met volle mond.

"Waaaaarrrrrrooooooom heeeeeebb jeeeee eeeeeeen baaanaaaaaaan iiiiiiiin jeeeee broeeeeeekzaaaaaak?" Vraag ik nog een keer maar dan extra langzaam.

"Oh bnou ik had ghonger en Galum had een bonaan bij." Zegt hij, nog steeds kauwend op z'n eerste stuk banaan.

"Dus Calum had een banaan bij... Maar waarom eet jij dan nu Calum's banaan?" Vraag ik hem. (Jezus jongens waar gaat dit gesprek naar toe...)

"Bnou, ik ghad dus ghonger en toen ghad ik de bonaan van Galum afgepakt en-" hij slikt z'n stuk banaan eindelijk door, "en toen rende ik hard weg zodat hij het niet zag." Zegt hij simpel.

"Oh dus als je snel wegrend betekent dat meteen dat iemand je niet ziet?"

"Ja... Wacht nee, want... Nee, of wel? Hè? Ja. Nee wacht dat betekent het niet." (Dit is letterlik hoe ik iets uitleg, gewoon drie miljoen keer ja en nee zeggen en dan uiteindelijk je conclusie maken...)

Ik lach even om z'n reactie. Hij lacht met me mee. Waarschijnlijk heeft 'ie niet door dat ik 'm uitlach. Sukkel...

"Maar je had iets besloten?" Zegt Luke dan uiteindelijk.

"Eh, ja. Nou ik had dus besloten dat-" alweer word ik onderbroken.

Dit keer door Michael die de kamer binnen stormt en op ons afrent. Hij heeft z'n haar wéér een andere kleur geverfd. Dit keer is het een soort rood achtig.

"OH MY GOD WEET JE WAT ER NET IS GEBEURD?" Schreeuwt hij.

"Nou vertel het eens." Zeg ik in een zucht.

Waarschijnlijk komt er iets heel raars zoals 'er zat net een kikker op m'n kamer' of 'de batterij van m'n telefoon is leeg'.

"Nou helemaal niks doei." Zegt hij en loopt de kamer weer uit.

I told you.

"Wauw." Zegt Luke.

"Dat wilde ik nou net gaan zeggen." Zeg ik.

Wrong Choice? || n.h & l.hWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu