Hoofdstuk 4

2.3K 94 45
                                    

|| Luke ||

Eindelijk komt Britt uit de wc terug ik wil nu wel eens weten wat er aan de hand is.

'Nu mag je mij eens even gaan uitleggen wat er aan de hand is.'

Ze blijft daar staan en kijkt me aan. Ik doe een stap dichter bij en sla mijn armen om haar heupen heen.

'Je kan me alles vertellen he.' Fluister ik.

Ze geeft me een knuffel. Ik knuffel haar terug maar ik wil gewoon weten wat er aan de hand is.

'Ik kan het je nu niet vertellen.' Zegt ze.

'En waarom dan niet?'

'Gewoon niet.'

'Dat is geen goede reden. Ik wil een reden hebben en anders vertel je het me maar gewoon.'

'Het is gewoon... Ik weet het niet oke.'

'Weet je wel. Vertel het maar gewoon ik vertel niks door!'

|| Britt ||

Ik Luke aan in z'n heldere blauwe ogen. Twee van de mooiste ogen die ik ooit heb gezien.

'Nou..' Zegt Luke.

'Ik weet het gewoon echt niet oke.'

'Doe je wel! Kom,' Zegt Luke en we lopen naar een bank toe. Dedrankjes zetten we op een tafel en we gaan op de bank zitten.

'Nou vertel op.'

Ik zeg niks een kijk recht in z'n ogen. Ik beweeg rustig richting zijn hoofd en plant mijn lippen langzaam op die van hem.

Ik krijg een raar maar fijn gevoel in m'n buik. We zitten daar wel een paar minuten, of seconden maar het lijken minuten.

Ik laat rustig los en kijk hem aan.

'Sorry ik weet niet waar dat opeens vandaan kwam.' Zeg ik terwijl ik begin te blozen.

'Ik vond het niet erg hoor...' Zegt Luke ik kijk op en zie dat hij ook aan het blozen is.

'Niks vertellen tegen de rest van de boys?'

'Nee niks.' Antwoord ik.

We staan op en lopen terug naar de jongens, met de drabkjes in onze handen.

'Jezus dat duurde lang!' Zegt Ashton.

'Hadden jullie een wilde tijd op de wc ofzo?!' Zegt Calum.

Luke lacht maar mijn adem stokt in mijn keel. We geven de drankjes en gaan even zitten.

'Ik heb honger.' Zegt Niall.

'Damn ik ook.'

'Zullen we pizza bestellen? Of we kunnen naar de Mac gaan? Of naar KFC? Of naar Nando's?'

'PIZZAA!' Roepen ik en Luke tegelijk. We kijken elkaar aan en lachen even.

'Ja is goed!' Roept Calum.

De andere jongens stemmen ook in en we bestellen pizza. Na de betelling lopen we naar de kleedkamer van de boys.

'Jezus is hier een bom ontploft ofzo!' Roep ik terwijl we binnen komen.

De hele vloer ligt bedekt met kleren, de kleine tafel staat vol met glazen en bakjes chips en de grote tafel ligt vol met zalken chips en andere zooi.

'Um soort van denk ik..' Zegt Michael.

Ik lach en plof lang uit op de bank neer.

'Ja en waarmoeten wij nu zitten?' Vraagt Niall.

'Op de grond net als kleine zwervertjes.' Antwoord ik.

'Alleen als je ons dan wel geld geeft.' Zegt Calum.

'Ja en eten. Veel eten.' Zegt Ashton.

'Ja of we gaan gewoon op haar zitten.' Zegt Luke terwijl hij vol op mijn buik ploft.

'Auw!' Roep ik.

'Ja jij wilt niet aan de kant! Het zit trouwens best lekker. Kom er ook gezellig bij zitten jongens!'

De rest van de boys ploft ook op me neer behalve Niall.

'Ja en ik dan?' Zegt ie.

'Nou op d'r hoofd is nog plek!' Roept Calum.

'NEE HOOR. Daar zit mijn onzichtbare vriend Onno al.'

'Leuk' zegt Calum.

Op het moment dat hij dat zegt wordt er op de deur geklopt.

'Hadden jullie die pizza besteld?' Klinkt een stem

'JAA' roepen we allemaal tegelijk. De jongens springen op en rennen naar de deur. Ik kan eindelijk weer fatsoenlijk ademen en ga recht op zitten.

We eten de pizza's op en kijken nog wat tv. Ik leun met m'n hoofd tegen Niall's schouder aan. Hij slaat een arm om me heen.

Mijn ogen vallen langzaam dicht terwijl ik aan de kus van mij en Luke denk...

------------------------------------------

Helloo Noa hier,

IK HOU VAN NIALL HORAN, IK HERHAAL, IK HOU VAN NIALL HORAN.

I LOVE NIALL HORAN, I REPEAT , I LOVE NIALL HORAN.

J'AIME NIALL HORAN, *ik herhaal in 't frans*, J'AIME NIALL HORAN.

Oke dat was mij niall speech doei.

xoxo Noa

Vote/comment/follow?

Wrong Choice? || n.h & l.hWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu